Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Jak zrobić model broni p_


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Z!3L0ny

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 168
Profesjonalista

  • Postów:494
  • GG:
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Kielce
Offline

Napisano 25.05.2015 18:49

Mam pytanko jak zrobić model p_ z v_ czy może jakoś inaczej nie zajmowałem się modelami więc nw jak zrobić p_ ponieważ to jest mi obce ;D (p_ <-- wiedzenie modelu przez gracza)

 

Proszę o wyjaśnienie a nie " tak z v_ można zrobić p_ ale jak to nw takie pytania będą na początek ignorowane i nie nagradzane "

 


Użytkownik Z!3L0ny edytował ten post 25.05.2015 18:50

  • +
  • -
  • 0

#2 oeN.

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 79
Zaawansowany

  • Postów:277
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 25.05.2015 20:14

Moment, pytasz o model w sensie model czy o to jak poprzez kod podmienić model p_ u gracza?


Użytkownik oeN. edytował ten post 25.05.2015 20:14

  • +
  • -
  • 0

#3 Z!3L0ny

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 168
Profesjonalista

  • Postów:494
  • GG:
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Kielce
Offline

Napisano 25.05.2015 20:43

Chciałbym jakoś z v_ albo z jakiegoś innego programu czy jak to się robi zrobić model p_ czyli mam np. model v_karambitknife.mdl i chce p_karambitknife.mdl


  • +
  • -
  • 1

#4 wiwi249

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 146
Zaawansowany

  • Postów:440
  • GG:
  • Imię:Wiktor
  • Lokalizacja:Tarnobrzeg
Offline

Napisano 25.05.2015 20:58

Dekompilujesz model i milkshape3d sprawdzasz które pliki .smd są od wyglądu noża.

Zostawiasz te pliki, reszte (poza teksturami) możesz wywalić.

Dekompilujesz model p_knife.mdl z gry. Usuwasz z kolei w tym pliku wszystkie .smd od normalnego noża i importujesz swoje. Musisz je oczywiście odpowiednio ustawić.

Potem musisz przypisać swój nóż do kości w szkielecie modelu.

Po tym eksportujesz swój model i dopisujesz go do pliku .qc modelu noża do pola $body.

Kompilujesz i włala.

 

 

PS. Swoją drogą czemu o to pytasz w dziale "Scripting AMXX"? Co ma AMXX do modeli?


Użytkownik wiwi249 edytował ten post 25.05.2015 20:59

  • +
  • -
  • 1

Wykonuję strony internetowe, zlecenia AMXX i HLDS - w tym pisanie pluginów, ogarnianie serwerów, edycja i tworzenie modeli.

Potrzebujesz czegoś? Pisz!

 

"śpieszmy się pisać posty, tak szybko banują..." ~ sebul


#5 Z!3L0ny

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 168
Profesjonalista

  • Postów:494
  • GG:
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Kielce
Offline

Napisano 25.05.2015 21:08

Dekompilujesz model i milkshape3d sprawdzasz które pliki .smd są od wyglądu noża.

Zostawiasz te pliki, reszte (poza teksturami) możesz wywalić.

Dekompilujesz model p_knife.mdl z gry. Usuwasz z kolei w tym pliku wszystkie .smd od normalnego noża i importujesz swoje. Musisz je oczywiście odpowiednio ustawić.

Potem musisz przypisać swój nóż do kości w szkielecie modelu.

Po tym eksportujesz swój model i dopisujesz go do pliku .qc modelu noża do pola $body.

Kompilujesz i włala.

 

 

PS. Swoją drogą czemu o to pytasz w dziale "Scripting AMXX"? Co ma AMXX do modeli?

Dzięki za pomoc

masz racje nic nie ma 


  • +
  • -
  • 1

#6 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Moderator

Reputacja: 638
Wszechmogący

  • Postów:1513
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 04.06.2015 22:19

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych