Witam mam wielką prośbę, potrzebuję przerobić ten plugin pod gunxpmod czyli żeby wyświetlało level przed nickiem gracza na say
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#define PLUGIN "Prefixy COD"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "DarkGL"
new pCvarPrefixy;
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_message(get_user_msgid("SayText"),"handleSayText");
pCvarPrefixy = register_cvar("cod_prefix","1");
}
public handleSayText(msgId,msgDest,msgEnt){
new id = get_msg_arg_int(1);
if(!is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE;
new szTmp[256],szTmp2[256],szTmp3[256];
get_msg_arg_string(2,szTmp, charsmax( szTmp ) )
new szPrefix[64]
switch(get_pcvar_num(pCvarPrefixy)){
case 1:{
cod_get_class_name(cod_get_user_class(id),szTmp3,charsmax( szTmp3 ))
formatex(szPrefix,charsmax( szPrefix ),"^x04[%s]",szTmp3);
}
case 2:{
formatex(szPrefix,charsmax( szPrefix ),"^x04[%d]",cod_get_user_level(id));
}
case 3:{
cod_get_class_name(cod_get_user_class(id),szTmp3,charsmax( szTmp3 ))
formatex(szPrefix,charsmax( szPrefix ),"^x04[%s - %d]",szTmp3,cod_get_user_level(id));
}
}
if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All")){
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
add(szTmp2,charsmax(szTmp2)," ");
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szTmp);
}
else{
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),"^x03 %s1^x01 : %s2");
}
set_msg_arg_string(2,szTmp2);
return PLUGIN_CONTINUE;
}


Dodatki SourceMod



Temat jest zamknięty









