Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

[KOSZ] Problem z kompilacją Invokera

cod nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Mateos

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:237
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 28.03.2015 13:02

Witam, mam problem z komplijacą invokera.

 

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2013 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team


codclass_invoker.sma(35) : error 017: undefined symbol "ma_klase"
codclass_invoker.sma(35) : warning 215: expression has no effect
codclass_invoker.sma(35) : error 001: expected token: ";", but found "]"
codclass_invoker.sma(35) : error 029: invalid expression, assumed zero
codclass_invoker.sma(35) : fatal error 107: too many error messages on one line


Compilation aborted.
4 Errors.

 

Załączone pliki


Użytkownik Mateos edytował ten post 28.03.2015 13:03

b_350_20_1F1F1F_1F1F1F_FFFFFF_393939.png

b_350_20_1F1F1F_1F1F1F_FFFFFF_393939.png

b_350_20_1F1F1F_1F1F1F_FFFFFF_393939.png

b_350_20_1F1F1F_1F1F1F_FFFFFF_393939.png

b_350_20_1F1F1F_1F1F1F_FFFFFF_393939.png


#2 GreM!

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:128
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Piotrków Trybunalski
Offline

Napisano 28.03.2015 13:42

Dodaj na początku

new ma_klase[33]

  • +
  • -
  • 0

g7tp9rhu9dy2.png

Call Of Duty Mod

| Unikat | System Prac | 251 LVL |

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png


#3 Mateos

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:237
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 28.03.2015 18:32

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2013 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

codclass_invoker.sma(58) : error 017: undefined symbol "weapon"
codclass_invoker.sma(61) : warning 217: loose indentation
codclass_invoker.sma(64) : warning 217: loose indentation

1 Error.
Could not locate output file codclass_invoker.amxx (compile failed).

Załączone pliki


b_350_20_1F1F1F_1F1F1F_FFFFFF_393939.png

b_350_20_1F1F1F_1F1F1F_FFFFFF_393939.png

b_350_20_1F1F1F_1F1F1F_FFFFFF_393939.png

b_350_20_1F1F1F_1F1F1F_FFFFFF_393939.png

b_350_20_1F1F1F_1F1F1F_FFFFFF_393939.png


#4 Linux'

    Pan Pomocny

  • Power User

Reputacja: 489
Wszechobecny

  • Postów:1426
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:AmxMod i SourceMod
Offline

Napisano 02.04.2015 12:17

Sprawdz.
 

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <fun>

new const nazwa[]   = "InVoKeR [Premium]";
new const opis[]    = "15 % obrazen z M4A1 i AK47 | 1/3 z HE";
new const bronie    = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_AK47);
new const zdrowie   = 10;
new const kondycja  = 10;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 0;
    
new ma_klase[33]

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
        RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
{
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_A))
	{
		client_print(id, print_chat, "[InVoKeR] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
		return COD_STOP;
	}
	give_item(id, "weapon_hegrenade");
        ma_klase[id] = true;
	return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
	set_user_footsteps(id, 0);
	ma_klase[id] = false;
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker) || !ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;

	if(damagebits & (1<<24) && damage > 20.0 && random_num(1,3) == 1) 
		cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
  
	if((get_user_weapon(idattacker) == CSW_M4A1 || get_user_weapon(idattacker) == CSW_AK47) && damagebits & (1<<1))
		cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*0.15, 0.0, idinflictor, damagebits);

	return HAM_IGNORED;
}

// Niewiem co jest grane ale nie mozna zalaczyc pliku?


  • +
  • -
  • 1

Posiadam na sprzedaż w pełni odwzorowaną paczkę nowego coda do csgo. Kliknij by dowiedzieć się więcej!

 

- PISZE MODYFIKACJE.

- NAPRAWIAM POPSUTE PLUGINY.

- DZIALAM W DZIALACH AMXX/SOURCEMOD. MASZ ZLECENIE? PISZ.


#5 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Moderator

Reputacja: 625
Wszechmogący

  • Postów:1510
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 02.04.2015 17:13

Nazywaj tematy zgodnie z ich treścią.
Napisz ponownie temat nazywając go tak, aby każdy wiedział o co chodzi.

Jednoznacznie określ problematykę tematu, wyróżniając go spośród reszty.
Nie dodawaj zbędnych informacji, znaków, ani emotikon w nazwie tematu.

Ten temat w ciągu 24 godzin zostanie przeniesiony do kosza.
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych