Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

[ROZWIĄZANE] Problem z kompilacją klasy.

cod nowy

Najlepsza odpowiedź Katownia, 25.03.2015 16:56

ok ogarnąłem

 

usunąłem.

"TakeDamage",

i dodałem

#pragma tabsize 0
Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Katownia

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:9
  • Imię:Jakub
  • Lokalizacja:Miro
Offline

Napisano 25.03.2015 15:36

codclass_NinjaP.sma(30) : warning 217: loose indentation
codclass_NinjaP.sma(30) : error 035: argument type mismatch (argument 4)
codclass_NinjaP.sma(31) : warning 217: loose indentation
codclass_NinjaP.sma(103) : error 017: undefined symbol "skoki"
codclass_NinjaP.sma(103) : warning 215: expression has no effect
codclass_NinjaP.sma(103) : error 001: expected token: ";", but found "]"
codclass_NinjaP.sma(103) : error 029: invalid expression, assumed zero
codclass_NinjaP.sma(103) : fatal error 107: too many error messages on one line

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>

#define DMG_BULLET (1<<1)
        
new const nazwa[]   = "Ninja (Premium)";
new const opis[]    = "1/6 Deagle,niewidka no nozu,mniejsza grawitacja";
new const bronie    = (1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 20;
new const kondycja  = 15;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 20;
    
new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "`izcoN");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

	register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1");
   
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage", "fwTakeDamage_JedenZ");
	register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");

}

public cod_class_enabled(id)
{
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
	{
		client_print(id, print_chat, "[Ninja] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
		return COD_STOP;
	}
 	entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 600.0/800.0); // zmieniasz grawitacje
	ma_klase[id] = true;
	return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
	set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
    
 	entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
	ma_klase[id] = false;

}

public eventKnife_Niewidzialnosc(id)
{
	if(!ma_klase[id])
		return;

	if( read_data(2) == CSW_KNIFE )
	{
		set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 25);  // tu zmieniasz widzialnosc klasy 
	}
	else
	{
		set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
	}
}

public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
	if(ma_klase[id])
		entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 600.0/800.0); // zmieniasz grawitacje
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
 if(!is_user_connected(idattacker))
 return HAM_IGNORED;

 if(!ma_klase[idattacker])
 return HAM_IGNORED;

 if(damagebits & DMG_BULLET)
 {
 new weapon = get_user_weapon(idattacker);

 if(weapon == CSW_MAC10)
 cod_inflict_damage(idattacker, this, 15.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
 }

 return HAM_IGNORED;
}

public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
	if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
		return FMRES_IGNORED;

	new flags = pev(id, pev_flags);

	if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
	{
		skoki[id]--;
		new Float:velocity[3];
		pev(id, pev_velocity,velocity);
		velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
		set_pev(id, pev_velocity,velocity);
	}
	else if(flags & FL_ONGROUND)
		skoki[id] = 1;

	return FMRES_IGNORED;
}

public fwTakeDamage_JedenZ(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
	
	if(!(damagebits & DMG_BULLET))
		return HAM_IGNORED;
	
	if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_DEAGLE && random_num(1,6) == 1)
		cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

	return HAM_IGNORED;
}

dawno się tym nie zajmowałem i juz nie pamiętam o co chodzi ;/


  • +
  • -
  • 0

#2 GreM!

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:128
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Piotrków Trybunalski
Offline

Napisano 25.03.2015 16:27

Nie dodałeś zmiennej:

new skoki[33];

  • +
  • -
  • 0

g7tp9rhu9dy2.png

Call Of Duty Mod

| Unikat | System Prac | 251 LVL |

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png


#3 Katownia

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:9
  • Imię:Jakub
  • Lokalizacja:Miro
Offline

Napisano 25.03.2015 16:34

codclass_NinjaP.sma(32) : warning 217: loose indentation
codclass_NinjaP.sma(32) : error 035: argument type mismatch (argument 4)
codclass_NinjaP.sma(33) : warning 217: loose indentation

 

nadal takie błędy podczas kompilacji.


  • +
  • -
  • 0

#4 Katownia

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:9
  • Imię:Jakub
  • Lokalizacja:Miro
Offline

Napisano 25.03.2015 16:56   Najlepsza odpowiedź

ok ogarnąłem

 

usunąłem.

"TakeDamage",

i dodałem

#pragma tabsize 0

  • +
  • -
  • 0

#5 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Moderator

Reputacja: 625
Wszechmogący

  • Postów:1510
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 25.03.2015 19:21

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych