Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Proźba o przerobienie dziekow w pistoletowce!


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 bakaczysko

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:171
  • Lokalizacja:lolandia
Offline

Napisano 14.09.2009 20:56

Witam! proszę zeby ktos przerobil ten plugin... Chodzi mi o to zeby muza mogla byc w formacie mp3 poniewaz wav. zajmuje duzo miejsca i dlugo sie ciaga! sa 4 pliki wav. Jeden leci w trakcie pistoletowki, poznie jest 3 2 1 i czwart po restarcie! tu cod sma.
#include <amxmodx>             // AMX Mod X
#include <amxmisc>

new czas = 60
new pokaz_czas
new restart_title[1][] = {
    "JAZAD!!!!!"
}

public plugin_init()
{
    register_plugin("ROund STart REstart","1.0","Gracz")
    set_task(5.0,"restart_odlicz", 0)

    return PLUGIN_CONTINUE
}


public restart_odlicz(){
     unpause("ac","switchweapon.amxx")

    new configsDir[64]
    get_configsdir(configsDir, 63)
    server_cmd("exec %s/niegra.cfg", configsDir)

    set_task(15.0,"muza_on", 0)
    set_task(54.0,"wywal_noz", 0)
    set_task(55.0,"restart_rundy_1", 0)
    set_task(57.0,"restart_rundy_2", 0)
    set_task(59.0,"restart_rundy_3", 0)
    set_task(62.0,"restart_rundy_play", 0)

    set_task(60.0,"restart_rundy", 0)
    set_task(1.0,"wyswietl_res",8188,"",0,"b")

}

public muza_on(){
    client_cmd(0,"stopsound")
    client_cmd(0,"spk misc/masta.wav")
}

public wywal_noz(){
    pause("ac","switchweapon.amxx")
}

public wyswietl_res(){

    new jac1=random_num(0,255)
    new jac2=random_num(0,255)
    new jac3=random_num(0,255)   
    pokaz_czas = czas

    set_hudmessage(10, 255, 40, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 4) 
    show_hudmessage(0,"==================^n* %s *^nRESTART ZA: %i sec^n==================", restart_title, pokaz_czas)
    czas--

/*
    message_begin(MSG_ALL, get_user_msgid("ScreenFade"), {0,0,0}, 0)
    write_short( 1<<10 ) // fade lasts this long duration
    write_short( 1<<10 ) // fade lasts this long hold time
    write_short( 1<<12 ) // fade type (in / out)
    write_byte( jac1 ) // fade red
    write_byte( jac2 ) // fade green
    write_byte( jac3 ) // fade blue
    write_byte( 50 ) // fade alpha
    message_end()
*/
}

public restart_rundy_play(){
    set_hudmessage(10, 255, 40, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 4)
    show_hudmessage(0,"=============^n* Rozpoczela sie wlasnie walka na Smierc i Zycie *^n=============")
}


public restart_rundy(){
    client_cmd(0,"stopsound")
    client_cmd(0,"spk misc/masta2")
    server_cmd("sv_restart 1")

}

public restart_rundy_1(){
    remove_task(8188)
    czas = 60
    set_hudmessage(10, 255, 40, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 4)
    show_hudmessage(0,"Trzy")
    client_cmd(0,"stopsound")
    client_cmd(0,"spk misc/three")
}

public restart_rundy_2(){
    set_hudmessage(10, 255, 40, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 4)
    show_hudmessage(0,"Dwa")
    client_cmd(0,"stopsound")
    client_cmd(0,"spk misc/two")

}

public restart_rundy_3(){
    new configsDir[64]
    get_configsdir(configsDir, 63)
    server_cmd("exec %s/gra.cfg", configsDir)
    set_hudmessage(10, 255, 40, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 4)
    show_hudmessage(0,"Jeden")
    client_cmd(0,"stopsound")
    client_cmd(0,"spk misc/one")
}

public plugin_precache()
{
    precache_sound("misc/masta.wav")
    precache_sound("misc/three.wav")
    precache_sound("misc/two.wav")
    precache_sound("misc/one.wav")
    precache_sound("misc/masta2.wav")

    return PLUGIN_CONTINUE
}

  • +
  • -
  • 0

#2 mikus

    Ekipa PGC

  • Użytkownik

Reputacja: 72
Pomocny

  • Postów:406
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Wola
Offline

Napisano 14.09.2009 21:30

#include <amxmodx>             // AMX Mod X

#include <amxmisc>



new czas = 60

new pokaz_czas

new restart_title[1][] = {

    "JAZAD!!!!!"

}



public plugin_init()

{

    register_plugin("ROund STart REstart","1.0","Gracz")

    set_task(5.0,"restart_odlicz", 0)



    return PLUGIN_CONTINUE

}





public restart_odlicz(){

     unpause("ac","switchweapon.amxx")



    new configsDir[64]

    get_configsdir(configsDir, 63)

    server_cmd("exec %s/niegra.cfg", configsDir)



    set_task(15.0,"muza_on", 0)

    set_task(54.0,"wywal_noz", 0)

    set_task(55.0,"restart_rundy_1", 0)

    set_task(57.0,"restart_rundy_2", 0)

    set_task(59.0,"restart_rundy_3", 0)

    set_task(62.0,"restart_rundy_play", 0)



    set_task(60.0,"restart_rundy", 0)

    set_task(1.0,"wyswietl_res",8188,"",0,"b")



}



public muza_on(){

    client_cmd(0,"stopsound")

    client_cmd(0,"mp3 play misc/masta")

}



public wywal_noz(){

    pause("ac","switchweapon.amxx")

}



public wyswietl_res(){



    new jac1=random_num(0,255)

    new jac2=random_num(0,255)

    new jac3=random_num(0,255)   

    pokaz_czas = czas



    set_hudmessage(10, 255, 40, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 4)

    show_hudmessage(0,"==================^n* %s *^nRESTART ZA: %i sec^n==================", restart_title, pokaz_czas)

    czas--



/*

    message_begin(MSG_ALL, get_user_msgid("ScreenFade"), {0,0,0}, 0)

    write_short( 1<<10 ) // fade lasts this long duration

    write_short( 1<<10 ) // fade lasts this long hold time

    write_short( 1<<12 ) // fade type (in / out)

    write_byte( jac1 ) // fade red

    write_byte( jac2 ) // fade green

    write_byte( jac3 ) // fade blue

    write_byte( 50 ) // fade alpha

    message_end()

*/

}



public restart_rundy_play(){

    set_hudmessage(10, 255, 40, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 4)

    show_hudmessage(0,"=============^n* Rozpoczela sie wlasnie walka na Smierc i Zycie *^n=============")

}





public restart_rundy(){

    client_cmd(0,"stopsound")

    client_cmd(0,"mp3 play misc/masta2")

    server_cmd("sv_restart 1")



}



public restart_rundy_1(){

    remove_task(8188)

    czas = 60

    set_hudmessage(10, 255, 40, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 4)

    show_hudmessage(0,"Trzy")

    client_cmd(0,"stopsound")

    client_cmd(0,"spk misc/three")

}



public restart_rundy_2(){

    set_hudmessage(10, 255, 40, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 4)

    show_hudmessage(0,"Dwa")

    client_cmd(0,"stopsound")

    client_cmd(0,"spk misc/two")



}



public restart_rundy_3(){

    new configsDir[64]

    get_configsdir(configsDir, 63)

    server_cmd("exec %s/gra.cfg", configsDir)

    set_hudmessage(10, 255, 40, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 4)

    show_hudmessage(0,"Jeden")

    client_cmd(0,"stopsound")

    client_cmd(0,"spk misc/one")

}



public plugin_precache()

{

    precache_sound("misc/masta.mp3")

    precache_sound("misc/three.wav")

    precache_sound("misc/two.wav")

    precache_sound("misc/one.wav")

    precache_sound("misc/masta2.mp3")



    return PLUGIN_CONTINUE

}

  • +
  • -
  • 0

#3 bakaczysko

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:171
  • Lokalizacja:lolandia
Offline

Napisano 14.09.2009 22:11

Nie dalo sie to skompilowac, ale przerobilem ze usunelem spk i dalem mp3 play! Muza sie sciaga normalnie w mp3 jednak nie leci! Daje sma!
#include <amxmodx>             // AMX Mod X
#include <amxmisc>

new czas = 60
new pokaz_czas
new restart_title[1][] = {
    "!! XXXX !!"
}

public plugin_init()
{
    register_plugin("ROund STart REstart","1.0","Gracz")
    set_task(5.0,"restart_odlicz", 0)

    return PLUGIN_CONTINUE
}


public restart_odlicz(){
     unpause("ac","switchweapon.amxx")

    new configsDir[64]
    get_configsdir(configsDir, 63)
    server_cmd("exec %s/niegra.cfg", configsDir)

    set_task(15.0,"muza_on", 0)
    set_task(54.0,"wywal_noz", 0)
    set_task(55.0,"restart_rundy_1", 0)
    set_task(57.0,"restart_rundy_2", 0)
    set_task(59.0,"restart_rundy_3", 0)
    set_task(62.0,"restart_rundy_play", 0)

    set_task(60.0,"restart_rundy", 0)
    set_task(1.0,"wyswietl_res",8188,"",0,"b")

}

public muza_on(){
    client_cmd(0,"stopsound")
    client_cmd(0,"mp3 play misc/masta.mp3")
}

public wywal_noz(){
    pause("ac","switchweapon.amxx")
}

public wyswietl_res(){

    new jac1=random_num(0,255)
    new jac2=random_num(0,255)
    new jac3=random_num(0,255)   
    pokaz_czas = czas

    set_hudmessage(jac1, jac2, jac3, 10, 255, 40, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 4) 
    show_hudmessage(0,"==================^n* %s *^nRESTART ZA: %i sec^n==================", restart_title, pokaz_czas)
    czas--

/*
    message_begin(MSG_ALL, get_user_msgid("ScreenFade"), {0,0,0}, 0)
    write_short( 1<<10 ) // fade lasts this long duration
    write_short( 1<<10 ) // fade lasts this long hold time
    write_short( 1<<12 ) // fade type (in / out)
    write_byte( jac1 ) // fade red
    write_byte( jac2 ) // fade green
    write_byte( jac3 ) // fade blue
    write_byte( 50 ) // fade alpha
    message_end()
*/
}

public restart_rundy_play(){
    set_hudmessage(10, 255, 40, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 4)
    show_hudmessage(0,"=============^n* Gramy LIVE! XXXX *^n=============")
}


public restart_rundy(){
    client_cmd(0,"stopsound")
    client_cmd(0,"mp3 play misc/masta2.mp3")
    server_cmd("sv_restart 1")

}

public restart_rundy_1(){
    remove_task(8188)
    czas = 60
    set_hudmessage(10, 255, 40, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 4)
    show_hudmessage(0,"Trzy")
    client_cmd(0,"stopsound")
    client_cmd(0,"spk misc/three")
}

public restart_rundy_2(){
    set_hudmessage(10, 255, 40, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 4)
    show_hudmessage(0,"Dwa")
    client_cmd(0,"stopsound")
    client_cmd(0,"spk misc/two")

}

public restart_rundy_3(){
    new configsDir[64]
    get_configsdir(configsDir, 63)
    server_cmd("exec %s/gra.cfg", configsDir)
    set_hudmessage(10, 255, 40, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 4)
    show_hudmessage(0,"Jeden")
    client_cmd(0,"stopsound")
    client_cmd(0,"spk misc/one")
}

public plugin_precache()
{
    precache_sound("misc/masta.mp3")
    precache_sound("misc/three.wav")
    precache_sound("misc/two.wav")
    precache_sound("misc/one.wav")
    precache_sound("misc/masta2.mp3")

    return PLUGIN_CONTINUE
}

dodam ze probowalem tez nie dawac ".mp3" w client_cmd(0,"mp3 play misc/masta2.mp3") czyli dalem --> play misc/masta2 i tak samo z masta
  • +
  • -
  • 0

#4 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 15.09.2009 11:54

dodam ze probowalem tez nie dawac ".mp3" w client_cmd(0,"mp3 play misc/masta2.mp3") czyli dalem --> play misc/masta2 i tak samo z masta

przy mp3 play należy dodać na początku ścieżki sound/ lub inny folder, byle była by pełna ścieżka licząc od katalogu cstrike.
czyli zamiast:

client_cmd(0,"mp3 play misc/masta2.mp3")

daj:
client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/masta2.mp3")

  • +
  • -
  • 0

#5 bakaczysko

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:171
  • Lokalizacja:lolandia
Offline

Napisano 15.09.2009 12:17

dobra dziala... okazalo sie ze jedna piosenka byla zwalona i nie chodzila!
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych