Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Szukam kilku pluginów!


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 bakaczysko

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:171
  • Lokalizacja:lolandia
Offline

Napisano 14.09.2009 17:16

1.Pierwszy plugin, to plugin ktory pokazuje obok Fire in the hole jaki granat zostal rzucony (smoke flesh czy HE)

2.Drugi plugin: Gdy ktos z graczy strzeli do osoby ze swojego teamu zostanie puszczony dzwiek.
3.Trzeci: Gdy ktos z graczy zabije osobe ze swojego teamu zostanie puszczony dzwiek.
4. Czwarty plugin: Dołączona grafika
5. Auto restart z tym ze muzyka leci w trakcie rundy nozowej!
6. i pytanie jak wylaczyc zeby np. martwi terro nie mogli podgladac zywych graczy w CT
  • +
  • -
  • 0

#2 naven

    Hero

  • Power User

Reputacja: 200
Profesjonalista

  • Postów:1088
  • GG:
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 14.09.2009 17:27

1.
/* AMX Mod X
*   Descriptive 'Fire in the hole!'
*
* (c) Copyright 2006 by VEN
*
* This file is provided as is (no warranties)
*
*     DESCRIPTION
*       Plugin provides additional colored text for "Fire in the hole!" radio chat message.
*       The color and the text is different for each grenade type and can be altered.
*       This will help teammates to get the throwed grenade type and act accordingly.
*       Search for "EDITABLE" mark in the plugin's source code to configure text and color.
*
*     CREDITS
*       Damaged Soul - colored chat text method
*       p3tsin - team color override method
*/

#include <amxmodx>

#define PLUGIN_NAME "Descriptive 'Fire in the hole!'"
#define PLUGIN_VERSION "0.1"
#define PLUGIN_AUTHOR "VEN"

enum grenade {
	GRENADE_HE,
	GRENADE_FLASH,
	GRENADE_SMOKE
}

// EDITABLE: grenade description
new const g_grenade_description[_][] = {
	" [wybuchowy]",
	" [flesh]",
	" [granat dymny]"
}

enum color {
	COLOR_NORMAL,
	COLOR_RED,
	COLOR_BLUE,
	COLOR_GRAY,
	COLOR_GREEN
}

// EDITABLE: grenade description text color
new const g_grenade_desccolor[_] = {
	COLOR_RED,
	COLOR_BLUE,
	COLOR_GREEN
}

new const g_grenade_weaponid[_] = {
	CSW_HEGRENADE,
	CSW_FLASHBANG,
	CSW_SMOKEGRENADE
}

#define COLORCODE_NORMAL 0x01
#define COLORCODE_TEAM 0x03
#define COLORCODE_LOCATION 0x04

new const g_color_code[_] = {
	COLORCODE_NORMAL,
	COLORCODE_TEAM,
	COLORCODE_TEAM,
	COLORCODE_TEAM,
	COLORCODE_LOCATION
}

new const g_color_teamname[_][] = {
	"",
	"TERRORIST",
	"CT",
	"SPECTATOR",
	""
}

#define RADIOTEXT_MSGARG_NUMBER 5

enum radiotext_msgarg {
	RADIOTEXT_MSGARG_PRINTDEST = 1,
	RADIOTEXT_MSGARG_CALLERID,
	RADIOTEXT_MSGARG_TEXTTYPE,
	RADIOTEXT_MSGARG_CALLERNAME,
	RADIOTEXT_MSGARG_RADIOTYPE,
}

new const g_required_radiotype[] = "#Fire_in_the_hole"
new const g_radiotext_template[] = "%s (RADIO): Fire in the hole!"

new g_msgid_saytext
new g_msgid_teaminfo

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, PLUGIN_AUTHOR)

	register_message(get_user_msgid("TextMsg"), "message_text")

	g_msgid_saytext = get_user_msgid("SayText")
	g_msgid_teaminfo = get_user_msgid("TeamInfo")
}

public message_text(msgid, dest, id) {
	if (get_msg_args() != RADIOTEXT_MSGARG_NUMBER || get_msg_argtype(RADIOTEXT_MSGARG_RADIOTYPE) != ARG_STRING)
		return PLUGIN_CONTINUE

	static arg[32]
	get_msg_arg_string(RADIOTEXT_MSGARG_RADIOTYPE, arg, sizeof arg - 1)
	if (!equal(arg, g_required_radiotype))
		return PLUGIN_CONTINUE

	get_msg_arg_string(RADIOTEXT_MSGARG_CALLERID, arg, sizeof arg - 1)
	new caller = str_to_num(arg)
	if (!is_user_alive(caller))
		return PLUGIN_CONTINUE

	new clip, ammo, weapon
	weapon = get_user_weapon(caller, clip, ammo)
	for (new i; i < sizeof g_grenade_weaponid; ++i) {
		if (g_grenade_weaponid[i] == weapon) {
			static text[192]
			new pos = 0
			text[pos++] = g_color_code[COLOR_NORMAL]

			get_msg_arg_string(RADIOTEXT_MSGARG_CALLERNAME, arg, sizeof arg - 1)
			pos += formatex(text[pos], sizeof text - pos - 1, g_radiotext_template, arg)
			copy(text[++pos], sizeof text - pos - 1, g_grenade_description[i])

			new desccolor = g_grenade_desccolor[i]
			if ((text[--pos] = g_color_code[desccolor]) == COLORCODE_TEAM) {
				static teamname[12]
				get_user_team(id, teamname, sizeof teamname - 1)

				if (!equal(teamname, g_color_teamname[desccolor])) {
					msg_teaminfo(id, g_color_teamname[desccolor])
					msg_saytext(id, text)
					msg_teaminfo(id, teamname)

					return PLUGIN_HANDLED
				}
			}

			msg_saytext(id, text)

			return PLUGIN_HANDLED
		}
	}

	return PLUGIN_CONTINUE
}

msg_teaminfo(id, teamname[]) {
	message_begin(MSG_ONE, g_msgid_teaminfo, _, id)
	write_byte(id)
	write_string(teamname)
	message_end()
}

msg_saytext(id, text[]) {
	message_begin(MSG_ONE, g_msgid_saytext, _, id)
	write_byte(id)
	write_string(text)
	message_end()
}
2 i 3 ewelinka sounds, poszukaj
4.http://amxx.pl/viewtopic.php?t=283
5.
#include <amxmodx>             // AMX Mod X
#include <amxmisc>

new czas = 60
new pokaz_czas
new restart_title[1][] = {
	"Special Un!t Clan"
}

public plugin_init() 
{ 
	register_plugin("ROund STart REstart","1.0","Gracz")
	set_task(5.0,"restart_odlicz", 0) 

	return PLUGIN_CONTINUE 
}


public restart_odlicz(){
 	unpause("ac","switchweapon.amxx")

	new configsDir[64]
	get_configsdir(configsDir, 63)
	server_cmd("exec %s/niegra.cfg", configsDir)

	set_task(15.0,"muza_on", 0)
	set_task(54.0,"wywal_noz", 0)
	set_task(55.0,"restart_rundy_1", 0)
	set_task(57.0,"restart_rundy_2", 0) 
	set_task(59.0,"restart_rundy_3", 0) 
	set_task(62.0,"restart_rundy_play", 0) 

	set_task(60.0,"restart_rundy", 0) 
	set_task(1.0,"wyswietl_res",8188,"",0,"b")

}

public muza_on(){
	client_cmd(0,"stopsound")
	client_cmd(0,"spk misc/lo27")
}

public wywal_noz(){
	pause("ac","switchweapon.amxx")
}

public wyswietl_res(){

	new jac1=random_num(0,255)
	new jac2=random_num(0,255)
	new jac3=random_num(0,255)	
	pokaz_czas = czas

	set_hudmessage(jac1, jac2, jac3, 0.65, 0.75, 2, 0.02, 1.0, 0.01, 0.1, 10)  
	show_hudmessage(0,"==================^n* %s *^nRESTART ZA: %i sec^n==================", restart_title, pokaz_czas) 
	czas--

/*
	message_begin(MSG_ALL, get_user_msgid("ScreenFade"), {0,0,0}, 0)
	write_short( 1<<10 ) // fade lasts this long duration
	write_short( 1<<10 ) // fade lasts this long hold time
	write_short( 1<<12 ) // fade type (in / out)
	write_byte( jac1 ) // fade red
	write_byte( jac2 ) // fade green
	write_byte( jac3 ) // fade blue
	write_byte( 50 ) // fade alpha
	message_end()
*/
}

public restart_rundy_play(){
	set_hudmessage(10, 255, 40, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 4)
	show_hudmessage(0,"=============^n* Rozpoczela sie wlasnie walka na Smierc i Zycie *^n=============")
}


public restart_rundy(){
	client_cmd(0,"stopsound")
	client_cmd(0,"spk misc/reset")
	server_cmd("sv_restart 1")

}

public restart_rundy_1(){
	remove_task(8188)
	czas = 60
	set_hudmessage(10, 255, 40, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 4)
	show_hudmessage(0,"Trzy")
	client_cmd(0,"stopsound")
	client_cmd(0,"spk misc/three")
}

public restart_rundy_2(){
	set_hudmessage(10, 255, 40, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 4)
	show_hudmessage(0,"Dwa")
	client_cmd(0,"stopsound")
	client_cmd(0,"spk misc/two")

}

public restart_rundy_3(){
	new configsDir[64]
	get_configsdir(configsDir, 63)
	server_cmd("exec %s/gra.cfg", configsDir)
	set_hudmessage(10, 255, 40, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 4)
	show_hudmessage(0,"Jeden")
	client_cmd(0,"stopsound")
	client_cmd(0,"spk misc/one")
}

public plugin_precache() 
{
    precache_sound("misc/lo27.wav")
    precache_sound("misc/three.wav")
    precache_sound("misc/two.wav")
    precache_sound("misc/one.wav")
    precache_sound("misc/reset.wav")

    return PLUGIN_CONTINUE
}

6.mp_forcechasecam 0
  • +
  • -
  • 0

#3 bakaczysko

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:171
  • Lokalizacja:lolandia
Offline

Napisano 14.09.2009 17:39

Co do 4 pluginu.... Jak zrobić zeby bylo Zabił cie "nickgracza" majac "50HP" tak jak na obrazku wyzej co dalem w 1 poscie

edit:::
w tym pluginie od restartu moge dac mp3?
  • +
  • -
  • 0

#4 naven

    Hero

  • Power User

Reputacja: 200
Profesjonalista

  • Postów:1088
  • GG:
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 14.09.2009 18:01

4.pisałem ten plugin niedawno na innym forum(myślałem ze chodzi ci o reklamy)
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <colorchat>

#define PLUGIN "Deathinfo"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "naven"


public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a") 
} 
public DeathMsg() 
{
	new imiezabojcy [32]
	new imieofiary [32]
	new zabojca = read_data(1)
	new ofiara = read_data(2) 
	get_user_name(zabojca, imiezabojcy, 31)
	get_user_name(ofiara, imieofiary, 31)
	ColorChat(zabojca, GREEN, "~Zabiles:^x03 %s", imieofiary)
	ColorChat(ofiara, GREEN, "~Zostales zabity przez:^x03 %s ktory nadal ma %d HP", imiezabojcy, get_user_health(zabojca))
}

tak, tylko musisz zmienić spk na mp3 play

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych