Tak jak w temacie nie działa mi pokazywanie obrażeń.
logi
n 18 o
Sma pluginu
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 24.04.2015 19:09
Tak jak w temacie nie działa mi pokazywanie obrażeń.
logi
n 18 o
Sma pluginu
Napisano 24.04.2015 19:16
Zasyłam Ci działający plugin bullet damage pokazujący HEADSHOT działa rownież na moim serwerze także polecam
Użytkownik neolagg edytował ten post 24.04.2015 19:18
Napisano 24.04.2015 19:17
Tak jak w temacie nie działa mi pokazywanie obrażeń.
logi
SpoilerL 04/24/2015 - 19:58:54: [pokazywanie_obrazen.amxx] n 22 on 17 on 17 on 22 on 17 oL 04/24/2015 - 19:58:54: [pokazywanie_obrazen.amxx] n 22 on 17 on 17 on 22 on 17 on 5 oL 04/24/2015 - 19:58:57: [pokazywanie_obrazen.amxx] n 37 oL 04/24/2015 - 19:58:58: [pokazywanie_obrazen.amxx] n 12 oL 04/24/2015 - 19:58:58: [pokazywanie_obrazen.amxx] h 92 sL 04/24/2015 - 19:58:58: [pokazywanie_obrazen.amxx] h 92 sh 8 sL 04/24/2015 - 19:59:01: [pokazywanie_obrazen.amxx] n 19 oL 04/24/2015 - 19:59:05: [pokazywanie_obrazen.amxx] n 24 oL 04/24/2015 - 19:59:05: [pokazywanie_obrazen.amxx] n 24 on 24 oL 04/24/2015 - 19:59:05: [pokazywanie_obrazen.amxx] n 14 oL 04/24/2015 - 19:59:05: [pokazywanie_obrazen.amxx] n 24 on 24 on 30 oL 04/24/2015 - 19:59:06: [pokazywanie_obrazen.amxx] n 24 on 24 on 30 on 22 oL 04/24/2015 - 19:59:08: [pokazywanie_obrazen.amxx] n 14 on 18 oL 04/24/2015 - 19:59:08: [pokazywanie_obrazen.amxx] n 14 on 18 o
Sma pluginu
Spoiler#include <amxmodx>#include <fakemeta>#include <hamsandwich>#define IsPlayer(%1) (1<=%1<=maxPlayers)// filtrowanie zadanych obrażeń przez ścianyenum(<<=1){TAKEN_4PLAYER =1, // otrzymane dla graczaMADE_4PLAYER, // =2 zadane dla graczaTAKEN_4SPECS, // =4 otrzymane dla obserwatorówMADE_4SPECS // =8 zadane dla obserwatorów}// typ ofiary obrażeń wobec zadającego obrażeniaenum DMG_VICTIM{DMG_SELF, // 0 // samoobrażeniaDMG_ENEMY, // 1 // obrażenia wrogaDMG_TEAMMATE=3 // 3 // obrażenia drużyny}new hud1, hud2, maxPlayers, przezSciany, ff;new samoobrazenia_gracz, samoobrazenia_widzowie;new obrazenia_otrzymywane_gracz, obrazenia_otrzymywane_widzowie;new obrazenia_zadawane_gracz, obrazenia_zadawane_widzowie;new team_attack_otrzymane_gracz, team_attack_otrzymane_widzowie;new team_attack_zadawane_gracz, team_attack_zadawane_widzowie;new headshot_otrzymywany_gracz, headshot_otrzymywany_widz;new headshot_zadany_gracz, headshot_zadany_widz;new dmg_value, dmg_type, dmgs[33][5][1024];new headshot, maxlines;public plugin_init(){register_plugin("Pokazywanie obrazen", "7.2", "benio101");// Rejestrowanie otrzymywania obrażeńRegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "damage", 1);// Rejestrowanie cvarów na samoobrażenia// (0 - nie pokazuj, 1 - pokazuj)samoobrazenia_gracz=register_cvar("dmg_self_self", "1");samoobrazenia_widzowie=register_cvar("dmg_self_spec", "1");// Rejestrowanie cvarów TeamAttack// (0 - nie pokazuj, 1 - pokazuj)team_attack_otrzymane_gracz=register_cvar("dmg_td_self", "1");team_attack_otrzymane_widzowie=register_cvar("dmg_td_spec", "1");team_attack_zadawane_gracz=register_cvar("dmg_ta_self", "1");team_attack_zadawane_widzowie=register_cvar("dmg_ta_spec", "1");// Rejestrowanie cvarów na obrażenia// (0 - nie pokazuj, 1 - pokazuj zawsze, 2 - pokazuj, ale nie przez ściany)obrazenia_otrzymywane_gracz=register_cvar("dmg_taken_self", "2");obrazenia_otrzymywane_widzowie=register_cvar("dmg_taken_spec", "2");obrazenia_zadawane_gracz=register_cvar("dmg_made_self", "1");obrazenia_zadawane_widzowie=register_cvar("dmg_made_spec", "2");// Rejestrowanie cvarów na pokazywanie HS// (0 - nie pokazuj, 1 - pokazuj)headshot_otrzymywany_gracz=register_cvar("dmg_hs_taken_self", "1");headshot_otrzymywany_widz=register_cvar("dmg_hs_taken_spec", "1");headshot_zadany_gracz=register_cvar("dmg_hs_made_self", "1");headshot_zadany_widz=register_cvar("dmg_hs_made_spec", "1");// Wartość pokazywanych obrażeń// (0 - zadane obrazenia, 1 - obrazenia przyjete przez wroga, 2 - zabrane punkty zycia)dmg_value=register_cvar("dmg_value", "2");// Typ pokazywanych obrażeń/*0 - obrazenia pojedyncze1 - obrażenia sumaryczne2 - obrazenia kolumnowe*/dmg_type=register_cvar("dmg_type", "2");// Napis przy HeadShocieheadshot=register_cvar("dmg_headshot", "HS!");// Maksymalna liczba linii obrażeńmaxlines=register_cvar("dmg_max_lines", "6");// Pobranie informacji o FriendlyFireff=get_cvar_pointer("mp_friendlyfire");}public plugin_cfg(){// Pobranie maksymalnej liczby graczymaxPlayers=get_maxplayers();// Utworzenie 2 dynamicznych Hudówhud1=CreateHudSyncObj(); // Hud na zadawane obrażenia innymhud2=CreateHudSyncObj(); // Hud na otrzymywane (samo)obrażeniaprzezSciany=(get_pcvar_num(obrazenia_otrzymywane_gracz)>1?TAKEN_4PLAYER:0)+ (get_pcvar_num(obrazenia_otrzymywane_widzowie)>1?TAKEN_4SPECS:0)+ (get_pcvar_num(obrazenia_zadawane_gracz)>1?MADE_4PLAYER:0)+ (get_pcvar_num(obrazenia_zadawane_widzowie)>1?MADE_4SPECS:0);// 0 - brak pokazywanych obrazen przez sciany// 1 - tylko otrzymywane i tylko dla gracza// 2 - tylko zadawane i tylko dla gracza// 3 - wszystkie, ale tylko dla gracza// 4 - tylko otrzymywane i tylko dla obserwatorów// 5 - tylko otrzymywane, ale dla wszystkich// 6 - zabierane przez gracza i otrzymywane przez obserwatorów// 7 - wszystkie przez gracza i otrzymywane przez obserwatorów// 8 - tylko zabierane i tylko przez obserwatorów// 9 - otrzymywane przez gracza i zabierane przez obserwatoów// 10 - tylko zabierane, ale dla wszystkich// 11 - wszystkie przez gracza i tylko zabierane przez obserwatorów// 12 - wszystkie, ale tylko dla obserwatorów// 13 - otrzymywane przez gracza i wszystkie przez obserwatorów// 14 - zadawane przez gracza i wszytskie przez obserwatorów// 15 - wszystkim zawsze pokazywane są obrażenia przez ściany}public damage(vid /* victim id */, iid /* inflictor id */, aid /* attacker id */, Float:damage, DamageBits){new bool:hs, // czy headshotioid, // inflictor owner id, czyli id bytu zadającego obrażeniaraid, // real attacker id, czyli gracz odpowiedzialny za zadanie obrażeńbool:raid_connected, // czy gracz odpowiedzialny za zadanie obrażeń jest onlineDMG_VICTIM:dmg_victim, // ofiara obrażeń/*0 - samoobrażenia1 - obrażenia otrztymane od wrogaobrażenia zadane wrogowi3 - obrażenia otrzymane od członka własnej drużyny (Team Damage)obrażenia zadane członkowi własnej drużyny (Team Attack)*/idmg, // obrażenia do wyodrębnienia w zależności od cvaru dmg_valuedmg_vid[1024], // obrażenia ofiary zformatowane w zależności od cvaru dmg_typedmg_raid[1024], // obrażenia atakującego zformatowane w zależności od cvaru dmg_typesdmg[1024], // sformatowane obrażenia do pokazaniashs[32]; // sformatowany napis heashot do pokazaniaif(IsPlayer(aid)){raid=aid; // atakujący jest graczem} else {ioid=pev(iid, pev_owner); // pobranie właściciela bytu zadającego obrażeniaif(IsPlayer(ioid)){raid=ioid; // właściciel bytu zadającego obrażenia jest graczem}}// określamy typ obrażeńif(!raid || vid==raid){// Prawdziwy atakujący nie jest graczem lub gracz zranił się sam.// Mamy więc do czynienia z samoobrażeniem.dmg_victim=DMG_SELF;} else {// sprawdzamy, czy prawdziwy zabójca jest jeszcze z namiraid_connected=!!is_user_connected(raid);// sprawdzamy, czy mamy do czynienia ze strzałem w głowęhs=get_pdata_int(vid, 75)==HIT_HEAD;if(raid && get_user_team(vid)==get_user_team(raid)){dmg_victim=DMG_TEAMMATE;} else {dmg_victim=DMG_ENEMY;}}// pobranie wartości obrażeńnew idmg_value=get_pcvar_num(dmg_value);// pobranie obrażeń do pokazania w zależności od cvaru dmg_valueswitch(idmg_value){case 0:{// zaokrąglamy zadane obrażeniaidmg=floatround(damage);}case 1:{new Float:damage_taken;// pobieramy przyjęte obrażeniapev(vid, pev_dmg_take, damage_taken);// i zaokrąglamy obrażeniaidmg=floatround(damage_taken);}case 2:{new Float:damage_taken, Float:health;// pobieramy przyjęte obrażeniapev(vid, pev_dmg_take, damage_taken);// pobieramy aktualne życiepev(vid, pev_health, health);// jeśli ofiara jest martwaif(health<0.0){// to korygujemy przyjęte obrażenia o brakujące życiedamage_taken+=health;// uzyskując zadane punkty życia}// i zaokrąglamy obrażeniaidmg=floatround(damage_taken);}}if(idmg>0){// formatowanie obrażeń do wyświetleniaswitch(get_pcvar_num(dmg_type)){case 0:{// formatujemy obrażenia na stringnum_to_str(idmg, dmg_vid, 1023);if(hs){// dodajemy token heashotaformat(dmg_vid, 1023, "h%ss", dmg_vid);}// jeśli potrzeba, to obsłużymy także atakującegoif(dmg_victim!=DMG_SELF && raid_connected){copy(dmg_raid, 1023, dmg_vid);}}case 1:{// pobieramy id komórki do aktualizacjinew cell_id=_:dmg_victim;// pobieramy obecne obrażenianew dmgsum=str_to_num(dmgs[vid][cell_id]);// zwiększamy sumę obrażeńdmgsum+=idmg;// formatujemy obrażenia na stringnum_to_str(dmgsum, dmg_vid, 1023);// zapisujemy nową sumę obrażeńcopy(dmgs[vid][cell_id], 1023, dmg_vid);// czyścimy obrażenia z opóźnieniemnew task_id=cell_id*33+vid;if(task_exists(task_id)){change_task(task_id, 3.0);} else {set_task(3.0, "clear_damage_cell", task_id);}// jeśli potrzeba, to obsłużymy także atakującegoif(dmg_victim!=DMG_SELF && raid_connected){// identyfikator komórki ulega inkrementacji (patz: definicja dmg_victim)++cell_id;// pobieramy obecne obrażeniadmgsum=str_to_num(dmgs[raid][cell_id]);// zwiększamy sumę obrażeńdmgsum+=idmg;// formatujemy obrażenia na stringnum_to_str(dmgsum, dmg_raid, 1023);// zapisujemy nową sumę obrażeńcopy(dmgs[raid][cell_id], 1023, dmg_raid);// czyścimy obrażenia z opóźnieniemtask_id=cell_id*33+raid;if(task_exists(task_id)){change_task(task_id, 3.0);} else {set_task(3.0, "clear_damage_cell", task_id);}}}case 2:{// pobieramy id komórki do aktualizacjinew cell_id=_:dmg_victim;// sprawdzamy, czy mamy już jakieś obrażeniaif(dmgs[vid][cell_id][0]!='^0'){// jeśli tak, to dodajemy \nadd(dmgs[vid][cell_id], 1023, "^n", 1);}// formatujemy duże liczby, np. "12156" na "12k"new letter[1]=' ';if(idmg>=1000000000){letter[0]='M';idmg/=1000000000;}if(idmg>=1000000){letter[0]='m';idmg/=1000000;}if(idmg>=1000){letter[0]='k';idmg/=1000;}// formatujemy obrażenia na stringnew sdmg[10];num_to_str(idmg, sdmg, 11);// dodajemy spacje wiodące i formatujemy liczbęformat(sdmg, 10, "%s%s%s%s", (idmg<10?"^t":""), (idmg<100?"^t":""), sdmg, letter[0]);if(hs){// dodajemy token heashotaformat(sdmg, 10, "h%ss", sdmg);} else {// dodajemy token nie-heashotaformat(sdmg, 10, "n%so", sdmg);}// dodajemy obrażeniaadd(dmgs[vid][cell_id], 1023, sdmg);// limitujemy linienew devnull[64];while(strlen(dmgs[vid][cell_id])>1000){strtok(dmgs[vid][cell_id], devnull, 63, dmgs[vid][cell_id], 1023, '^n');}new lines=1, n=strlen(dmgs[vid][cell_id]);for(new i=0; i<n; ++i){if(dmgs[vid][cell_id][i]=='^n'){++lines;}}new max_lines=get_pcvar_num(maxlines);if(lines>max_lines){lines-=max_lines;while(--lines>=0){strtok(dmgs[vid][cell_id], devnull, 63, dmgs[vid][cell_id], 1023, '^n');}}// zapisujemy nową sumę obrażeńcopy(dmg_vid, 1023, dmgs[vid][cell_id]);// czyścimy obrażenia z opóźnieniemnew task_id=cell_id*33+vid;if(task_exists(task_id)){change_task(task_id, 3.0);} else {set_task(3.0, "clear_damage_cell", task_id);}// jeśli potrzeba, to obsłużymy także atakującegoif(dmg_victim!=DMG_SELF && raid_connected){// identyfikator komórki ulega inkrementacji (patz: definicja dmg_victim)++cell_id;// sprawdzamy, czy mamy już jakieś obrażeniaif(dmgs[raid][cell_id][0]!='^0'){// jeśli tak, to dodajemy \nadd(dmgs[raid][cell_id], 1023, "^n", 1);}// dodajemy obrażeniaadd(dmgs[raid][cell_id], 1023, sdmg);// limitujemy liniewhile(strlen(dmgs[raid][cell_id])>1000){strtok(dmgs[raid][cell_id], devnull, 63, dmgs[raid][cell_id], 1023, '^n');}lines=1;n=strlen(dmgs[raid][cell_id]);for(new i=0; i<n; ++i){if(dmgs[raid][cell_id][i]=='^n'){++lines;}}if(lines>max_lines){lines-=max_lines;while(--lines>=0){strtok(dmgs[raid][cell_id], devnull, 63, dmgs[raid][cell_id], 1023, '^n');}}// zapisujemy nową sumę obrażeńcopy(dmg_raid, 1023, dmgs[raid][cell_id]);// czyścimy obrażenia z opóźnieniemtask_id=cell_id*33+raid;if(task_exists(task_id)){change_task(task_id, 3.0);} else {set_task(3.0, "clear_damage_cell", task_id);}}}}switch(dmg_victim){case DMG_SELF:{// Kolor porańczowyset_hudmessage(255, 165, 0, -1.0, 0.55, 0, 0.0, 3.0, 0.0, 0.0, -1);if(get_pcvar_num(samoobrazenia_gracz)){// pobranie obrażeń do wyświetleniacopy(sdmg, 1023, dmg_vid);// usunięcie spacjireplace_all(sdmg, 1023, "n", "");replace_all(sdmg, 1023, "o", "");replace_all(sdmg, 1023, "h", "");replace_all(sdmg, 1023, "s", "");ShowSyncHudMsg(vid, hud2, "%s", sdmg);}if(get_pcvar_num(samoobrazenia_widzowie)){for(new id=1; id<=maxPlayers; ++id){if(!is_user_alive(id) && pev(id, pev_iuser2)==vid){// pobranie obrażeń do wyświetleniacopy(sdmg, 1023, dmg_vid);// usunięcie spacjireplace_all(sdmg, 1023, "n", "");replace_all(sdmg, 1023, "o", "");replace_all(sdmg, 1023, "h", "");replace_all(sdmg, 1023, "s", "");// Wyświetlenie obrażeń dla martwych obserwującychShowSyncHudMsg(id, hud2, "%s", sdmg);}}}}case DMG_ENEMY:{// Obrażenia zadane wrogowinew bool:przezSciane=false;// sprawdzamy, czy obrazenia zostaly zadane z broni i przez scianeif(DamageBits & DMG_BULLET && przezSciany && !ExecuteHam(Ham_FVisible, raid, vid)){przezSciane=true;}// Kolor czerwonyset_hudmessage(255, 10, 0, 0.55, -1.0, 0, 0.0, 3.0, 0.0, 0.0, -1);if(get_pcvar_num(obrazenia_otrzymywane_gracz) && (!przezSciane || przezSciany & TAKEN_4PLAYER)){// pobranie obrażeń do wyświetleniacopy(sdmg, 1023, dmg_vid);log_amx(dmg_vid);// stworzenie replaceraget_pcvar_string(headshot, shs, 31);new replacer[32];setc(replacer, strlen(shs)+1, '^t');// dodanie spacji przy nie-heashociereplace_all(sdmg, 1023, "n", "");replace_all(sdmg, 1023, "o", replacer);if(get_pcvar_num(headshot_otrzymywany_gracz)){// dodanie napisu heashotget_pcvar_string(headshot, shs, 31);format(shs, 1023, "^t%s", shs);replace_all(sdmg, 1023, "h", "");replace_all(sdmg, 1023, "s", shs);} else {replace_all(sdmg, 1023, "h", "");replace_all(sdmg, 1023, "s", replacer);}// Wyświetlamy otrzymane obrażenia ofierze atakuShowSyncHudMsg(vid, hud2, "%s", sdmg);}if(get_pcvar_num(obrazenia_otrzymywane_widzowie) && (!przezSciane || przezSciany & TAKEN_4SPECS)){for(new id=1; id<=maxPlayers; ++id){if(!is_user_alive(id) && pev(id, pev_iuser2)==vid){// pobranie obrażeń do wyświetleniacopy(sdmg, 1023, dmg_vid);// stworzenie replaceraget_pcvar_string(headshot, shs, 31);new replacer[32];setc(replacer, strlen(shs)+1, '^t');// dodanie spacji przy nie-heashociereplace_all(sdmg, 1023, "n", "");replace_all(sdmg, 1023, "o", replacer);if(get_pcvar_num(headshot_otrzymywany_widz)){// dodanie napisu heashotget_pcvar_string(headshot, shs, 31);format(shs, 1023, "^t%s", shs);replace_all(sdmg, 1023, "h", "");replace_all(sdmg, 1023, "s", shs);} else {replace_all(sdmg, 1023, "h", "");replace_all(sdmg, 1023, "s", replacer);}// Wyświetlenie obrażeń dla martwych obserwującychShowSyncHudMsg(id, hud2, "%s", sdmg);}}}// Sprawdzamy, czy prawdziwy atakujący jest onlineif(raid_connected){// pobranie obrażeń do wyświetleniacopy(sdmg, 1023, dmg_raid);// stworzenie replaceraget_pcvar_string(headshot, shs, 31);new replacer[32];setc(replacer, strlen(shs)+1, '^t');// dodanie spacji przy nie-heashociereplace_all(sdmg, 1023, "o", "");replace_all(sdmg, 1023, "n", replacer);if(get_pcvar_num(headshot_zadany_gracz)){// dodanie napisu heashotget_pcvar_string(headshot, shs, 31);format(shs, 1023, "%s^t", shs);replace_all(sdmg, 1023, "s", "");replace_all(sdmg, 1023, "h", shs);} else {replace_all(sdmg, 1023, "s", "");replace_all(sdmg, 1023, "h", replacer);}// Kolor zielonyset_hudmessage(0, 255, 0, 0.4, -1.0, 0, 0.0, 3.0, 0.0, 0.0, -1);if(get_pcvar_num(obrazenia_zadawane_gracz) && (!przezSciane || przezSciany & MADE_4PLAYER)){// Wyświetlamy zadane obrażenia prawdziwemu atakującemuShowSyncHudMsg(raid, hud1, "%s", sdmg);}if(get_pcvar_num(obrazenia_zadawane_widzowie) && (!przezSciane || przezSciany & MADE_4SPECS)){for(new id=1; id<=maxPlayers; ++id){if(!is_user_alive(id) && pev(id, pev_iuser2)==raid){// pobranie obrażeń do wyświetleniacopy(sdmg, 1023, dmg_raid);// stworzenie replaceraget_pcvar_string(headshot, shs, 31);new replacer[32];setc(replacer, strlen(shs)+1, '^t');// dodanie spacji przy nie-heashociereplace_all(sdmg, 1023, "o", "");replace_all(sdmg, 1023, "n", replacer);if(get_pcvar_num(headshot_zadany_widz)){// dodanie napisu heashotget_pcvar_string(headshot, shs, 31);format(shs, 1023, "%s^t", shs);replace_all(sdmg, 1023, "s", "");replace_all(sdmg, 1023, "h", shs);} else {replace_all(sdmg, 1023, "s", "");replace_all(sdmg, 1023, "h", replacer);}// Wyświetlenie obrażeń dla martwych obserwującychShowSyncHudMsg(id, hud1, "%s", sdmg);}}}}}case DMG_TEAMMATE:{if(get_pcvar_num(ff)){// Kolor fioletowyset_hudmessage(100, 0, 255, 0.55, -1.0, 0, 0.0, 3.0, 0.0, 0.0, -1);if(get_pcvar_num(team_attack_otrzymane_gracz)){// pobranie obrażeń do wyświetleniacopy(sdmg, 1023, dmg_vid);// stworzenie replaceraget_pcvar_string(headshot, shs, 31);new replacer[32];setc(replacer, strlen(shs)+1, '^t');// dodanie spacji przy nie-heashociereplace_all(sdmg, 1023, "n", "");replace_all(sdmg, 1023, "o", replacer);if(get_pcvar_num(headshot_otrzymywany_gracz)){// dodanie napisu heashotget_pcvar_string(headshot, shs, 31);format(shs, 1023, "^t%s", shs);replace_all(sdmg, 1023, "h", "");replace_all(sdmg, 1023, "s", shs);} else {replace_all(sdmg, 1023, "h", "");replace_all(sdmg, 1023, "s", replacer);}ShowSyncHudMsg(vid, hud2, "%s", sdmg);}if(get_pcvar_num(team_attack_otrzymane_widzowie)){for(new id=1; id<=maxPlayers; ++id){if(!is_user_alive(id) && pev(id, pev_iuser2)==vid){// pobranie obrażeń do wyświetleniacopy(sdmg, 1023, dmg_vid);// stworzenie replaceraget_pcvar_string(headshot, shs, 31);new replacer[32];setc(replacer, strlen(shs)+1, '^t');// dodanie spacji przy nie-heashociereplace_all(sdmg, 1023, "n", "");replace_all(sdmg, 1023, "o", replacer);if(get_pcvar_num(headshot_otrzymywany_widz)){// dodanie napisu heashotget_pcvar_string(headshot, shs, 31);format(shs, 1023, "^t%s", shs);replace_all(sdmg, 1023, "h", "");replace_all(sdmg, 1023, "s", shs);} else {replace_all(sdmg, 1023, "h", "");replace_all(sdmg, 1023, "s", replacer);}// Wyświetlenie obrażeń dla martwych obserwującychShowSyncHudMsg(id, hud2, "%s", sdmg);}}}// Kolor niebieskiset_hudmessage(0, 100, 200, 0.4, -1.0, 0, 0.0, 3.0, 0.0, 0.0, -1);if(raid_connected){if(get_pcvar_num(team_attack_zadawane_gracz)){// pobranie obrażeń do wyświetleniacopy(sdmg, 1023, dmg_raid);// stworzenie replaceraget_pcvar_string(headshot, shs, 31);new replacer[32];setc(replacer, strlen(shs)+1, '^t');// dodanie spacji przy nie-heashociereplace_all(sdmg, 1023, "o", "");replace_all(sdmg, 1023, "n", replacer);if(get_pcvar_num(headshot_zadany_gracz)){// dodanie napisu heashotget_pcvar_string(headshot, shs, 31);format(shs, 1023, "%s^t", shs);replace_all(sdmg, 1023, "s", "");replace_all(sdmg, 1023, "h", shs);} else {replace_all(sdmg, 1023, "s", "");replace_all(sdmg, 1023, "h", replacer);}ShowSyncHudMsg(raid, hud1, "%s", sdmg);}if(get_pcvar_num(team_attack_zadawane_widzowie)){for(new id=1; id<=maxPlayers; ++id){if(!is_user_alive(id) && pev(id, pev_iuser2)==raid){// pobranie obrażeń do wyświetleniacopy(sdmg, 1023, dmg_raid);// stworzenie replaceraget_pcvar_string(headshot, shs, 31);new replacer[32];setc(replacer, strlen(shs)+1, '^t');// dodanie spacji przy nie-heashociereplace_all(sdmg, 1023, "o", "");replace_all(sdmg, 1023, "n", replacer);if(get_pcvar_num(headshot_zadany_widz)){// dodanie napisu heashotget_pcvar_string(headshot, shs, 31);format(shs, 1023, "%s^t", shs);replace_all(sdmg, 1023, "s", "");replace_all(sdmg, 1023, "h", shs);} else {replace_all(sdmg, 1023, "s", "");replace_all(sdmg, 1023, "h", replacer);}// Wyświetlenie obrażeń dla martwych obserwującychShowSyncHudMsg(id, hud1, "%s", sdmg);}}}}}}}}return HAM_IGNORED;}public clear_damage_cell(task_id){new id=task_id%33;new cell_id=(task_id-id)/33;dmgs[id][cell_id][0]='^0';}/*Pokazywanie obrazen by benio101v 1.0 Wersja inicjalizacyjnav 2.0 Dodano obsługę samoobrażeńv 3.0 Dodano obsługę obserwatorówv 4.0 Ukryto obrażenia przez ścianyv 4.1 Dodano możliwość ukrycia obrażeń przez ścianyv 4.2 Dodano enum i rozszerzono możliwość wyborówv 5.0 Dodano obsługę FriendlyFirev 5.1 Dodano możliwość ukrycia HSv 6.0 Dodano wartości pokazywanych obrażeń:- Zadane obrażenia- Obrażenia otrzymane przez wroga- Zabrane punkty życiav 7.0 Dodano typ pokazywanych obrażeń:- pojedyncze- sumaryczne- kolumnowev 7.1 Dodano cvar dmg_headshot na zmianę napisu przy headshociev 7.2 Dodano cvar dmg_max_lines na limit linii przy obrażeniach kolumnowych*/
Wgraj http://amxx.pl/topic...-bullet-damage/i zobacz czy z tym nie bedzię problemu - _-
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych