Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Usuwanie sprite i ustawianie wartosci sprite gracza na 0Według Sprites In Player HUD


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 oeN.

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 78
Zaawansowany

  • Postów:274
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 18.05.2015 17:26

Witam,

 

Mam zamiar wykorzystać to http://darkgl.pl/201...-hudzie-gracza/do celu pokazania obrazków które można przewijać. Pokazuje obrazek na środku, gracz przez menu klika "Dalej"/"Wstecz" i zmieniają mu się sprites. Problem polega w tym że jak pisał Dark, jest ograniczenie dla gracza ponieważ wyświetlanie tych sprites jest dość obciążające. Samo usunięcie sprite tak aby nie było go widać jest dość łatwe, użyłem tego:

setSpriteAmount(id, selectedSkin, 0.0);

Jednak to czy ten sprite zniknie czy nie, to dalej jest naliczana ilość jaką gracz ma wyświetlaną. Boję się że jak zwiększę dość sporo to ograniczenie to obciążenie dalej będzie występować. Czy ktoś ma na to radę?


  • +
  • -
  • 0

#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10831
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 18.05.2015 18:09

Tworzenie i usuwanie dynamiczne 


  • +
  • -
  • 0

#3 oeN.

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 78
Zaawansowany

  • Postów:274
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 18.05.2015 18:17

Niezbyt mi to pomogło ;< Coś więcej możesz powiedzieć?

 

@Edit

Rozwiązane! Mały natyw:

public delSprite(id) {
	for(new i=0;i<SPRITES_PER_PLAYER;i++){
		if(pev_valid(giEntsIds[id][i])){
			remove_entity(giEntsIds[id][i]);
		}
		giEntsIds[id][i] = 0;
	}
}

Użytkownik oeN. edytował ten post 18.05.2015 18:21

  • +
  • -
  • 0

#4 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10831
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 19.05.2015 18:48

Można zamknąć ;) ?


  • +
  • -
  • 0

#5 oeN.

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 78
Zaawansowany

  • Postów:274
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 19.05.2015 21:43

Jak najbardziej, problem jest rozwiązany.


  • +
  • -
  • 0

#6 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10831
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 20.05.2015 13:08

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych