Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

fm_set_rendering kolor/poświata


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 woras

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:146
  • Lokalizacja:bydgoszcz
Offline

Napisano 07.05.2015 09:10

Chłopaki jak będzie różowy i żółty, z niską ilością alphy ?

 

 

fm_set_rendering(entity, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderNormal, 0);

  • +
  • -
  • 0

#2 Puchate

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 204
Profesjonalista

  • Postów:433
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 07.05.2015 09:15

Otwórz sobie painta i edytor kolorów bądź jakikolwiek colorpicker online to nie będziesz takich pytań zadawać.


  • +
  • -
  • 0

#3 Z!3L0ny

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 171
Profesjonalista

  • Postów:494
  • GG:
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Kielce
Offline

Napisano 07.05.2015 09:17

fm_set_user_rendering(index, fx=kRenderFxNone, red=255, green=255, blue=255, render=kRenderNormal, amount)


  • +
  • -
  • 0

#4 woras

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:146
  • Lokalizacja:bydgoszcz
Offline

Napisano 07.05.2015 15:50

fm_set_user_rendering(index, fx=kRenderFxNone, red=255, green=255, blue=255, render=kRenderNormal, amount)

tyle wiem :D


  • +
  • -
  • 0

#5 Alelluja

    Miszcz jotbe

  • Power User

Reputacja: 491
Wszechobecny

  • Postów:981
  • GG:
Offline

Napisano 07.05.2015 16:31

O to chodzi?

 

Różowy:

 

fm_set_user_rendering(index, fx=kRenderFxNone, 255, 128, 192, render=kRenderNormal, 0)

 

Żółty:

 

fm_set_user_rendering(index, fx=kRenderFxNone, 255, 255, 192, render=kRenderNormal, 0)


Użytkownik Alelluja edytował ten post 07.05.2015 16:31

  • +
  • -
  • 0

Moje Pluginy | Paczki:
------> http://amxx.pl/topic...od/#entry687942 <------ 500 Postów 27.05.2015
------> http://amxx.pl/topic...monety-lombard/<------
------> http://amxx.pl/topic...-na-ammo-packi/<------


#6 XXL

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 139
Zaawansowany

  • Postów:637
Offline

Napisano 07.05.2015 16:38

Może to pomoże http://www.kurshtml....ory/kolory.html ?


  • +
  • -
  • 1

#7 woras

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:146
  • Lokalizacja:bydgoszcz
Offline

Napisano 07.05.2015 16:40

o  dzięki :)


  • +
  • -
  • 0

#8 Sooldierr

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:94
  • Lokalizacja:Turek
Offline

Napisano 13.08.2015 21:13

Ostatni parametr odpowiada za zasięg (promień) poświaty?


  • +
  • -
  • 0

#9 NoLiFeR

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 103
Zaawansowany

  • Postów:483
  • GG:
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 13.08.2015 23:03

Ostatni parametr w tym przypadku odpowiada za grubość podświaty, czyli w jakiej odległości od gracza będzie ona widziana :) Czyli odpowiadając na pytanie Nie, bo nie będzie to wypełniało całej podanej grubości, lecz działa to tak jak np okrąg koła  :^D


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych