Witam chodzi mi o plugin ze np na serwerze mam 40 RoundSoundow (to jest przyklad) i chodzi mi o plugin który bedzie pobieral np pierwsza 20 na jednej mapie a kolejne na drugiej albo cos takiego, jest cos takiego moze ?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Sciaganie Plikow /Fast DOwnload
#1
Napisano 01.03.2015 04:36
#2
Napisano 01.03.2015 09:51
Raczej nie ma, aby wejść na serwer musisz pobrać wszystkie pliki, które są na serwerze, a ty nie masz ich w swoim cs'ie.

Piszę proste pluginy oraz mogę pomóc z serwerami. Szukam kogoś kto ogarnia dobrze Photoshop CC i pomoże mi z tym programem
#3
Napisano 01.03.2015 10:00
#4
Napisano 01.03.2015 11:36
Jest taka możliwość ![]()
IntelCom, znowu sie wypowiadasz nie majac nawet (myslac) podstawowej wiedzxy na ten temat.
Użytkownik FejmZPolski edytował ten post 01.03.2015 11:37
#5
Napisano 01.03.2015 11:51
Nie ma takiej możliwości, pliki zdefiniowane przez pluginy będą pobierane przy wejściu na serwer o ile nie ma ich w katalogach gry.
Poza tym panie Fejmie z Polski, jeżeli jest taka możliwość to przedstaw taki plugin a jeżeli nie to chociaż przeproś IntelCom.
Gdzie moje ciastka?
#6
Napisano 01.03.2015 11:57
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#define PLUGIN "Plugin"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Jestem ktory jestem"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
// Add your code here...
}
public plugin_precache() {
new mapa[33]
get_mapname(mapa, 32)
if(equali(mapa, "nazwa_mapy")) {
precache_sound(dzwiek1)
precache_sound(dzwiek2)
precache_sound(dzwiek3)
..
precache_sound(dzwiek20)
}
else {
precache_sound(dzwiek21)
precache_sound(dzwiek22)
precache_sound(dzwiek23)
..
precache_sound(dzwiek40)
}
}
Użytkownik FejmZPolski edytował ten post 01.03.2015 11:59
#7
Napisano 01.03.2015 12:38
pierwsze 20 na jednej mapie a kolejne na drugiej
Czyli nie zrozumiałeś. ![]()
Zastosowałeś mało optymalny kod plus mapa musi być zdefiniowana wcześniej w pluginie, a o to raczej autorowi nie chodziło.
Gdzie moje ciastka?
#8
Napisano 01.03.2015 13:54
Autor jednoznacznie stwierdził, żę na "JEDNEJ": Mapie, czyli na danej.. wiec uzycie equali jest prawidlowe, natomiast kod jest napisany dobrze, albo inaczej - napisany na kolanie, by pokazać takiemu @KochamFootball
Poza tym panie Fejmie z Polski, jeżeli jest taka możliwość to przedstaw taki plugin a jeżeli nie to chociaż przeproś IntelCom.
Że takie rzeczy są możliwe.
Również skoro stwierdzasz, że nie zrozumiałem, to byś wyprostował ;.
#9
Napisano 01.03.2015 13:57
Rozumiem to tak.
Na serwerze gry jest kilkanaście map, autor chce rozbić pobieranie kilkudziesięciu plików poprzez zmiany map o ile pliki nie znajdują się na komputerze gracza.
Napisałem także, iż kod nie jest optymalny bo można zastosować pętle, która będzie czytać listę plików do precache - tak jak jest to w przypadku alt_end_round_sound, jeżeli zastosujesz pętle kod będzie o wiele mniejszy i wiele bardziej 'server friendly'.
Gdzie moje ciastka?
#10
Napisano 01.03.2015 14:02
Kolego, jak zastosujesz pętle, to czy tak, czy siak wykona się to precache_sound tyle razy ile jest plików, wiec jest to bez znaczenia.
I tak jest to dalej możliwe. bez problemu, tylko trzeba zawsze podać daną mapę która jest początkiem.
Natomiast do autora tematu: Jest to możliwe, TYLKO Z POZIOMU pluginu obsługującym te RS'y, natomiast nie da się "managerować"/zarządzać precachami z poziomu innego, po wykonaniu.
Użytkownik FejmZPolski edytował ten post 01.03.2015 14:05
#11
Napisano 01.03.2015 14:29
Tak, tyle, że kod będzie miał mniejszą objętość.
Gdzie moje ciastka?
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod












