Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[KOSZ] Gun Game - Problem z cvarami


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Pan Janusz

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:67
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Mosina
Offline

Napisano 12.03.2015 10:26

Witam mam oto takie cvary ustawione w moim GG

 

gg_nade_smoke 1
gg_nade_flash 1
 
Mianowicie vip posiada na start dodatkowego Smoke i Flesha
I teoretycznie daje mu to , ale zaraz usuwa , tak jak by było zablokowane
 
Cvary mówią że jest odblokowane no ale cóż...
Pytanie gdzie może jeszcze to być blokowane ?

  • +
  • -
  • 0

#2 Maciejek.

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 31
Życzliwy

  • Postów:128
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Proszowice
Offline

Napisano 12.03.2015 10:36

I teoretycznie daje mu to , ale zaraz usuwa , tak jak by było zablokowane

to może gdzieś w silniku jest task, który po X sekundach usuwa granaty?


Użytkownik Maciejek. edytował ten post 12.03.2015 10:36

  • +
  • -
  • 0

Pluginy, które opublikowałem na forum (nie koniecznie jestem ich autorem):

1) Nowy wygląd wybuchu HE - znaleziony na tym forum w temacie.


#3 Pan Janusz

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:67
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Mosina
Offline

Napisano 12.03.2015 10:42

 

I teoretycznie daje mu to , ale zaraz usuwa , tak jak by było zablokowane

to może gdzieś w silniku jest task, który po X sekundach usuwa granaty?

 

 

Dodałem silnik , ale nie sądze

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#4 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Moderator

Reputacja: 625
Wszechmogący

  • Postów:1510
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 12.03.2015 16:47

Nazywaj tematy zgodnie z ich treścią.
Napisz ponownie temat nazywając go tak, aby każdy wiedział o co chodzi.

Jednoznacznie określ problematykę tematu, wyróżniając go spośród reszty.
Nie dodawaj zbędnych informacji, znaków, ani emotikon w nazwie tematu.

Ten temat w ciągu 24 godzin zostanie przeniesiony do kosza.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych