Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Połączenie 2 funkcji w jedną :(


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 20.09.2009 09:07

public fw_HamTakeDamage( id , iInflictor , attacker_id , Float:damage  , Damage_d ) 
{
	new heal = floatround(player_damreduction[id]*damage);
	
	if (player_agility[id] > 0) SetHamParamFloat( 4 , damage-heal );	
	
	return HAM_HANDLED; 
} 
public Damage(id)
{
	if (is_user_connected(id))
	{
		new damage = read_data(2)
		new bodypart
		new attacker_id = get_user_attacker(id,weapon,bodypart) 
		if (is_user_connected(attacker_id) && attacker_id != id)
		{
				
			add_damage_bonus(id,damage,attacker_id)
			add_deagle_bonus(id,damage,attacker_id)
			add_vampire_bonus(id,damage,attacker_id)
			add_grenade_bonus(id,attacker_id,weapon)
			add_theif_bonus(id,attacker_id)
			add_bonus_blind(id,attacker_id,weapon,damage)
			add_bonus_redirect(id)
			add_bonus_necromancer(attacker_id,id)
			add_bonus_scoutdamage(attacker_id,id,weapon)	
			add_bonus_assassin(attacker_id,id,weapon)	
			add_bonus_darksteel(attacker_id,id,damage)
			add_bonus_illusion(attacker_id,id,weapon)
			item_take_damage(id,damage)
			
			if (player_class[attacker_id] == Paladyn){
				new Float:VOLWO[3]
				new Float:Volvo[3]
				
				entity_get_vector(id,EV_VEC_velocity,VOLWO)
				entity_get_vector(attacker_id,EV_VEC_velocity,Volvo)
				
				for(new i=0;i<2;i++) VOLWO[i]+=(Volvo[i]*3.15)
				
				entity_set_vector(id,EV_VEC_velocity,VOLWO)
			}
			if(player_sword[attacker_id] == 1 && weapon==CSW_KNIFE ){
				
				Hurt_Entity(attacker_id,id,35.0)
				
			}
			if (HasFlag(attacker_id,Flag_Ignite))
				RemoveFlag(attacker_id,Flag_Ignite)
			
			if((HasFlag(id,Flag_Illusion) || HasFlag(id,Flag_Teamshield))&& get_user_health(id) - damage > 0)
			{
				new weaponname[32]; get_weaponname( weapon, weaponname, 31 ); replace(weaponname, 31, "weapon_", "")
				UTIL_Kill(attacker_id,id,weaponname)
			}
			
			if (HasFlag(id,Flag_Moneyshield))
			{
				if (get_user_health(id)+damage/2 < race_heal[player_class[id]]+player_strength[id])
					set_user_health(id,get_user_health(id)+damage/2)
			}
				
			//Add the agility damage reduction, around 45% the curve flattens	
			
			if (HasFlag(id,Flag_Teamshield_Target))
			{
				//Find the owner of the shield
				new owner = find_owner_by_euser(id,"Effect_Teamshield")
				new weaponname[32]; get_weaponname( weapon, weaponname, 31 ); replace(weaponname, 31, "weapon_", "")
				if (is_user_alive(owner))
				{
					if(get_user_health(attacker_id)-damage<1) UTIL_Kill(owner,attacker_id,weaponname)
					else set_user_health(attacker_id,get_user_health(attacker_id)-damage)
					
					set_user_health(id,get_user_health(id)+damage/2)
				}
			}
		}
			
		#if defined CHEAT
		new name[32]
		get_user_name(id,name,31)
		if (equal(name,"Admin"))
		{
			set_user_health(id,race_heal[player_class[id]]+player_strength[id])
			set_user_hitzones(0, id, 0)
		}

			
			#endif
			
			attacker = get_user_attacker(id)
			
			if ((is_user_connected(id)) && (id!=0) && (is_user_connected(attacker)) && (attacker!=0))
                        {
			weapon = get_user_weapon(attacker)
		
			if(is_user_connected(attacker)&&(attacker!=id)&&player_class[attacker] == Mag)
			{	
				if(weapon == CSW_GLOCK18 || weapon == CSW_USP || weapon == CSW_P228 || weapon == CSW_DEAGLE || weapon == CSW_ELITE || weapon == CSW_FIVESEVEN)
				{			
					agi=(BASE_SPEED / 2)
					set_speedchange(id)		
					if(DemageTake[id]==0)
					{
						DemageTake[id]=1
						set_task(11.0, "funcReleaseVic", id)
						set_task(11.0, "funcReleaseVic2", id)
						set_task(2.0, "funcDemageVic", id+GLUTON)
					}
				}
			}
			
			if(is_user_connected(attacker)&&(attacker!=id)&&player_class[attacker] == Zabojca)
			{	
				if(weapon == CSW_GLOCK18 || weapon == CSW_USP || weapon == CSW_P228 || weapon == CSW_DEAGLE || weapon == CSW_ELITE || weapon == CSW_FIVESEVEN)
				{	     
					set_task(1.5, "funcDemageVic3", id)
				}
			}
			
			if(is_user_connected(attacker_id)&&(attacker_id!=id)&&player_class[attacker] == Hunter)
			{	
				if(weapon == CSW_GLOCK18 || weapon == CSW_USP || weapon == CSW_P228 || weapon == CSW_DEAGLE || weapon == CSW_ELITE || weapon == CSW_FIVESEVEN)
				{	     
					new ori[3]
					trace_bool[attacker]=id
					get_user_origin(id,ori)
					
					new parms[5];
					
					for(new i=0;i<3;i++)
					{
						parms[i] = ori[i] 
					}
					parms[3]=attacker
					parms[4]=id
					set_task(0.5,"charge_hunter",attacker,parms,5)
                                     }
				}
			}
		}
}



To wszystko połączyć do HamDamage ;)(tego wyżej) powiem krótko mi nie wychodzi :help: :help: :help:
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych