Nazwa: Indigo
Opis: Zadajesz 2x wieksze obrazenia nozem
Nazwa: Golden
Opis: Obniza uszkodzenia zadawane graczowi o 25%
Nazwa: Shael
Opis: Masz 150 premii niewidocznosci
Użytkownik 1stADXionC edytował ten post 19.04.2015 09:40
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 19.04.2015 09:25
Nazwa: Indigo
Opis: Zadajesz 2x wieksze obrazenia nozem
Nazwa: Golden
Opis: Obniza uszkodzenia zadawane graczowi o 25%
Nazwa: Shael
Opis: Masz 150 premii niewidocznosci
Użytkownik 1stADXionC edytował ten post 19.04.2015 09:40
DiabloMod - 10%
COD:MW3 - BETATESTY
Napisano 19.04.2015 09:34
Napisano 21.04.2015 11:33
Napisałem wyżej ![]()
DiabloMod - 10%
COD:MW3 - BETATESTY
Napisano 21.04.2015 18:03
Skompiluj sobie | nie bijcie za ten kod ![]()
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
new const perk_name[] = "Shael";
new const perk_desc[] = "Twoja widocznosc spada do 150";
new infiltrator_id;
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 150, 150);
infiltrator_id = cod_get_classid("Infiltrator");
}
public cod_perk_enabled(id, wartosc)
{
if(cod_get_user_class(id) == infiltrator_id)
return COD_STOP;
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 150);
return COD_CONTINUE;
}
public cod_perk_disabled(id)
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
Użytkownik Z!3L0ny edytował ten post 21.04.2015 18:07
Napisano 21.04.2015 18:20
@up
Po co Ci tam porównanie z infiltratorem?
Napisano 21.04.2015 18:27
@up
Po co Ci tam porównanie z infiltratorem?
No tak bezsens nie zauważyłem tego ![]()
Napisano 23.04.2015 14:34
@up
Po co Ci tam porównanie z infiltratorem?
Możesz poprawić kod?
DiabloMod - 10%
COD:MW3 - BETATESTY
Napisano 23.04.2015 15:01
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
new const perk_name[] = "Shael";
new const perk_desc[] = "Twoja widoczność spada do 150";
new ma_perk[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
}
public cod_perk_enabled(id)
{
ma_perk[id] = true;
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 150);
}
public cod_perk_disabled(id)
{
ma_perk[id] = false;
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
Poprawiony za tamtą pomyłkę masz jeszcze 1perk ![]()
Użytkownik Z!3L0ny edytował ten post 23.04.2015 15:29
Napisano 23.04.2015 15:50
Czekam na kolejne.
DiabloMod - 10%
COD:MW3 - BETATESTY
Napisano 23.04.2015 16:54
Czekam na kolejne.
Trzymaj jest 10% szans że zadziała nie daje sma bo ten kod jest
|jak zadziała dam sma|wgraj amxx i zobacz czy działa prawidłowo jak nie to lepiej dać do tego perku zamiast -25% to może 25-50 wytrzymałości ?
Użytkownik Z!3L0ny edytował ten post 23.04.2015 16:56
![]() |
Perk
[ROZWIĄZANE] Perk ktory pozostawia tylko knifeNapisany przez DenY, 01.02.2023 |
|
|
||
![]() |
Perk
[ROZWIĄZANE] prozba o perk nidzisniewidocznychNapisany przez Anonimowy09, 28.01.2023 |
|
|
||
Problem z perkiem Tarcza Swatnie dzialajaca tarcza Napisany przez neolagg, 23.07.2021 |
|
|
|||
![]() |
Perk
[ROZWIĄZANE] Proszę o perkNapisany przez wubhcinj, 14.07.2021 |
|
|
||
Perk
Proszę o perkPerk: MP5 | połowa ammo w magazynku (15) | podwójny dmg Napisany przez therealfr0zen, 18.11.2020 |
|
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych