/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fun> #define PLUGIN "Damage Effect" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "DarkGL" new ile_uni[33]; new bron; new const Float:weapons[]={ 000.0, 250.0, 000.0, 260.0, 250.0, 240.0, 250.0, 250.0, 240.0, 250.0, 250.0, 250.0, 250.0, 210.0, 240.0, 240.0, 250.0, 250.0, 210.0, 250.0, 220.0, 230.0, 230.0, 250.0, 210.0, 250.0, 250.0, 235.0, 221.0, 250.0, 245.0 } public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_event("Damage", "Damage", "b", "2!=0") ; register_logevent("Koniec_Rundy", 2, "1=Round_End"); register_event( "CurWeapon", "Event_Change_Weapon", "be", "1=1" ); } public Koniec_Rundy(){ for(new i=0;i<33;i++){ ile_uni[i]=0; } } public client_disconnect(id){ ile_uni[id]=0; } public Damage(id){ if(get_user_hitzones(0,id) == HIT_LEFTLEG) { ile_uni[id]=100-get_user_health(id); new bron2=read_data(2); set_user_maxspeed(id,weapons[bron2]-ile_uni[id]); } if(get_user_hitzones(0,id) == HIT_RIGHTLEG) { ile_uni[id]=100-get_user_health(id); new bron2=read_data(2); set_user_maxspeed(id,weapons[bron2]-ile_uni[id]); } } public Event_Change_Weapon(id){ bron=read_data(2); if(ile_uni[id]!=0) { set_user_maxspeed(id,weapons[bron]-ile_uni[id]); } }ale to nie chce działać w dodatku nie dostaje żądnych błędów
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Damage effect nie działa
Temat rozp. DarkGL, 16.09.2009 18:42
4 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 16.09.2009 18:42
dobrze zrobiłem coś takiego:
#2
Napisano 16.09.2009 20:28
id - to osoba co dostaje obrazenia
new bron2=read_data(2); - id broni osoby co ZADAJE obrazenia
Nie lepiej funkcji damage uzyc tylko do zbierania informacji ile o dmg w nogi, chagne_weapon do braniu informacji o aktualnej broni i przechowac w globalnej?
new bron2=read_data(2); - id broni osoby co ZADAJE obrazenia
Nie lepiej funkcji damage uzyc tylko do zbierania informacji ile o dmg w nogi, chagne_weapon do braniu informacji o aktualnej broni i przechowac w globalnej?
#3
Napisano 17.09.2009 14:10
read_data(0)?
a i można ustawić prędkość gracza jako zmienna typu float + zmienne całkowite ?
a i można ustawić prędkość gracza jako zmienna typu float + zmienne całkowite ?
#4
Napisano 17.09.2009 19:07
Ona jest typu float, sprawdzaj funk wiki dla dokladniejszych informacji.
A moze read_data(69)? Jak nie wiesz co to oznacza, to nie zgaduj
A moze read_data(69)? Jak nie wiesz co to oznacza, to nie zgaduj
#5
Napisano 17.09.2009 19:49
wreszcie zrozumiałem o co chodzi z read_data a jaki event ma 69 "pozycji" ?
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych