Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[KOSZ] takedamage


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 bolo12

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:30
  • Imię:bolo
  • Lokalizacja:kanski
Offline

Napisano 02.05.2015 19:43

takedamage gdzie to jest bo chce zmienić w trybie turniejowym ze nie mzona zabijac swojego temu


  • +
  • -
  • 0

#2 Linux'

    Pan Pomocny

  • Power User

Reputacja: 489
Wszechobecny

  • Postów:1426
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:AmxMod i SourceMod
Offline

Napisano 02.05.2015 20:06

Takedamage nie jest cvarem lecz funkcja modulu sdkhook :mur: . Ale do rzeczy, po poprzednim temacie wiem o co chodzi, sprawdz.

#include <sourcemod>
#include <sdkhooks>

public OnPluginStart()
{
	CreateConVar("Block Team Damage", "1.0", "Linux`");
}
public OnClientPutInServer(client)
{
	SDKHook(client, SDKHook_OnTakeDamage, TakeDamage);
}
public OnClientDisconnect(client)
{
	SDKUnhook(client, SDKHook_OnTakeDamage, TakeDamage);
}
public Action:TakeDamage(victim, &attacker, &inflictor, &Float:damage, &damagetype)
{
	if(!IsValidClient(victim) || !IsValidClient(attacker))
		return Plugin_Continue;

	if(GetClientTeam(victim) == GetClientTeam(attacker))
		return Plugin_Handled;

	return Plugin_Continue;
}
stock bool:IsValidClient(client)
{
	if(client >= 1 && client <= MaxClients && IsClientInGame(client))
		return true;

	return false;
}

Wrzuc to w notatnik z rozszerzeniem .sp, skompiluj i wrzuc do plugins. Oczywiscie o ile posiadasz sourcemoda i metamod, jesli nie to pierw je zainstaluj.


  • +
  • -
  • 0

Posiadam na sprzedaż w pełni odwzorowaną paczkę nowego coda do csgo. Kliknij by dowiedzieć się więcej!

 

- PISZE MODYFIKACJE.

- NAPRAWIAM POPSUTE PLUGINY.

- DZIALAM W DZIALACH AMXX/SOURCEMOD. MASZ ZLECENIE? PISZ.


#3 Kowalsky

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:415
  • GG:
  • Imię:Grzegorz
  • Lokalizacja:San José
Offline

Napisano 03.05.2015 00:39

Nie łatwiej wpisać w server.cfg

mp_friendlyfire "0"

?


  • +
  • -
  • 0
baner_230x60.png

#4 bolo12

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:30
  • Imię:bolo
  • Lokalizacja:kanski
Offline

Napisano 03.05.2015 05:29

wogóle mi cchodzi ze tak jak hest na uproszczonym ze nie mozna zabijac swojego teamu czy,to jak zrobie to badziala?
mqm. source mod i metamod source

Użytkownik bolo12 edytował ten post 03.05.2015 05:32

  • +
  • -
  • 0

#5 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Moderator

Reputacja: 625
Wszechmogący

  • Postów:1510
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 04.05.2015 09:42

Nazywaj tematy zgodnie z ich treścią.
Napisz ponownie temat nazywając go tak, aby każdy wiedział o co chodzi.

Jednoznacznie określ problematykę tematu, wyróżniając go spośród reszty.
Nie dodawaj zbędnych informacji, znaków, ani emotikon w nazwie tematu.

Ten temat w ciągu 24 godzin zostanie przeniesiony do kosza.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych