Witam. Czy mógł by ktoś poprawić mi klase którą pisałem albo pokazać błędy i poprawić?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|


Najlepsza odpowiedź Droso, 03.05.2015 15:55
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <engine> #include <hamsandwich> #include <fakemeta> #include <cstrike> #define DMG_BULLET (1<<1) new const nazwa[] = "Ghost (Mega Premium)"; new const opis[] = "Zadajesz 10(+int) obrazen wiecej, posiada m4a1, ubranie wroga, 1/3 z HE, +3skok"; new const bronie = (1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_HEGRENADE); new const zdrowie = 35; new const kondycja = 20; new const inteligencja = 10; new const wytrzymalosc = 20; new skoki[33]; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "Blant"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage") register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump"); } public cod_class_enable(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_F)) { client_print(id, print_chat, "[Ghost (Premium)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle) { if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id]) return FMRES_IGNORED; new flags = pev(id, pev_flags); if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id]) { skoki[id]--; new Float:velocity[3]; pev(id, pev_velocity,velocity); velocity[2] = random_float(265.0,285.0); set_pev(id, pev_velocity,velocity); } else if(flags & FL_ONGROUND) skoki[id] = 2; return FMRES_IGNORED; } public ZmienUbranie(id,reset) { if (id<1 || id>32 || !is_user_connected(id)) return; if (reset) cs_reset_user_model(id); else { new Ubrania_CT[4][] = {"sas","gsg9","urban","gign"}, Ubrania_Terro[4][] = {"arctic","leet","guerilla","terror"}; new num = random_num(0,3); switch(get_user_team(id)) { case 1: cs_set_user_model(id, Ubrania_CT[num]); case 2:cs_set_user_model(id, Ubrania_Terro[num]); } } } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker) || !is_user_connected(this)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(damagebits & DMG_BULLET) { new weapon = get_user_weapon(idattacker); if(weapon == CSW_M4A1) cod_inflict_damage(idattacker, this, 10.0, 0.7, idinflictor, damagebits); } if(random(3) == 0 && idattacker != idinflictor) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))+99.0, 0.7, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; }Przejdź do postu

#1
Napisano 03.05.2015 13:14
#2
Napisano 03.05.2015 15:23
Parę błędów zauważyłem i poprawiłem lecz nadal coś nie chodzi błąd jest w m.in TakeDamage.
Załączone pliki
Użytkownik Balian3D edytował ten post 03.05.2015 15:24
#3
Napisano 03.05.2015 15:55 Najlepsza odpowiedź
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <engine> #include <hamsandwich> #include <fakemeta> #include <cstrike> #define DMG_BULLET (1<<1) new const nazwa[] = "Ghost (Mega Premium)"; new const opis[] = "Zadajesz 10(+int) obrazen wiecej, posiada m4a1, ubranie wroga, 1/3 z HE, +3skok"; new const bronie = (1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_HEGRENADE); new const zdrowie = 35; new const kondycja = 20; new const inteligencja = 10; new const wytrzymalosc = 20; new skoki[33]; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "Blant"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage") register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump"); } public cod_class_enable(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_F)) { client_print(id, print_chat, "[Ghost (Premium)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle) { if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id]) return FMRES_IGNORED; new flags = pev(id, pev_flags); if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id]) { skoki[id]--; new Float:velocity[3]; pev(id, pev_velocity,velocity); velocity[2] = random_float(265.0,285.0); set_pev(id, pev_velocity,velocity); } else if(flags & FL_ONGROUND) skoki[id] = 2; return FMRES_IGNORED; } public ZmienUbranie(id,reset) { if (id<1 || id>32 || !is_user_connected(id)) return; if (reset) cs_reset_user_model(id); else { new Ubrania_CT[4][] = {"sas","gsg9","urban","gign"}, Ubrania_Terro[4][] = {"arctic","leet","guerilla","terror"}; new num = random_num(0,3); switch(get_user_team(id)) { case 1: cs_set_user_model(id, Ubrania_CT[num]); case 2:cs_set_user_model(id, Ubrania_Terro[num]); } } } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker) || !is_user_connected(this)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(damagebits & DMG_BULLET) { new weapon = get_user_weapon(idattacker); if(weapon == CSW_M4A1) cod_inflict_damage(idattacker, this, 10.0, 0.7, idinflictor, damagebits); } if(random(3) == 0 && idattacker != idinflictor) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))+99.0, 0.7, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; }
Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!
Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!
#4
Napisano 03.05.2015 16:51
Nie działają skoki.. I takie pytanie jest to co w opisie czyli 1/3 z HE i 10(+int)
#5
Napisano 04.05.2015 09:16
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz,

Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy
Paczka perkow.perki Napisany przez NAVIK, 24.03.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z HUDNapisany przez Anonimowy09, 10.01.2025 ![]() |
|
![]() |
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych