Dekompilujesz model i milkshape3d sprawdzasz które pliki .smd są od wyglądu noża.
Zostawiasz te pliki, reszte (poza teksturami) możesz wywalić.
Dekompilujesz model p_knife.mdl z gry. Usuwasz z kolei w tym pliku wszystkie .smd od normalnego noża i importujesz swoje. Musisz je oczywiście odpowiednio ustawić.
Potem musisz przypisać swój nóż do kości w szkielecie modelu.
Po tym eksportujesz swój model i dopisujesz go do pliku .qc modelu noża do pola $body.
Kompilujesz i włala.
 
 
PS. Swoją drogą czemu o to pytasz w dziale "Scripting AMXX"? Co ma AMXX do modeli?
					
					
					
							Użytkownik wiwi249 edytował ten post 25.05.2015 20:59
							
						
				 
				
				
				
	
	Wykonuję strony internetowe, zlecenia AMXX i HLDS - w tym pisanie pluginów, ogarnianie serwerów, edycja i tworzenie modeli. 
Potrzebujesz czegoś? Pisz!
 
"śpieszmy się pisać posty, tak szybko banują..." ~ sebul