Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Moj pierwszy skin postaci! proszę o pomoc


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 xXxBoy4GirlxXx

    Zombie Plague Advance 1.6.2!

  • Użytkownik

Reputacja: 58
Pomocny

  • Postów:258
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysztof
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 19.02.2015 20:12

Witam. Otóż chciałem sie Was spytać jakie programy są potrzebne i czy są jakies tutoriale na stworzenie własnego skina. Ostatnio nauczyłem sie edytować"nie swoje", ale nie wiem jak sie tworzy nowe. Na poczatku przedstawie Wam na jakim skinie mi zależy. Chce miec to
El-anime-de-Absolute-Duo-se-estrenara-el
Łatwiej będzie stworzyć od nowa, czy bazować na jakimś juz skinie?
Jakich programów potrzebuje? Dziękuję i proszę o pomoc.
  • +
  • -
  • 0
<p>Szukasz pluginów do zombie modahttp://amxx.pl/topic...spis-extra-itemKupię Klucz steam lub konto CS: Source, pw/gg 36374005

#2 wiwi249

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 150
Profesjonalista

  • Postów:440
  • GG:
  • Imię:Wiktor
  • Lokalizacja:Tarnobrzeg
Offline

Napisano 19.02.2015 20:46

Bazować, no ale jak chcesz. Poza tym jesli znajdziesz sobie wysokopoligonowy model to będziesz miał przewalone.

Jak chcesz stworzyć od podstawy całego mesha z mapami UV i texturami to polecam Cinema 4D + BodyPaint, prosto i wygodnie. Poszukaj sobie limitów plików smd w googlach.

Następna część, to dopasowanie modelu do szkieletu, tutaj polecam Milkshape 3d. Nie rób swojego szkieletu bo będziesz musiał robić od nowa animacje :)
Poza tym kompilator (ten w milkshape 3d wbudowany jest całkiem spoko). Czasem moze nie przyjmować tekstur, pamiętaj że ostatecznie musza to być 256-kolorowe bitmapy 16-bitowe.

No i wypadałoby zapoznać się z dokumentacją HLSDK na temat modeli i plików *.qc ;)


  • +
  • -
  • 1

Wykonuję strony internetowe, zlecenia AMXX i HLDS - w tym pisanie pluginów, ogarnianie serwerów, edycja i tworzenie modeli.

Potrzebujesz czegoś? Pisz!

 

"śpieszmy się pisać posty, tak szybko banują..." ~ sebul


#3 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 26.02.2015 10:24

No i wypadałoby zapoznać się z dokumentacją HLSDK na temat modeli i plików *.qc

 

Zarzuć linkiem


  • +
  • -
  • 0

#4 wiwi249

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 150
Profesjonalista

  • Postów:440
  • GG:
  • Imię:Wiktor
  • Lokalizacja:Tarnobrzeg
Offline

Napisano 26.02.2015 14:32

 

No i wypadałoby zapoznać się z dokumentacją HLSDK na temat modeli i plików *.qc

 

Zarzuć linkiem

 

Niestety wszystko jest w paczce HLSDK, w dokumentacji, raczej się odnajdziesz. Jakbym miał pojedyncze pliki to bym podesłał, ale mam nowy komputer który HLSDK jeszcze nie widział :/

http://www.moddb.com...alf-life-sdk-23


  • +
  • -
  • 1

Wykonuję strony internetowe, zlecenia AMXX i HLDS - w tym pisanie pluginów, ogarnianie serwerów, edycja i tworzenie modeli.

Potrzebujesz czegoś? Pisz!

 

"śpieszmy się pisać posty, tak szybko banują..." ~ sebul





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych