Otwieramy silnik modu, najprawdopodobniej to plik: QTM_CodMod.sma
Szukamy:
register_native("cod_set_user_perk", "UstawPerk", 1);
Dodajemy po:
register_native("cod_set_user_gun", "UstawBronKlasy", 1);
Szukamy:
public UstawDoswiadczenie(id, wartosc)
{
doswiadczenie_gracza[id] = wartosc;
SprawdzPoziom(id);
}
Dodajemy po:
public UstawBronKlasy(id)
{
return DajBronie(id);
}
Otwieramy plik codmod.inc znajdujący się w katalogu include
Szukamy:
native cod_set_user_perk(id, perk, wartosc=-1, pokaz_info=1);
/*------------------------------
Ustawia perk gracza.
Jezeli wartosc = -1,
wartosc perku bedzie losowa.
Jezeli perk = -1 perk
bedzie losowy
------------------------------*/
Dodajemy po:
native cod_get_user_gun(id);
/*------------------------------
Zwraca bronie klasy, którą używa gracz.
------------------------------*/