witam Czy ktos byl by taki miŁy I DODAL MI DO KLASY 1/1 HE
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
#1
Napisano 19.04.2015 16:38
#2
Napisano 19.04.2015 16:48
Powinno działać, jak nie pisz.
Ps. w opisie masz 1/2 a chcesz 1/1?![]()
Załączone pliki
#3
Napisano 19.04.2015 16:49
Powinno działać, jak nie pisz.
Ps. w opisie masz 1/2 a chcesz 1/1?
@Doda ktos Mi do klasy 1/1 he w
@witam Czy ktos byl by taki miŁy I DODAL MI DO KLASY 1/1 HE
Nie wiem gdzie ty widzisz 1/2 ;D
#4
Napisano 19.04.2015 17:08
w sma byla 1/2 bo sie baiwlem
Nie dziala 1//1
ale + za chęci
Użytkownik HuLiG4n edytował ten post 19.04.2015 17:37
#5
Napisano 19.04.2015 17:40
w sma byla 1/2 bo sie baiwlem
Nie dziala 1//1
ale + za chęci
A sory, nie zauważyłem;p
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && damagebits & DMG_BULLET && random_num(1, 1) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_HEGRENADE && damagebits & DMG_HEGRENADE && random_num(1, 1) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
Powinno być ![]()
Użytkownik DISS edytował ten post 19.04.2015 17:47
#6
Napisano 19.04.2015 19:37
Nie dziala
nw co jest
1/1 he nie dziala ale 1/1 z awp dzial dziwne
Użytkownik HuLiG4n edytował ten post 19.04.2015 19:38
#7
Napisano 20.04.2015 17:11
Nie dziala
nw co jest
1/1 he nie dziala ale 1/1 z awp dzial dziwne
Yyy dobra ![]()
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_AWP && damage > 20.0 && random_num(1,1) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
if(weapon == CSW_HEGRENADE && damage > 20.0 && random_num(1,1) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}
Podmień na tego publica.
#8
Napisano 20.04.2015 18:07
ZOBACZYMY CZY TY MRAZEM DZIALA
i NIE DZIALA ![]()
Użytkownik HuLiG4n edytował ten post 20.04.2015 18:16
#9
Napisano 20.04.2015 18:22
Na pewno zadziała sprawdzanie czy gracz oberwał od granatu! ![]()
if(damagebits & DMG_BULLET) // bullet znaczy pocisk
Granat ma inne damagetype!!! GRRR!
_____________________
A jak rzucę granat to mi broń przełącza na inną i nie trzymam już HE, nananananana znów wygrałem ![]()
weapon == CSW_HEGRENADE
_____________
random_num(1,1) == 1
![]()
________________
Sprawdź moje ![]()
Załączone pliki
#10
Napisano 20.04.2015 18:47
Gosciu jestes wileki thx dziala klasa temat zamykam
#11
Napisano 04.05.2015 11:32
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz,
raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa
Klasa
Klasa wampirNapisany przez Rafii, 16.03.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
Moc Medyka - problemPugin mocmedyka włącza się w klasie w której nie powinien Napisany przez scythe1, 09.02.2023 |
|
|
|||
![]() |
Klasa
[ROZWIĄZANE] poźba o klase odrodzenieNapisany przez Anonimowy09, 03.02.2023 |
|
|
||
Klasa
Poszukuje KlasNapisany przez Aquamarina, 03.01.2023 |
|
|
|||
![]() |
Klasa
[KOSZ] klasaklasa Napisany przez Anonimowy09, 30.12.2022 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod



Temat jest zamknięty
codklas_szpieg.amxx










