#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <colorchat>
native cod_set_user_coins(id, wartosc);
native cod_get_user_coins(id);
public plugin_init() 
{
	register_plugin("Sklep", "1.0", "GreM!");
	
	register_clcmd("say /sklep", "Sklep");
	register_clcmd("say /shop", "Sklep");
}
public plugin_cfg()
{
	new lokalizacja_cfg[33];
	get_configsdir(lokalizacja_cfg, charsmax(lokalizacja_cfg));
	server_cmd("exec %s/codshop.cfg", lokalizacja_cfg);
	server_exec()
}
public Sklep(id)
{
	new tytul[25], itemy[25], dosw[25];
	format(tytul, 24, "\r-==|\wSklepik\r|==-");
	formatex(itemy, 64, "\d> Kup \rItemy");
	formatex(dosw, 64, "\d> Kup \rDoswiadczenie");
	new menu = menu_create(tytul, "Sklep_Handler");
	menu_additem(menu, itemy, "1");
	menu_additem(menu, dosw, "1");
	menu_display(id, menu);
}
public Sklep_Handler(id, menu, item)
{
	if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
		return PLUGIN_CONTINUE;
	
	if(item == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	switch(item)
	{
		case 0:
		{
			SklepItemy(id)
		}
		case 1:
		{
			SklepDosw(id)
		}
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
public SklepItemy(id)
	new tytul[25], ibu[65], fen[65], tra[65], rul[65];
	
	format(tytul, 24, "\r-==|\wSklepik\r|==-");
	formatex(ibu, 64, "\y[\rLeczy \w10 \rHP\y] \wDurex | \y2 Ordery \w|");
	formatex(fen, 64, "\y[\rLeczy \w15 \rHP\y] \wPermen | \y4 Ordery \w|");
	formatex(tra, 64, "\y[\rLeczy \w25 \rHP\y] \wMeta | \y6 Ordery \w|");
	formatex(rul, 64, "\y[\rLosowy Perk\y] \wLosuj | \y4 Ordery \w|");
	
	new menu = menu_create(tytul, "SklepItemy_Handler");
	menu_additem(menu, ibu, "1");
	menu_additem(menu, fen, "1");
	menu_additem(menu, tra, "1");
	menu_additem(menu, rul, "1");
	menu_display(id, menu);
public SklepItemy_Handler(id, menu, item)
	if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
		return PLUGIN_CONTINUE;
	
	new zdrowie = get_user_health(id);
	new kasa = cod_get_user_coins(id)
	new maxzdrowie = cod_get_user_health(id)+100
	
	if(item == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	switch(item)
	{
		
				case 0:
		{
			if(kasa >= 2)
			{
				new nowe_zdrowie = (zdrowie+10);
				if(nowe_zdrowie < maxzdrowie)
				{
					cod_set_user_coins(id, kasa-2);
					set_user_health(id, nowe_zdrowie);
					ColorChat(id, GREEN, "[Informacja] ^x03Uleczono Cie o 10 hp!");
				}
				if(nowe_zdrowie > maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie)
				{
					cod_set_user_coins(id, kasa-2);
					set_user_health(id, maxzdrowie);
					ColorChat(id, GREEN, "[Informacja] ^x03Jestes w pelni uleczony!");
				}
				
			}
			else
				ColorChat(id, GREEN, "[Informacja] ^x03Masz za malo orderow!");
		}
		case 1:
		{
			if(kasa >= 4)
			{
				new nowe_zdrowie = (zdrowie+15);
				if(nowe_zdrowie < maxzdrowie)
				{
					cod_set_user_coins(id, kasa-4);
					set_user_health(id, nowe_zdrowie);
					ColorChat(id, GREEN, "[Informacja] ^x03Uleczono Cie o 15 hp!");
				}
				if(nowe_zdrowie >= maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie)
				{
					cod_set_user_coins(id, kasa-4);
					set_user_health(id, maxzdrowie);
					ColorChat(id, GREEN, "[Informacja] ^x03Jestes w pelni uleczony!");
				}
			}
			else
				ColorChat(id, GREEN, "[Informacja] ^x03Masz za malo orderow!");
		}
		case 2:
		{
			if(kasa >= 6)
			{
				new nowe_zdrowie = (zdrowie+25);
				if(nowe_zdrowie < maxzdrowie)
				{
					cod_set_user_coins(id, kasa-6);
					set_user_health(id, nowe_zdrowie);
					ColorChat(id, GREEN, "[Informacja] ^x03Uleczono Cie o 25 hp!", c_tramhp);
				}
				if(nowe_zdrowie >= maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie)
				{
					cod_set_user_coins(id, kasa-6);
					set_user_health(id, maxzdrowie);
					ColorChat(id, GREEN, "[Informacja] ^x03Jestes w pelni uleczony!");
				}
			}
			else
				ColorChat(id, GREEN, "[Informacja] ^x03Masz za malo orderow!");
				
		case 3:
		{
			if(kasa >= 4)
			{
				cod_set_user_coins(id, kasa-4);
				cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1);
				ColorChat(id, GREEN, "[Informacja] ^x03Kupiles losowy perk!");
			}
			else
				ColorChat(id, GREEN, "[Informacja] ^x03Masz za malo orderow!");
		}
		}
public SklepDosw(id)
{
	
	new tytul[25], dos1[65], dos2[65], dos3[65], dos4[65], dos5[65], dos6[65],ldos[65];
	format(tytul, 24, "\r-==|\wSklepik\r|==-");
	formatex(dos1, 64, "\y[\r+250 XP\y] \wExpowisko | \y10 Orderow \w|");
	formatex(dos2, 64, "\y[\r+625 XP\y] \wExpowisko | \y25 Orderow \w|");
	formatex(dos3, 64, "\y[\r+1500 XP\y] \wExpowisko | \y50 Orderow \w|");
	formatex(dos4, 64, "\y[\r+3250 XP\y] \wExpowisko | \y100 Orderow \w|");
	formatex(dos5, 64, "\y[\r+8250 XP\y] \wExpowisko | \y250 Orderow \w|");
	formatex(dos6, 64, "\y[\r+18000 XP\y] \wExpowisko | \y500 Orderow \w|");
	formatex(ldos, 64, "\y[\rLosowy XP\y] \wExpowisko | \y150 Orderow \w|");
	
	new menu = menu_create(tytul, "SklepDosw_Handler");
	menu_additem(menu, dos1, "1");
	menu_additem(menu, dos2, "1");
	menu_additem(menu, dos3, "1");
	menu_additem(menu, dos4, "1");
	menu_additem(menu, dos5, "1");
	menu_additem(menu, dos6, "1");
	menu_additem(menu, ldos, "1");
	menu_display(id, menu);
}
public SklepDosw_Handler(id, menu, item)
{
	
	if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
		return PLUGIN_CONTINUE;
	
	new zdrowie = get_user_health(id);
	new kasa = cod_get_user_coins(id)
	new maxzdrowie = cod_get_user_health(id)+100
	
	if(item == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	switch(item)
	{
		case 0:
		{
			if(kasa >= 10)
			{
				new exp = cod_get_user_xp(id);
				new losowy = (250);
				cod_set_user_coins(id, kasa-10);
				cod_set_user_xp(id, exp+losowy)
				ColorChat(id, GREEN, "[Informacja] ^x03Dostales ^x01%i^x03 EXP'a!", losowy);
			}
			else
				ColorChat(id, GREEN, "[Informacja] ^x03Masz za malo orderow!");
		}
				case 0:
		{
			if(kasa >= 25)
			{
				new exp = cod_get_user_xp(id);
				new losowy = (625);
				cod_set_user_coins(id, kasa-25);
				cod_set_user_xp(id, exp+losowy)
				ColorChat(id, GREEN, "[Informacja] ^x03Dostales ^x01%i^x03 EXP'a!", losowy);
			}
			else
				ColorChat(id, GREEN, "[Informacja] ^x03Masz za malo orderow!");
		}
				case 0:
		{
			if(kasa >= 50)
			{
				new exp = cod_get_user_xp(id);
				new losowy = (1500);
				cod_set_user_coins(id, kasa-50);
				cod_set_user_xp(id, exp+losowy)
				ColorChat(id, GREEN, "[Informacja] ^x03Dostales ^x01%i^x03 EXP'a!", losowy);
			}
			else
				ColorChat(id, GREEN, "[Informacja] ^x03Masz za malo orderow!");
		}
				case 0:
		{
			if(kasa >= 100)
			{
				new exp = cod_get_user_xp(id);
				new losowy = (3250);
				cod_set_user_coins(id, kasa-100);
				cod_set_user_xp(id, exp+losowy)
				ColorChat(id, GREEN, "[Informacja] ^x03Dostales ^x01%i^x03 EXP'a!", losowy);
			}
			else
				ColorChat(id, GREEN, "[Informacja] ^x03Masz za malo orderow!");
		}
				case 0:
		{
			if(kasa >= 250)
			{
				new exp = cod_get_user_xp(id);
				new losowy = (8250);
				cod_set_user_coins(id, kasa-250);
				cod_set_user_xp(id, exp+losowy)
				ColorChat(id, GREEN, "[Informacja] ^x03Dostales ^x01%i^x03 EXP'a!", losowy);
			}
			else
				ColorChat(id, GREEN, "[Informacja] ^x03Masz za malo orderow!");
		}
				case 0:
		{
			if(kasa >= 500)
			{
				new exp = cod_get_user_xp(id);
				new losowy = (18000);
				cod_set_user_coins(id, kasa-500);
				cod_set_user_xp(id, exp+losowy)
				ColorChat(id, GREEN, "[Informacja] ^x03Dostales ^x01%i^x03 EXP'a!", losowy);
			}
			else
				ColorChat(id, GREEN, "[Informacja] ^x03Masz za malo orderow!");
		}
				case 0:
		{
			if(kasa >= 150)
			{
				new exp = cod_get_user_xp(id);
				new losowy = random_num(1, 18000);
				cod_set_user_coins(id, kasa-150);
				cod_set_user_xp(id, exp+losowy)
				ColorChat(id, GREEN, "[Informacja] ^x03Dostales ^x01%i^x03 EXP'a!", losowy);
			}
			else
				ColorChat(id, GREEN, "[Informacja] ^x03Masz za malo orderow!");
		}
	}
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/