Skocz do zawartości


Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

[ROZWIĄZANE] OnWeaponSwitch


Najlepsza odpowiedź SzYma, 30.05.2015 13:27

public Action:OnWeaponSwitch(client, weapon){
	if(active[client]){
		decl String:sWeapon[32];
		GetEdictClassname(weapon, sWeapon, sizeof(sWeapon));
		if(StrEqual(sWeapon, "weapon_knife")){
			SetEntityRenderMode(client, RENDER_NONE);
		}
		else{
			SetEntityRenderMode(client, RENDER_NORMAL);
		}
	}
}
Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Xeane

    Profesjonalista

  • Użytkownik

  • Reputacja: 47
    Pomocny

  • Postów:162
  • Steam:steam
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Chorzów
Offline

Napisano 30.05.2015 09:02

y0.

Co jest nie tak z tym?

public Action:OnWeaponSwitch(id, weapon)
{
    if(!active[id])
    return 0;
        
    if(weapon == weapon_knife)
    {
    SetEntityRenderMode(id, RENDER_NONE);
    }
    else
    {
    SetEntityRenderMode(id, RENDER_NORMAL);
    }
    return Plugin_Continue;
}

  • +
  • -
  • 0

#2 Sniper Elite

    Master

  • Power User

  • Reputacja: 176
    Profesjonalista

  • Postów:981
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Skryptolandia
Offline

Napisano 30.05.2015 10:33

Nie działa?

Na początku zobacz czy event odpala się jak trzeba. Dodaj tam jakiś tekst do wypisania na czacie na początku funkcji i jeden wewnątrz tego if'a:

if(weapon == weapon_knife)
    {
    SetEntityRenderMode(id, RENDER_NONE);
    }

Daj znać co i jak.


  • +
  • -
  • 1

Kontakt:

Steam: CSnajper

GG: 4394855

 

Na steam i GG pomagam wyłącznie odpłatnie.


#3 SzYma

    Początkujący

  • Użytkownik

  • Reputacja: 7
    Nowy

  • Postów:14
  • Steam:steam
  • Imię:Szymon
  • Lokalizacja:Tczew
Offline

Napisano 30.05.2015 13:27   Najlepsza odpowiedź

public Action:OnWeaponSwitch(client, weapon){
	if(active[client]){
		decl String:sWeapon[32];
		GetEdictClassname(weapon, sWeapon, sizeof(sWeapon));
		if(StrEqual(sWeapon, "weapon_knife")){
			SetEntityRenderMode(client, RENDER_NONE);
		}
		else{
			SetEntityRenderMode(client, RENDER_NORMAL);
		}
	}
}

  • +
  • -
  • 1

goserv_1440414098__logo.png
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png

Sprzedam paczkę CodMod!

Plugin !free na DeathRun

C4Sound - muzyka przed wybuchem bomby

OnlyHS - głosowanie na OnlyHS w pierwszej rundzie


#4 Xeane

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

  • Reputacja: 47
    Pomocny

  • Postów:162
  • Steam:steam
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Chorzów
Offline

Napisano 30.05.2015 13:37

Dzięki panowie za odp, z mojej strony to też niedopatrzenie ale może komuś się to przyda :)


  • +
  • -
  • 0

#5 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Moderator

  • Reputacja: 661
    Wszechmogący

  • Postów:1 535
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 04.06.2015 21:51

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0




  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

Coinsy CSGOPolygon Za SMS, PSC , Przelew - CoinSell.pro
Skiny do CS:GO za SMS, PSC, Przelew - CSGOPaka.com
Automatyczny Bot Levelowania Steam - LVLUPSteam.com
CSGO Gambling Sites and Free Betting Codes - DreamCodes.gg 💸 SellYourSkins.com - Łatwo sprzedaj swoje skiny do CS:GO

Logowanie


  • Potrzebujesz konta? Zarejestruj się!