Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

[ROZWIĄZANE] Prośba o Perk Cod Mod

item Klasa

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 DoT3goFrytki

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:165
  • GG:
  • Imię:Piotr
Offline

Napisano 12.04.2015 15:23

Witam 

Zrobił by mi ktoś perk ---> 

 

----->Nazwa Perku<-----> ak47    -->Później Zmienię

----->Opis Perku<-----> Dostajesz ak47

----->Napis gdy dropniesz perk<-----> Dostałeś Ak47

 

 

To ma być zwykła broń bez modelu bez większej ilości obrażeń same ak .

Z góry dziękuje ;)

 

 


  • +
  • -
  • 0

#2 oeN.

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 95
Zaawansowany

  • Postów:294
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 12.04.2015 16:14

Proszę:

#include <amxmodx>
#include <codmod>

new const perk_name[] = "AK47";
new const perk_desc[] = "Dostajesz AK47";

public plugin_init()
{
    register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");
    
    cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
}

public cod_perk_enabled(id)
{
    cod_give_weapon(id, CSW_AK47);
    client_print(id, print_chat, "Dostales AK47");
}

public cod_perk_disabled(id)
{
    cod_take_weapon(id, CSW_AK47);
}

Użytkownik oeN. edytował ten post 12.04.2015 16:14

  • +
  • -
  • 1

#3 DoT3goFrytki

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:165
  • GG:
  • Imię:Piotr
Offline

Napisano 12.04.2015 16:16

Dzięki , a powiedział by mi ktoś w tym temacie nie chce robić nowego czy da się zrobić przykładowo 20 perków w 1 pliku .sma ? ( Oprócz Silnika )


  • +
  • -
  • 0

#4 oeN.

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 95
Zaawansowany

  • Postów:294
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 12.04.2015 16:20

Bez odpowiedniego przerobienia silnika to nie.

cod_perk_enabled trzeba by było rozłożyć na X ilość, by każdy odpowiadał danemu perku.

 

P.S Pomyliły Ci się działy.


Użytkownik oeN. edytował ten post 12.04.2015 16:21

  • +
  • -
  • 0

#5 DoT3goFrytki

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:165
  • GG:
  • Imię:Piotr
Offline

Napisano 12.04.2015 16:27

A przykładowo podam ten perk co wyżej dałeś 

 

Mam jakiś tam plik niech będzie ak.sma  i dodam tak jak w kodzie to by zadziałało ?

#include <amxmodx>
#include <codmod>



new const perk_name[] = "AK47";

new const perk_desc[] = "Dostajesz AK47";



public plugin_init()

{

    register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");

    

    cod_register_perk(perk_name, perk_desc);

}



public cod_perk_enabled(id)

{

    cod_give_weapon(id, CSW_AK47);

    client_print(id, print_chat, "Dostales AK47");

}



public cod_perk_disabled(id)

{

    cod_take_weapon(id, CSW_AK47);

}
#include <amxmodx>
#include <codmod>



new const perk_name[] = "AK47";

new const perk_desc[] = "Dostajesz AK47";



public plugin_init()

{

    register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");

    

    cod_register_perk(perk_name, perk_desc);

}



public cod_perk_enabled(id)

{

    cod_give_weapon(id, CSW_AK47);

    client_print(id, print_chat, "Dostales AK47");

}



public cod_perk_disabled(id)

{

    cod_take_weapon(id, CSW_AK47);

}
 
 
#include <amxmodx>
#include <codmod>



new const perk_name[] = "M4A1";

new const perk_desc[] = "Dostajesz M4A1";



public plugin_init()

{

    register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");

    

    cod_register_perk(perk_name, perk_desc);

}



public cod_perk_enabled(id)

{

    cod_give_weapon(id, CSW_M4A1);

    client_print(id, print_chat, "Dostales M4A1");

}



public cod_perk_disabled(id)

{

    cod_take_weapon(id, CSW_M4A1);

}

Wiem ,że się pomyliły ale nie chce robić nowego tematu Chyba ,że muszę 


Użytkownik SteelTeamSS edytował ten post 12.04.2015 16:28

  • +
  • -
  • 0

#6 ka.linux

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 46
Pomocny

  • Postów:78
  • GG:
  • Imię:Marek
  • Lokalizacja:Konin
Offline

Napisano 12.04.2015 16:51

Weź przyklad ze starego coda i dodaj w ten sposób do silnika lub zrob osobny plugin z natywem.
I BD mial wszystko razem.
  • +
  • -
  • 0

POMAGAM PŁATNIE NA PROŚBĘ!


#7 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Moderator

Reputacja: 661
Wszechmogący

  • Postów:1 535
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 12.04.2015 16:51

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum

Mody > Diablo Mod > Prośby o Klasę/Item

do

Mody > Call of Duty Mod > Prośby o Klasę/Perk
  • +
  • -
  • 0

#8 DoT3goFrytki

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:165
  • GG:
  • Imię:Piotr
Offline

Napisano 12.04.2015 16:53

Chodzi mi o osobny plugin wytłumaczył byś mi to na przykładzie ?

A ktoś inny mi wytłumaczy ?
MAGNET (12.04.2015 17:33):
Po co robić double-posta?

  • +
  • -
  • 0

#9 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 12.04.2015 17:41

Nie możesz tak łączyć...

 

 

Musiałbyś wszystko skleić ładnie ale i tak nie styknie bo w momencie użycia perku forward jest wysyłany do pojedynczego perku,a w Twoim przypadku odpaliły by się te wszystkie z danego .sma (chociaż można by pobierać perk gracza i użyć switch'a, ale to i tak szkoda zachodu).


  • +
  • -
  • 0

#10 DoT3goFrytki

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:165
  • GG:
  • Imię:Piotr
Offline

Napisano 12.04.2015 17:51

Czyli lepiej zostawić pojedyńczo i nic w tym nie zmieniać?
  • +
  • -
  • 0

#11 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 12.04.2015 17:57

Jeżeli zaczynasz dopiero to zostaw to.

 

Sam miałem pomysł, żeby perki, klasy były w silniku bo np. rakiety itp to nie tworzysz dziesiąty raz tego samego kodu tylko wystarczy jedna funkcja. Ale potem stwierdziłem, że kod będzie bardzo makaroniasty.


  • +
  • -
  • 0

#12 DoT3goFrytki

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:165
  • GG:
  • Imię:Piotr
Offline

Napisano 12.04.2015 18:03

Dobra dzięki temat do zamknięcia
  • +
  • -
  • 0

#13 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Moderator

Reputacja: 661
Wszechmogący

  • Postów:1 535
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 12.04.2015 18:30

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: item, Klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych