Cześć.
Czy istnieje możliwość żeby wymusić na graczach mojego serwera aby nóż (interesuje mnie tylko nóż) mieli w lewej dłoni? Reszta broni może być ustawiona według własnych preferencji. Jakaś komenda, plugin?
Pozdrawiam.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 20.05.2015 17:16
Cześć.
Czy istnieje możliwość żeby wymusić na graczach mojego serwera aby nóż (interesuje mnie tylko nóż) mieli w lewej dłoni? Reszta broni może być ustawiona według własnych preferencji. Jakaś komenda, plugin?
Pozdrawiam.
Napisano 20.05.2015 18:15
Użyj client_cmd(id, "cl_righthand 0") a jeśli nie zadziała (antyslowhack) to możesz wgrać na serwer nóż który jest odwrócony i używać go jako domyślny.
Napisano 20.05.2015 18:38
Użyj client_cmd(id, "cl_righthand 0") a jeśli nie zadziała (antyslowhack) to możesz wgrać na serwer nóż który jest odwrócony i używać go jako domyślny.
A co z graczami którzy mają nóż tak jak trzeba?
Napisano 20.05.2015 20:01
Panowie, chodzi mnie o to, ze mam fajnie zrobiony model noża z nazwą własnej sieci ale problem w tym, że gdy nóż jest w prawej ręce to napis jest odwrócony do góry nogami więc nie ma tego efektu. Natomiast gdy nóż jest w lewej ręce to wszystko jest ok.
Tą komendę client_cmd to mam użyć w pluginie? I nie będzie to wywalało graczy, którzy już mają ustawiony nóż/broń w lewej ręce?
Napisano 20.05.2015 20:18
Nie jest to najlepsze rozwiązanie, gdy gracz woli mieć domyślnie bronie w lewej to niestety zmuszamy go do zmiany.
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "oeN."
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1")
}
public CurWeapon(id)
{
new weapon = get_user_weapon(id);
if(weapon == CSW_KNIFE)
client_cmd(id, "cl_righthand ^"0^"");
else
client_cmd(id, "cl_righthand ^"1^"");
}
Polecił bym Ci bardziej drugie rozwiązanie, eksportuj teksturę z napisem, odwróć ją a następnie importuj na miejsce.
Napisano 20.05.2015 20:25
Oen mój drogi ale mi nie chodzi o broń tylko o nóż żeby był w lewej ręce. Też nie chce ingerować w preferencje graczy dlatego zależy mnie tylko na nożu. Czy można wymusić w lewej ręce ale tylko nóż?
Z modelem noża w którą stronę nie zrobię to będzie źle bo gdy zamienię ten napis tak jak ty radzisz to będzie znowu napis odwrotnie dla tych którzy mają nóż w lewej łapie. Dlatego chciałbym odgórnie narzucić, że tylko nóż ma być w lewej dłoni, reszta mnie nie interesuje.
Użytkownik Mohylew edytował ten post 20.05.2015 20:33
Napisano 20.05.2015 21:23
Dlatego dałem sprawdzenie czy gracz trzyma aktualnie nóż aby wymusić zmianę do lewej ręki, w innym wypadku, czyli innej broni, będzie miał w prawej. Innej opcji raczej nie ma.
Napisano 20.05.2015 21:25
Kod oeN powinnien być ok sprawdzaj zanim odpiszesz tak na przyszłość czy plugin działa ![]()
Napisano 20.05.2015 21:41
Czyli rozumiem, ze teraz mam skompilowac ten kod i wrzucic jako plugin na serwer, tak?
Napisano 21.05.2015 04:46
najlepsze rozwiazanie
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "asiap"
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_knife", "KnifeDeploy", 1);
new szName[24], i = 1;
for(; i <= CSW_P90; i++)
{
if(!(1<<CSW_KNIFE & 1<<i) && get_weaponname(i, szName, 23))
{
RegisterHam(Ham_Item_Holster, szName, "WeaponHolster", 1);
}
}
}
public KnifeDeploy(ent)
{
UstawNoz(get_pdata_cbase(ent, 41, 4), 0);
}
public WeaponHolster(ent)
{
UstawNoz(get_pdata_cbase(ent, 41, 4), 1);
}
UstawNoz(id, iNum)
{
client_cmd(id, "cl_righthand %i", iNum);
}
Użytkownik Asiap edytował ten post 21.05.2015 05:00
Napisano 21.05.2015 09:33
Moi drodzy ale odpowiedzcie mnie na kluczowe pytanie, teraz mam skompilować ten kod i wrzucić jako plugin na serwer, tak? : )
Napisano 21.05.2015 12:53
Tak.
Napisano 21.05.2015 18:15
Kod Asiapa niestety nie działa. Nie ma żadnej reakcji na serwerze.
Co do twojego kodu drogi Oenie, to wszystko działa tylko nie tak jak powinno : ). Otóż nóż jest w lewej ręce i o to mnie chodziło ale teraz nie można w ogóle trzymać żadnej broni w lewej ręce tylko przerzuca na prawą. Czy da się zmodyfikować ten kod żeby:
a ) tylko nóż był w lewej ręce
b ) reszta ustawień należy do gracza a nie tak jak teraz, że każda broń jest w prawej ręce. (Osobiście mnie to denerwuje bo sam trzymam broń w lewej łapie).
Użytkownik Mohylew edytował ten post 21.05.2015 18:16
Napisano 21.05.2015 20:08
No to jedziemy.
Jeśli gracz ma ustawione domyślnie trzymanie broni w lewej ręce to go omijamy.
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "oeN."
new bool:rightHand[33];
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1")
}
public CurWeapon(id)
{
if(!rightHand[id])
return PLUGIN_CONTINUE;
new weapon = get_user_weapon(id);
query_client_cvar(id,"cl_righthand","PlayerHand");
if(weapon == CSW_KNIFE)
client_cmd(id, "cl_righthand ^"0^"");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public PlayerHand(id,const cvar[],const value[]){
new Float:val=str_to_float(value);
val == 0 ? (rightHand[id] = false) : (rightHand[id] = true);
}
Pisz jak coś będzie szwankować.
Napisano 21.05.2015 22:09
Teraz broń można ustawić jak się chce ale niestety kosa nie jest zablokowana i można dowolnie zmienić rękę w, której trzymamy nóż : ( Czyli tak jak jest tradycyjnie w cs.
Napisano 22.05.2015 07:50
Z twojej wypowiedzi zrozumiał tyle, że gracz mając kose w lewej ręce zmienia sobie na prawą poprzez komendę? Oczywiście że to jest możliwe i tego nie zablokujesz. Jeśli chcesz osiągnąć nóż w lewej ręce bez względu na to co gracz zrobi to przykro mi ale tego nie osiągniesz.
Napisano 22.05.2015 10:00
Napisano 22.05.2015 10:04
Zaraz... Ostatni kod właśnie to robi. Daje (tylko) nóż do lewej ręki gdy gracz ma ustawione domyślnie trzymanie broni w prawej. Jeśli gracz ma domyślnie w lewej to nic z nim nie robi bo nie ma potrzeby.
Mała poprawka:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "oeN."
new bool:rightHand[33];
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1")
}
public CurWeapon(id)
{
if(!rightHand[id])
return PLUGIN_CONTINUE;
new weapon = get_user_weapon(id);
query_client_cvar(id,"cl_righthand","PlayerHand");
if(weapon == CSW_KNIFE)
client_cmd(id, "cl_righthand ^"0^"");
else
client_cmd(id, "cl_righthand ^"1^"");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public PlayerHand(id,const cvar[],const value[]){
new Float:val=str_to_float(value);
val == 0 ? (rightHand[id] = false) : (rightHand[id] = true);
}
Napisano 22.05.2015 10:19
Te dwa ostatnie kody tak jakby w ogóle nie działają, można ustawiać broń jak się chce. Najbliżej ideału jest ten pierwszy kod ale zapytam ponownie czy można to ominąć (wymuszenie trzymania broni w prawej ręce) jakoś indywidualnie?
Napisano 22.05.2015 14:24
Dobra, zmusiłeś mnie bym sam sprawdził plugin u siebie na serwerze. No i efekt osiągnięty.
Co 1 sekundę sprawdza czy gracz ma broń w lewej/prawej ręce. Nawet jeśli zmieni swoje ustawienia, plugin się do niego przystosowuje. Efekt lewej ręki jest tylko gdy trzymamy nóż a w ustawieniach mamy domyślnie trzymanie w prawej.
#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#define PLUGIN "Left-Hand Knife"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "oeN."
new bool:rightHand[33];
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
new classname[32]
for(new i=1;i<31;++i) {
if(i!=2) {
get_weaponname(i,classname,31)
RegisterHam(Ham_Item_Deploy, classname, "fwItemDeploy",1);
}
}
}
public client_authorized(id)
set_task(1.0, "CheckHand", id);
public CheckHand(id) {
set_task(1.0, "CheckHand", id);
if(!is_user_connected(id) || is_user_bot(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
query_client_cvar(id,"cl_righthand","PlayerHand");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public fwItemDeploy(wpn)
{
static id;
id = entity_get_edict(wpn, EV_ENT_owner)
new weapon = cs_get_weapon_id(wpn)
if(weapon == CSW_KNIFE && rightHand[id])
client_cmd(id, "cl_righthand ^"0^"");
else
client_cmd(id, "cl_righthand ^"1^"");
}
public PlayerHand(id,const cvar[],const value[]){
new Float:val=str_to_float(value);
if(val <= 0)
rightHand[id] = false
else
rightHand[id] = true
}
Użyłem innego sposobu by sprawdzić jaką broń ma gracz, bardziej wydajna.
Użytkownik oeN. edytował ten post 22.05.2015 14:38
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych