Proszę o przerobienie FreeDay'a żeby trwał 02:00 minuty i gdy czas minie zabija całą mape.
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <jailbreak>
#include <cstrike>
#include <fun>
#define PLUGIN "[Jail] FreeDay"
#define VERSION "1.0.6"
#define AUTHOR "Cypis"
new id_freeday;
public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	id_freeday = jail_register_game("FreeDay dla Wszystkich");
}
public plugin_precache() precache_sound("jb_cypis/freeday.wav");
public OnLastPrisonerShowWish(id) jail_remove_game_hud();
public OnRemoveData(day) jail_remove_game_hud();
public OnDayStartPre(day, szInfo[256], szInfo2[512], setting[10], gTimeRound)
{	
	if(day == NIEDZIELA || day == id_freeday)
	{
		szInfo = "Dzisiaj jest FreeDay";
		jail_set_prowadzacy(0);
		jail_set_prisoners_micro(true, true);
		
		setting[0] = 2;
		setting[1] = 1;
	}
	else if(day == USUWANIE_DANYCH) //na razie jest to nie uzywane ale moze sie przydac do usuwania danych :) 
	{
		szInfo = "";
		szInfo2 = "";
		
		jail_set_god_tt(false);
		jail_set_god_ct(false);
		jail_set_ct_hit_tt(false);
		jail_set_tt_hit_ct(false);
		
		setting[0] = 0;
		setting[1] = 0;
		setting[2] = 0;
		setting[3] = 0;
		setting[4] = 0;
		setting[5] = 0;
		setting[6] = 0;
		setting[7] = 0;
	}
}
public OnDayStartPost(day)
{
	if(day == NIEDZIELA || day == id_freeday)
	{
		client_cmd(0, "spk jb_cypis/freeday.wav");
		
		jail_open_cele();
	}
}
public OnGameHudEnd(day){
	if(day == NIEDZIELA || day == id_freeday){
		for(new i=1; i<=MAX; i++){
			if(is_user_alive(i) && is_user_connected(i) && get_user_team(i) == 1){
				give_item(i, "weapon_ak47")
				cs_set_user_bpammo(i, CSW_AK47, 90)
				give_item(i, "weapon_deagle")
				cs_set_user_bpammo(i, CSW_DEAGLE, 35)
				
			}
		}
	}
}


 Forum
 
Forum
 Użytkownicy
 
Użytkownicy
 Kalendarz
 
Kalendarz
 Dodatki SourceMod
 
Dodatki SourceMod



 
	 Temat jest zamknięty
 Temat jest zamknięty![[ROZWIĄZANE] FreeDay: post #1](https://amxx.pl/public/style_images/tctc91_luminous/icon_share.png) 
					
 jail_freeday.amxx
  jail_freeday.amxx


 
				
				



 

 
				
				








 
  
		
 
		