Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[KOSZ] Sound Connect


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 CoveN

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:11
  • Imię:Krystian
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 19.03.2015 00:42

Witam.

Mam pewien problem z pluginem, a mianowicie dodałem plugin, w którym podczas wchodzenia na serwer powinna grać muzyka (w moim przypadku jest to mówiony tekst). 

Plugin normalnie funkcjonuje, lecz gdy ktoś zginie to ten dźwięk zostaje zaokrąglony i co chwilę go powtarza, tak samo dzieje się jak przechodzę na Spect.

I czy mógłbym Was prosić abyście edytowali ten plugin tak, aby tylko muzyka leciała podczas gdy wchodzi się tylko na serwer i potem już się na tym kończyła ? I aby nie grało na Spect.

 

O to cały plik SMA

 


 

//Loading Music Also In Spectator Mode

//by Torch
//MP3 ONLY
//Copy MP3 file to sound/misc/loading.mp3
//Music will still play after the player has joined server until he chooses a team.
//Music will start playing again if the person goes back to spectator mode
//(not DEAD spectator, only Team Select>Spectator)
 
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
 
new bool:playing[32]
 
public plugin_init() { 
register_plugin("Loading Song","1.0","Torch")
register_event( "ResetHUD", "song","b" )
register_event("TextMsg","song","b","2&#Spec_Mode")
for (new i=0;i<32;i++)
{
playing[i]=false
}
return PLUGIN_CONTINUE 
 
public plugin_precache() {
precache_sound("misc/loading.mp3")
return PLUGIN_CONTINUE 
}
 
public client_connect(id) {
play_song(id)
return PLUGIN_CONTINUE
 
public play_song(id) {
client_cmd(id,"mp3 loop sound/misc/loading.mp3")
return PLUGIN_HANDLED
}
 
public play_song_task(params[],id) {
new player = params[0]
client_cmd(player,"mp3 loop sound/misc/loading.mp3")
return PLUGIN_HANDLED
}
 
public song(id) {
new CsTeams:team
team = cs_get_user_team(id)
 
if ((team==CS_TEAM_SPECTATOR)||(team==CS_TEAM_UNASSIGNED))
{
if (playing[id]==false)
{
new params[1]
params[0]=id
set_task(0.5,"play_song_task",0,params,1,"a",1)
playing[id]=true
}
}
else
{
client_cmd(id,"mp3 stop")
playing[id]=false
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
 

 

Załączone pliki


Użytkownik CoveN edytował ten post 19.03.2015 00:46

  • +
  • -
  • 0

#2 olle

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 99
Zaawansowany

  • Postów:257
  • GG:
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:AMXX
Offline

Napisano 19.03.2015 06:57

Spróbuj tego mi to działa :

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
 
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
 
#define PLUGIN "Welcome sound"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Sn!ff3r"
 
 
new const sound[]="sound/misc/amxx.mp3"
 
public plugin_init() {
   register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
   register_event("Teaminfo","team","a","2=TERRORIST","2=CT")
   register_clcmd("say /stopsound","stop")
}
 
public team()
   client_cmd(read_data(1),"mp3 play %s",sound)
 
public stop(id)
   client_cmd(id,"mp3 stop")
 
public plugin_precache()
   precache_generic(sound)
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ ansicpg1250\\ deff0\\ deflang1045{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/


 

  • +
  • -
  • 0

meh


#3 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Moderator

Reputacja: 661
Wszechmogący

  • Postów:1 535
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 19.03.2015 08:07

Nazywaj tematy zgodnie z ich treścią.
Napisz ponownie temat nazywając go tak, aby każdy wiedział o co chodzi.

Jednoznacznie określ problematykę tematu, wyróżniając go spośród reszty.
Nie dodawaj zbędnych informacji, znaków, ani emotikon w nazwie tematu.

Ten temat w ciągu 24 godzin zostanie przeniesiony do kosza.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Coinsy CSGOPolygon Za SMS, PSC , Przelew - CoinSell.pro
Skiny do CS:GO za SMS, PSC, Przelew - CSGOPaka.com
Automatyczny Bot Levelowania Steam - LVLUPSteam.com
CSGO Gambling Sites and Free Betting Codes - DreamCodes.gg