Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[KOSZ] Problem z komendą na głosowanie


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Nitrome

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:5
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Lublin (okolice)
Offline

Napisano 06.04.2015 20:06

Witam. Mam problem z moją komendą na głosowanie. Powinno po wpisaniu /glosowanie wyświetlić ankietę, w której wybiera się zabawę. Powie ktoś co mam źle? Dodam, że komenda powinna działać tylko dla CT. Oto kod:

#include <amxmodx> 
#include <amxmisc> 
#include <colorchat>
 
new wyborow[3] 
 
public plugin_init()  
{ 
register_plugin("Glosowanie na zabawe by JumpeR", "1.0", "JumpeR") 
set_task(20.0, "uprzedz_start_vote"); 
set_task(30.0, "start_vote"); 
register_clcmd("say /glosowanie", "sprawdz_start_vote");
} 
 
 
public start_vote(id) 
{  
new menu = menu_create("Ktora chcesz zabawe?:", "menu_handler") 
menu_additem(menu, "Kaczki z AWP", "1", 0) 
menu_additem(menu, "Chowany", "2", 0) 
menu_additem(menu, "Wojny Gangow", "3", 0)
menu_additem(menu, "Dzieci Wojny", "4", 0)
menu_additem(menu, "ZombiDay", "5", 0)
menu_additem(menu, "Polowanie", "6", 0)
menu_additem(menu, "M4A1 HS Day", "7", 0)
menu_additem(menu, "Dzien Deagla", "8", 0)
menu_additem(menu, "Kill Day", "9", 0)
menu_additem(menu, "Ganiany", "10", 0)
menu_additem(menu, "Berek", "11", 0)
menu_additem(menu, "Szybki jak blyskawica", "12", 0)
menu_additem(menu, "Rekin", "13", 2)
menu_additem(menu, "Wojna na Granaty", "14", 0)
menu_additem(menu, "Dzien AWP", "15", 0)
menu_additem(menu, "Zbijak", "16", 0)
menu_additem(menu, "PaintBall Day", "17", 0)
menu_additem(menu, "Zabij gejusa", "18", 0)
menu_additem(menu, "Sniper Day", "19", 0)
menu_additem(menu, "Ninja's Day", "20", 0)
menu_additem(menu, "Lany Poniedzialek", "21", 0)
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona")
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona")
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Nie glosuj"
 
menu_addblank(menu, 0) 
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL) 
 
new players[32], inum 
get_players(players, inum, "ch") 
for(new i = 0; i < inum; i++) 
{ 
menu_display(players[i], menu, 0) 
} 
 
set_task(30.0, "finish_vote") 
 
wyborow[1] = wyborow[2] 
 
return 1 
} 
 
public menu_handler(id, menu, item) 
{ 
if (item == MENU_EXIT) 
{ 
menu_cancel(id) 
return PLUGIN_HANDLED 
} 
 
new data[6], name[32] 
new access, callback 
 
menu_item_getinfo(menu, item, access, data, 5, _, _, callback) 
 
new key = str_to_num(data) 
get_user_name(id, name, 31) 
 
switch (key)  
{ 
case 1:  
{ 
// client_print (0, print_chat, "[ZABAWY] %s zaglosowal na Kaczki z AWP.", name); 
ColorChat(0, RED, "^x03[^x01 [ZABAWY] ^x03]^x01: ^x04%s ^x01zaglosowal na ^x04Kaczki z AWP^x01.",name);
} 
case 2: 
{ 
// client_print (0, print_chat, "[ZABAWY] %s zaglosowal na Chowany.", name); 
ColorChat(0, RED, "^x03[^x01 [ZABAWY] ^x03]^x01: ^x04%s ^x01zaglosowal na ^x04Chowany^x01.", name);
 
case 3: 
{ 
// client_print (0, print_chat, "[ZABAWY] %s zaglosowal na Wojny Gangow.", name); 
ColorChat(0, RED, "^x03[^x01 [ZABAWY] ^x03]^x01: ^x04%s ^x01zaglosowal na ^x04Wojny Gangow^x01.", name);
 
case 4: 
{ 
// client_print (0, print_chat, "[ZABAWY] %s zaglosowal na Dzieci Wojny.", name); 
ColorChat(0, RED, "^x03[^x01 [ZABAWY] ^x03]^x01: ^x04%s ^x01zaglosowal na ^x04Dzieci Wojny^x01.", name);
 
case 5: 
{ 
// client_print (0, print_chat, "[ZABAWY] %s zaglosowal na ZombiDay.", name); 
ColorChat(0, RED, "^x03[^x01 [ZABAWY] ^x03]^x01: ^x04%s ^x01zaglosowal na ^x04ZombiDay^x01.", name);
 
case 6: 
{ 
// client_print (0, print_chat, "[ZABAWY] %s zaglosowal na Polowanie.", name); 
ColorChat(0, RED, "^x03[^x01 [ZABAWY] ^x03]^x01: ^x04%s ^x01zaglosowal na ^x04Polowanie^x01.", name);
 
case 7: 
{ 
// client_print (0, print_chat, "[ZABAWY] %s zaglosowal na M4A1 HS Day.", name); 
ColorChat(0, RED, "^x03[^x01 [ZABAWY] ^x03]^x01: ^x04%s ^x01zaglosowal na ^x04M4A1 HS Day^x01.", name);
 
case 8: 
{ 
// client_print (0, print_chat, "[ZABAWY] %s zaglosowal na Dzien Deagla.", name); 
ColorChat(0, RED, "^x03[^x01 [ZABAWY] ^x03]^x01: ^x04%s ^x01zaglosowal na ^x04Dzien Deagla^x01.", name);
 
case 9: 
{ 
// client_print (0, print_chat, "[ZABAWY] %s zaglosowal na Kill Day.", name); 
ColorChat(0, RED, "^x03[^x01 [ZABAWY] ^x03]^x01: ^x04%s ^x01zaglosowal na ^x04Kill Day^x01.", name);
 
case 10: 
{ 
// client_print (0, print_chat, "[ZABAWY] %s zaglosowal na Ganiany.", name); 
ColorChat(0, RED, "^x03[^x01 [ZABAWY] ^x03]^x01: ^x04%s ^x01zaglosowal na ^x04Ganiany^x01.", name);
 
case 11: 
{ 
// client_print (0, print_chat, "[ZABAWY] %s zaglosowal na Berek.", name); 
ColorChat(0, RED, "^x03[^x01 [ZABAWY] ^x03]^x01: ^x04%s ^x01zaglosowal na ^x04Berek^x01.", name);
 
case 12: 
{ 
// client_print (0, print_chat, "[ZABAWY] %s zaglosowal na Szybki jak blyskawica.", name); 
ColorChat(0, RED, "^x03[^x01 [ZABAWY] ^x03]^x01: ^x04%s ^x01zaglosowal na ^x04Szybki jak blyskawica^x01.", name);
 
case 13: 
{ 
// client_print (0, print_chat, "[ZABAWY] %s zaglosowal na Rekin.", name); 
ColorChat(0, RED, "^x03[^x01 [ZABAWY] ^x03]^x01: ^x04%s ^x01zaglosowal na ^x04Rekin^x01.", name);
 
case 14: 
{ 
// client_print (0, print_chat, "[ZABAWY] %s zaglosowal na Wojna na Granaty.", name); 
ColorChat(0, RED, "^x03[^x01 [ZABAWY] ^x03]^x01: ^x04%s ^x01zaglosowal na ^x04Wojna na Granaty^x01.", name);
 
case 15: 
{ 
// client_print (0, print_chat, "[ZABAWY] %s zaglosowal na Dzien AWP.", name); 
ColorChat(0, RED, "^x03[^x01 [ZABAWY] ^x03]^x01: ^x04%s ^x01zaglosowal na ^x04Dzien AWP^x01.", name);
 
case 16: 
{ 
// client_print (0, print_chat, "[ZABAWY] %s zaglosowal na Zbijak.", name); 
ColorChat(0, RED, "^x03[^x01 [ZABAWY] ^x03]^x01: ^x04%s ^x01zaglosowal na ^x04Zbijak^x01.", name);
 
case 17: 
{ 
// client_print (0, print_chat, "[ZABAWY] %s zaglosowal na PaintBall Day.", name); 
ColorChat(0, RED, "^x03[^x01 [ZABAWY] ^x03]^x01: ^x04%s ^x01zaglosowal na ^x04PaintBall Day^x01.", name);
 
case 18: 
{ 
// client_print (0, print_chat, "[ZABAWY] %s zaglosowal na Zabij gejusa.", name); 
ColorChat(0, RED, "^x03[^x01 [ZABAWY] ^x03]^x01: ^x04%s ^x01zaglosowal na ^x04Zabij gejusa^x01.", name);
 
case 19: 
{ 
// client_print (0, print_chat, "[ZABAWY] %s zaglosowal na Sniper Day.", name); 
ColorChat(0, RED, "^x03[^x01 [ZABAWY] ^x03]^x01: ^x04%s ^x01zaglosowal na ^x04Sniper Day^x01.", name);
 
case 20: 
{ 
// client_print (0, print_chat, "[ZABAWY] %s zaglosowal na Ninja's Day.", name); 
ColorChat(0, RED, "^x03[^x01 [ZABAWY] ^x03]^x01: ^x04%s ^x01zaglosowal na ^x04Ninja's Day^x01.", name);
 
case 21: 
{ 
// client_print (0, print_chat, "[ZABAWY] %s zaglosowal na Lany Poniedzialek.", name); 
ColorChat(0, RED, "^x03[^x01 [ZABAWY] ^x03]^x01: ^x04%s ^x01zaglosowal na ^x04Lany Poniedzialek^x01.", name);
} 
} 
 
++wyborow[key] 
 
menu_cancel(id) 
return PLUGIN_HANDLED 
} 
 
public finish_vote() 
{ 
 
} 
 
} 
}
 
public uprzedz_start_vote()
{
ColorChat(0, GREEN, "^x03[^x01 [ZABAWY] ^x03]^x01: Za chwile rozpocznie sie glosowanie na zabawe.");
}
 
public sprawdz_start_vote(id)
{
if(is_user_alive(id) && get_user_team(id) == 2) {
{
set_task(10.0, "start_vote"); 
ColorChat(0, GREEN, "^x03[^x01 [ZABAWY] ^x03]^x01: CT ^x04%s ^x01wymusilo glosowanie na zabawe!");
}else
ColorChat(id, GREEN, "^x03[^x01 [ZABAWY] ^x03]^x01: Tylko CT moze uzyc tej komendy!");
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

  • +
  • -
  • 0

#2 Nitrome

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:5
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Lublin (okolice)
Offline

Napisano 06.04.2015 20:43

A powiesz co dokładnie?


  • +
  • -
  • 0

#3 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Moderator

Reputacja: 625
Wszechmogący

  • Postów:1510
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Online

Napisano 07.04.2015 11:39

Nazywaj tematy zgodnie z ich treścią.
Napisz ponownie temat nazywając go tak, aby każdy wiedział o co chodzi.

Jednoznacznie określ problematykę tematu, wyróżniając go spośród reszty.
Nie dodawaj zbędnych informacji, znaków, ani emotikon w nazwie tematu.

Ten temat w ciągu 24 godzin zostanie przeniesiony do kosza.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych