Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Prefix przed nickiem - GunXPmod



  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 GrYFFFF

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:89
  • Imię:sasa
  • Lokalizacja:sasasa
Offline

Napisano 29.03.2015 02:13

Witam mam wielką prośbę, potrzebuję przerobić ten plugin pod gunxpmod czyli żeby wyświetlało level przed nickiem gracza na say 

 

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
 
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
 
#define PLUGIN "Prefixy COD"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "DarkGL"
 
new pCvarPrefixy;
 
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
 
register_message(get_user_msgid("SayText"),"handleSayText");
 
pCvarPrefixy = register_cvar("cod_prefix","1");
}
 
public handleSayText(msgId,msgDest,msgEnt){
new id = get_msg_arg_int(1);
 
if(!is_user_connected(id))      return PLUGIN_CONTINUE;
 
new szTmp[256],szTmp2[256],szTmp3[256];
get_msg_arg_string(2,szTmp, charsmax( szTmp ) )
 
new szPrefix[64]
 
switch(get_pcvar_num(pCvarPrefixy)){
case 1:{
cod_get_class_name(cod_get_user_class(id),szTmp3,charsmax( szTmp3 ))
formatex(szPrefix,charsmax( szPrefix ),"^x04[%s]",szTmp3);
}
case 2:{
formatex(szPrefix,charsmax( szPrefix ),"^x04[%d]",cod_get_user_level(id));
}
case 3:{
cod_get_class_name(cod_get_user_class(id),szTmp3,charsmax( szTmp3 ))
formatex(szPrefix,charsmax( szPrefix ),"^x04[%s - %d]",szTmp3,cod_get_user_level(id));
}
}
 
if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All")){
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
add(szTmp2,charsmax(szTmp2)," ");
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szTmp);
}
else{
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),"^x03 %s1^x01 :  %s2");
}
 
set_msg_arg_string(2,szTmp2);
 
return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 0

#2 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Moderator

Reputacja: 625
Wszechmogący

  • Postów:1510
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 29.03.2015 02:26

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum

AMX Mod X > Problemy

do

Mody > Inne mody > Problemy
  • +
  • -
  • 1

#3 GrYFFFF

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:89
  • Imię:sasa
  • Lokalizacja:sasasa
Offline

Napisano 01.04.2015 10:47

Odświeżam :/


  • +
  • -
  • 0

#4 oeN.

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 78
Zaawansowany

  • Postów:274
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 01.04.2015 11:30

Ja u siebie zrobiłem tak (wszystko w silniku):

register_message(get_user_msgid("SayText"),"handleSayText");

public handleSayText(msgId,msgDest,msgEnt){
    new id = get_msg_arg_int(1);
    
    if(!is_user_connected(id))    return PLUGIN_CONTINUE;
    
    new szTmp[256],szTmp2[256];
    get_msg_arg_string(2,szTmp, charsmax( szTmp ) )
    
    new szPrefix[64];
    
    formatex(szPrefix,charsmax( szPrefix ),"^x04[Poziom: %d]",PlayerLevel[id]);
    
    if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All")){
        add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
        add(szTmp2,charsmax(szTmp2)," ");
        add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szTmp);
    }
    else{
        add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
        add(szTmp2,charsmax(szTmp2),"^x03 %s1^x01 :  %s2");
    }
    
    set_msg_arg_string(2,szTmp2);
    
    return PLUGIN_CONTINUE;
}

Działa świetnie :>


  • +
  • -
  • 1

#5 GrYFFFF

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:89
  • Imię:sasa
  • Lokalizacja:sasasa
Offline

Napisano 01.04.2015 23:45

Dzięki wielkie u mnie również działa świetnie ;)


  • +
  • -
  • 0

#6 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Moderator

Reputacja: 625
Wszechmogący

  • Postów:1510
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 02.04.2015 17:19

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych:

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych