Cześć, "wyczarowałem" niby taki kod:
#define TR 2 #define CT 3
public EventRoundEnd(Handle:event, const String:name[], bool:dontBroadcast){ new i; new Winner = GetEventInt(event,"winner"); for(i=1;i<=MaxClients;i++) { if(IsClientInGame(i) && (!IsFakeClient(i))){ if(Winner == TR && GetClientTeam(i)==TR){ new money = GetEntProp(client, Prop_Send, "m_iAccount"); SetEntProp(i, Prop_Send, "m_iAccount", money + 200); } else if(Winner == CT && GetClientTeam(i)==CT){ new money = GetEntProp(client, Prop_Send, "m_iAccount"); SetEntProp(i, Prop_Send, "m_iAccount", money + 200); } } } }
Teraz pewnie większość myśli co to kuźwa jest... no ale mam ten kod, nawet sam nie jestem pewny czy dobrze zrobiony, no ale nie dostaje tego dodatkowego 200golda, przy kompilacji błędów nie ma, więc nie wiem co może być źle. Mógłby ktoś pomóc?
Użytkownik Krzychu20 edytował ten post 30.04.2015 16:41