Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Tworzenie natywu


Najlepsza odpowiedź Danny OK, 06.06.2015 09:04

To co wyżej jest dobrze tylko źle używałem bo w pliku dawałem:

wcz_get_result

A powinno być:

wcz_get_result()
Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Danny OK

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:148
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Internet
Offline

Napisano 01.06.2015 21:12

Hej,

 

Jak zrobić natyw z danymi które nie mają index'u gracza?

 

Np.

new loaded;

[...]


public plugin_natives()
{
	register_library("wczytywarka");
	register_native("wcz_get_result", "_wcz_get_result");
}

public _wcz_get_result(plugin, params)
{
	if(!g_boolsqlOK) return 404;
	return loaded;
} 

Inc

#if defined _wczytywarka_included
        #endinput
#endif

#define _wczytywarka_included

#pragma library "wczytywarka"

native wcz_get_result();
// zwraca rezultat wczytania( int )
// zwroci 404 jezeli nie wczytano jeszcze wczytywarki

Tak nie pyka :)

 


Użytkownik Danny OK edytował ten post 01.06.2015 21:18

  • +
  • -
  • 0

Battlefield 2 Exp Mod

www.BF2Mod.pl


#2 Danny OK

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:148
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Internet
Offline

Napisano 01.06.2015 21:51

Zrobiłem już.


GwynBleidD (02.06.2015 11:25):
A w jaki sposób?

  • +
  • -
  • 0

Battlefield 2 Exp Mod

www.BF2Mod.pl


#3 Danny OK

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:148
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Internet
Offline

Napisano 06.06.2015 09:04   Najlepsza odpowiedź

To co wyżej jest dobrze tylko źle używałem bo w pliku dawałem:

wcz_get_result

A powinno być:

wcz_get_result()

  • +
  • -
  • 0

Battlefield 2 Exp Mod

www.BF2Mod.pl


#4 GwynBleidD

    Godlike

  • Administrator

Reputacja: 1849
Godlike

  • Postów:3066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 07.06.2015 17:20

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych