Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Wykrywanie entity bez uzycia traceline


Najlepsza odpowiedź grankee, 03.04.2015 01:36

Słuchaj, zrób tak jak pisałem, jeśli to też nie zadziała to znaczy, że się nie da bez traceline, a jeżeli zadziała to może łatwiej będzie poradzić sobie z ruchem bytu niż z obecnym problemem.

Sprawdź te kombinacje move+solid co podałem wyżej.

 

//edit

entity_set_int(apaches[id], EV_INT_solid, 2)
entity_set_int(apaches[id], EV_INT_movetype, 5)
entity_set_float(apaches[id], EV_FL_takedamage, DAMAGE_AIM)

to znalazłem w amx_apache, helikopter ten o ile mi wiadomo jest ustrzelalny więc pokombinuj coś

Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 NoLiFeR

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 103
Zaawansowany

  • Postów:483
  • GG:
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 31.03.2015 15:25

1. Jest mozliwosc wykrycia entity pomiedzy originem gracza a originem gdzie patrzy bez uzycia tracelina ? Na przyklad uzywajac xs ?

 

 

2. Mam taki oto kod.

    set_pev(ent, pev_takedamage, 2.0) // probowalem takze DAMAGE_YES
    set_pev(ent, pev_health, 200.0)
    set_pev(ent, pev_solid, SOLID_TRIGGER);
    engfunc(EngFunc_SetSize, ent, {-12.0, -12.0, -12.0 }, { 12.0, 12.0, 12.0 })
    set_pev(ent, pev_movetype, MOVETYPE_NOCLIP);

Dlaczego bytow nie da sie zniszczyc ? tam musi byc noclip. Myslalem nad zadaniem dmg poprzez wykrywanie bytu ale traceline nie dziala tak jak powinno. 

Jezeli sie myle, jak powinno wygladac traceline aby wykrylo taki byt ?


  • +
  • -
  • 0

#2 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 31.03.2015 16:07

2. Podaj cały kod odpowiedzialny za tworzenie bytu.
  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#3 NoLiFeR

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 103
Zaawansowany

  • Postów:483
  • GG:
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 31.03.2015 16:16


new ent = create_entity("info_target")
	new Origin[3]
	pev(id,pev_origin,Origin)
    set_pev(ent, pev_takedamage, 2.0)
    set_pev(ent, pev_health, 200.0)
    set_pev(ent, pev_solid, SOLID_TRIGGER);
    engfunc(EngFunc_SetSize, ent, {-12.0, -12.0, -12.0 }, { 12.0, 12.0, 12.0 })
    set_pev(ent, pev_movetype, MOVETYPE_NOCLIP);
	set_pev(ent, pev_gravity,0.0)
	set_pev(ent,pev_origin,Origin)
	entity_set_float(ent,EV_FL_nextthink,halflife_time() + 0.01)
	drop_to_floor(ent)

  • +
  • -
  • 0

#4 NoLiFeR

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 103
Zaawansowany

  • Postów:483
  • GG:
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 31.03.2015 21:12

Moze inaczej. Jest jakas mozliwosc zmierzenia kąta pomiedzy originem gracza, originem NR 3 (celownik) oraz originem bytu ? (srodek kąta origin gracza)


Użytkownik NoLiFeR edytował ten post 31.03.2015 21:17

  • +
  • -
  • 0

#5 grankee

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 517
Wszechwiedzący

  • Postów:1 500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 01.04.2015 03:52

Ja bym się bardziej czepił solid_trigger niżeli movetype. Spróbuj jednak zmienić solid_bbox+movetype_toss i zobacz czy zadziała, potem zmień jedno i drugie i zobacz jakie kombinacje działają, a jakie nie. Pamiętam, że też miałem problem ze zrobieniem "ustrzelalnego" bytu.


  • +
  • -
  • 0

#6 NoLiFeR

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 103
Zaawansowany

  • Postów:483
  • GG:
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 01.04.2015 06:23

To musi byc noclip ;/ Inaczej "poruszanie" nie dziala tak jak bym tego chcial. Wlasnie dlatego chcialem wykorzystac tracedamage w celu sprawdzenia czy trafiam w byt poprzez pomiar kątow. :/


  • +
  • -
  • 0

#7 grankee

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 517
Wszechwiedzący

  • Postów:1 500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 03.04.2015 01:36   Najlepsza odpowiedź

Słuchaj, zrób tak jak pisałem, jeśli to też nie zadziała to znaczy, że się nie da bez traceline, a jeżeli zadziała to może łatwiej będzie poradzić sobie z ruchem bytu niż z obecnym problemem.

Sprawdź te kombinacje move+solid co podałem wyżej.

 

//edit

entity_set_int(apaches[id], EV_INT_solid, 2)
entity_set_int(apaches[id], EV_INT_movetype, 5)
entity_set_float(apaches[id], EV_FL_takedamage, DAMAGE_AIM)

to znalazłem w amx_apache, helikopter ten o ile mi wiadomo jest ustrzelalny więc pokombinuj coś


Użytkownik grankee edytował ten post 03.04.2015 02:11

  • +
  • -
  • 1

#8 NoLiFeR

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 103
Zaawansowany

  • Postów:483
  • GG:
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 03.04.2015 12:23

dzięki, dziala :)


  • +
  • -
  • 0

#9 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Moderator

Reputacja: 661
Wszechmogący

  • Postów:1 535
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 06.04.2015 17:00

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych