Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

[KOSZ] Prosba o edycje klasy

klasa

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 600068594

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:76
  • Imię:Radek
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 04.04.2015 21:14

Witam posiadam taką klase:

#include <amxmodx>

#include <amxmisc>

#include <codmod>

#include <hamsandwich>



#define DMG_BULLET (1<<1)



new const nazwa[] = "Kapitan";

new const opis[]        = "Odbija 2 pociski w rundzie";

new const bronie        = (1<<CSW_SG552);

new const zdrowie = 20;

new const kondycja = 0;

new const inteligencja = 0;

new const wytrzymalosc = 0;



new bool:ma_klase[33];

new pozostale_strzaly[33];



public plugin_init()

{

register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);

}

public cod_class_enabled(id)

{

ma_klase[id] = true;

pozostale_strzaly[id] = 2;

}

public cod_class_disabled(id)

ma_klase[id] = false;

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)

{

if(!ma_klase[this])

return HAM_IGNORED;



if(pozostale_strzaly[this] > 0 && damagebits & DMG_BULLET)

{

pozostale_strzaly[this]--;

return HAM_SUPERCEDE;

}

return HAM_IGNORED;

}

public Spawn(id)

pozostale_strzaly[id] = 2;

Mam taki problem, że klasa nie blokuje pocisków z itemów awp sniper 1/1 i scout sniper 1/1 Wszystkie inne blokuje, ale akurat tych nie. Da się to jakoś naprawić?

 


Użytkownik 600068594 edytował ten post 04.04.2015 21:15

  • +
  • -
  • 0

Licze na +


#2 600068594

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:76
  • Imię:Radek
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 05.04.2015 17:07

refresh


  • +
  • -
  • 0

Licze na +


#3 skorpius

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:316
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Dębica
Offline

Napisano 05.04.2015 22:31

Jak zwykle... Prymitywnie...
Zmienisz perki 1/1 tak by brały 1000dmg
Podsumowując: nie bd się klasa budować, a działanie bd jak przy 1/1(chyba że klasa bd miała 1001hp)
  • +
  • -
  • 0

4680134.png


#4 600068594

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:76
  • Imię:Radek
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 06.04.2015 08:40

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
 
#define DMG_BULLET (1<<1)
 
new const perk_name[] = "AWP Sniper";
new const perk_desc[] = "Natychmiastowe zabicie z AWP";
 
new bool:ma_perk[33];
 
public plugin_init() 
{
        register_plugin(perk_name, "1.0", "amxx.pl");
        
        cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
        RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
 
public cod_perk_enabled(id)
{
        cod_give_weapon(id, CSW_AWP);
        ma_perk[id] = true;
}
 
public cod_perk_disabled(id)
{
        cod_take_weapon(id, CSW_AWP);
        ma_perk[id] = false;
}
        
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
        if(!is_user_connected(idattacker))
                return HAM_IGNORED;
        
        if(!ma_perk[idattacker])
                return HAM_IGNORED;
        
        if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && damagebits & DMG_BULLET)
                cod_inflict_damage(idattacker, this, 1000.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
                
        return HAM_IGNORED;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

Moje awp. Klasa jak wyżej. Teraz Kapitan w ogóle nie blokuje strzału z awp tylko pada na strzała.


Użytkownik 600068594 edytował ten post 06.04.2015 08:41

  • +
  • -
  • 1

Licze na +


#5 skorpius

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:316
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Dębica
Offline

Napisano 06.04.2015 10:39

To już nie wiem co jest przyczyną.
  • +
  • -
  • 0

4680134.png


#6 600068594

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:76
  • Imię:Radek
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 06.04.2015 16:26

Wie ktoś może jak to naprawić, czy lepiej sobie odpuścić tą klasę?


  • +
  • -
  • 0

Licze na +


#7 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 932
Master

  • Postów:2725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 09.04.2015 20:35

Złamanie regulaminu działu.
Przeczytaj go, zastosuj się do niego a następnie załóż nowy temat.

Regulamin działu jest przypięty w dziale w którym napisałeś temat.
Ten temat w ciągu 24 godzin zostanie przeniesiony do kosza.
  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych