Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[KOSZ] Edycja pluginy


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Wiciu1987

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:272
  • Imię:Witek
  • Lokalizacja:Sieradz
Offline

Napisano 06.03.2015 19:14

Witam. Posiadam plugin który po wyciągnięciu noża możemy biegać szybciej i dodaję aurę niebieską albo czerwoną ( w zależności w jakim Teamie jesteśmy ) I teraz moje pytanie czy mógłby mi ktoś usunąć właśnie tę Aurę że by jej w ogóle nie pokazywało ??

P.S jak zły dział proszę o przeniesienie 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 Mrufka.

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:25
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Wawa
Offline

Napisano 06.03.2015 20:49

Zobacz czy działa.

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#3 Wiciu1987

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:272
  • Imię:Witek
  • Lokalizacja:Sieradz
Offline

Napisano 07.03.2015 12:31

Błąd przy kompilacji 


  • +
  • -
  • 0

#4 IntelCom

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 100
Zaawansowany

  • Postów:500
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Opole
Offline

Napisano 07.03.2015 13:12

Sprawdź

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <fun>

#define PLUGIN	"Various Weapon Speeds"
#define AUTHOR	"v3x"
#define VERSION	"1.03"

//	             R	  G    B    A
new iColorT[4]  = { 0, 0, 0, 0 } // Alpha = Visibility (255 = Visible, 0 = Invisible)
new iColorCT[4] = { 0, 0, 0, 0 } // Alpha at 100 = Less than Half Visible

new bool:speed = false

public plugin_init()
{
	register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR)
	register_event("CurWeapon","check_speed","be")
	register_cvar("knife_speed","390")
	register_cvar("c4_speed","230")
	register_cvar("awp_speed","230")
	register_cvar("speed_glow","1")
	register_logevent("new_round",2,"1=Round_Start")
	set_cvar_num("mp_freezetime",0)
}

public new_round()
{
	speed = false
	new ft = get_cvar_num("mp_freezetime")
	set_task(float(ft),"allow_speed",0)
	return PLUGIN_CONTINUE
}

public allow_speed()
{
	speed = true
	return PLUGIN_HANDLED
}


public check_speed(id)
{
	// If the speed var is false..
	if(!speed) {
		// Stop the function
		return PLUGIN_HANDLED
	}

	// Get the users weapon
	new clip, ammo
	new weapon = get_user_weapon(id,clip,ammo)

	// Get the users team
	new CsTeams:team = cs_get_user_team(id)

	switch(weapon)
	{
	case CSW_KNIFE:
		{
			// Set the speed for the knife
			set_user_maxspeed(id,float(get_cvar_num("knife_speed")))

			// If the glow cvar is set
			if(get_cvar_num("speed_glow"))
			{
				// Switch the teams
				switch(team)
				{
					// Seperate the 2 teams and give them different glows
				case CS_TEAM_T:  set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,iColorT[0],iColorT[1],iColorT[2],kRenderTransAlpha,iColorT[3])
				case CS_TEAM_CT: set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,iColorCT[0],iColorCT[1],iColorCT[2],kRenderTransAlpha,iColorCT[3])
				}
			}
		}

	case CSW_C4: {
			// Set the speed for the C4
			set_user_maxspeed(id,float(get_cvar_num("c4_speed")))
		}
	case CSW_AWP: {
			// Set the speed for the AWP
			set_user_maxspeed(id,float(get_cvar_num("awp_speed")))
		}
	default:
		{
			// If nothing, set normal rendering
			set_user_rendering(id,kRenderFxNone,255,255,255,kRenderNormal,255)
		}
	}
	return PLUGIN_CONTINUE
} 

  • +
  • -
  • 0

#5 Maciejek.

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 31
Życzliwy

  • Postów:128
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Proszowice
Offline

Napisano 07.03.2015 13:33

sprawdź.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

Pluginy, które opublikowałem na forum (nie koniecznie jestem ich autorem):

1) Nowy wygląd wybuchu HE - znaleziony na tym forum w temacie.


#6 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Moderator

Reputacja: 625
Wszechmogący

  • Postów:1510
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 07.03.2015 13:34

Nazywaj tematy zgodnie z ich treścią.<br />Napisz ponownie temat nazywając go tak, aby każdy wiedział o co chodzi.<br /><br />Jednoznacznie określ problematykę tematu, wyróżniając go spośród reszty.<br />Nie dodawaj zbędnych informacji, znaków, ani emotikon w nazwie tematu.<br /><br />Ten temat w ciągu 24 godzin zostanie przeniesiony do kosza.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych