Spoiler
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
new const nazwa[] = "Szpieg";
new const opis[] = "Ma stroj wroga i 1/4 na zrespienie sie u niego";
new const bronie = (1<<CSW_USP)|(1<<CSW_AK47);
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 15;
new bool:ma_klase[33]
new CT_Skins[4][] = {"sas","gsg9","urban","gign"};
new Terro_Skins[4][] = {"arctic","leet","guerilla","terror"};
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))
{
client_print(id, print_chat, "[Szpieg] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
if(is_user_connected(id)) cs_reset_user_model(id);
ma_klase[id] = false;
}
public Spawn(id)
{
if(!is_user_alive(id))
return;
if(!ma_klase[id])
return;
if(!random(4))
{
new CsTeams:team = cs_get_user_team(id);
cs_set_user_team(id, (team == CS_TEAM_CT)? CS_TEAM_T: CS_TEAM_CT);
ExecuteHam(Ham_CS_RoundRespawn, id);
cs_set_user_team(id, team);
}
cs_set_user_model(id, (cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)? CT_Skins[random_num(0,3)]: Terro_Skins[random_num(0,3)]);
}
mógłby ktoś mi z tym pomóc? ponieważ klasy i tak mają te same stroje, czyli CT=CT a TT=TT mimo wybranej klasy

Ma stroj wroga i 1/4 na zrespienie sie u niego
Użytkownik Bark34D edytował ten post 27.04.2015 20:29