Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

[ROZWIĄZANE] Codmod blokuje granaty vipowi z generatora?

cod nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Vacik

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:75
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 19.02.2015 18:03

Witam otóż wszystko mi działa poza otrzymaniem granatów, wydaje mi się że jakoś codmod je blokuje gdyż granaty w grze są aczkolwiek nie mogę ich wybrać
Poniżej SMA

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <cstrike>
#include <csx>
#include <fun>
#include <hamsandwich>

new CsArmorType:armortype, bool:g_Vip[33], maxPlayers;

public plugin_init(){
    register_plugin("VIP Ultimate", "12.3.0.2", "benio101 & speedkill");
    RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "SpawnedEventPre", 1);
    register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a");
    register_message(get_user_msgid("ScoreAttrib"), "VipStatus");
    register_clcmd("say /vipsilver", "ShowMotd");
    register_logevent("RoundEnd", 2, "1=Round_End");
}
public client_authorized(id){
    if(get_user_flags(id) & 33570818 == 33570818){
        client_authorized_vip(id);
    }
}
public client_authorized_vip(id){
    g_Vip[id]=true;
}
public client_disconnect(id){
    if(g_Vip[id]){
        client_disconnect_vip(id);
    }
}
public client_disconnect_vip(id){
    g_Vip[id]=false;
}
public SpawnedEventPre(id){
    if(g_Vip[id]){
        if(is_user_alive(id)){
            SpawnedEventPreVip(id);
        }
    }
}
public SpawnedEventPreVip(id){
    set_user_health(id, get_user_health(id)+10);
    cs_set_user_armor(id, min(cs_get_user_armor(id,armortype)+50, 200), armortype);
    new henum=(user_has_weapon(id,CSW_HEGRENADE)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_HEGRENADE):0);
    give_item(id, "weapon_hegrenade");
    ++henum;
    new fbnum=(user_has_weapon(id,CSW_FLASHBANG)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_FLASHBANG):0);
    give_item(id, "weapon_flashbang");
    ++fbnum;
    cs_set_user_bpammo(id, CSW_FLASHBANG, 2);
    new sgnum=(user_has_weapon(id,CSW_SMOKEGRENADE)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_SMOKEGRENADE):0);
    give_item(id, "weapon_smokegrenade");
    ++sgnum;
    if(get_user_team(id)==2){
        give_item(id, "item_thighpack");
    }
}
public DeathMsg(){
    new killer=read_data(1);
    new victim=read_data(2);
    
    if(is_user_alive(killer) && g_Vip[killer] && get_user_team(killer) != get_user_team(victim)){
        DeathMsgVip(killer,victim,read_data(3));
    }
}
public DeathMsgVip(kid,vid,hs){
    set_user_health(kid, min(get_user_health(kid)+(hs?10:5),1000));
    cs_set_user_money(kid, cs_get_user_money(kid)+(hs?300:150));
    cod_set_user_xp(kid, cod_get_user_xp(kid)+(hs?10:5));
}
public VipStatus(){
    new id=get_msg_arg_int(1);
    if(is_user_alive(id) && g_Vip[id]){
        set_msg_arg_int(2, ARG_BYTE, get_msg_arg_int(2)|4);
    }
}
public ShowMotd(id){
    show_motd(id, "vip.txt", "Informacje o vipie");
}
public bomb_planted(id){
    if(is_user_alive(id) && g_Vip[id]){
        cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id) + 150);
    }
}
public bomb_defused(id){
    if(is_user_alive(id) && g_Vip[id]){
        cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id) + 150);
    }
}
public plugin_cfg(){
    maxPlayers=get_maxplayers();
}
public RoundEnd(){
    for(new i = 1; i <= maxPlayers; i++){
        if(is_user_alive(i) && g_Vip[i]){
            cs_set_user_money(i,cs_get_user_money(i) + 250);
        }
    }
}

tutaj drugie

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <cstrike>
#include <csx>
#include <fun>
#include <hamsandwich>

new CsArmorType:armortype, bool:g_Vip[33], maxPlayers;

public plugin_init(){
	register_plugin("VIP Ultimate", "12.3.0.2", "benio101 & speedkill");
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "SpawnedEventPre", 1);
	register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a");
	register_message(get_user_msgid("ScoreAttrib"), "VipStatus");
	register_clcmd("say /vip", "ShowMotd");
	register_message(get_user_msgid("SayText"),"handleSayText");
	register_logevent("RoundEnd", 2, "1=Round_End");
}
public client_authorized(id){
	if(get_user_flags(id) & 131072){
		client_authorized_vip(id);
	}
}
public client_authorized_vip(id){
	g_Vip[id]=true;
}
public client_disconnect(id){
	if(g_Vip[id]){
		client_disconnect_vip(id);
	}
}
public client_disconnect_vip(id){
	g_Vip[id]=false;
}
public SpawnedEventPre(id){
	if(g_Vip[id]){
		if(is_user_alive(id)){
			SpawnedEventPreVip(id);
		}
	}
}
public SpawnedEventPreVip(id){
	set_user_health(id, get_user_health(id)+20);
	cs_set_user_armor(id, cs_get_user_armor(id,armortype)+100, armortype);
	new henum=(user_has_weapon(id,CSW_HEGRENADE)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_HEGRENADE):0);
	give_item(id, "weapon_hegrenade");
	++henum;
	new fbnum=(user_has_weapon(id,CSW_FLASHBANG)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_FLASHBANG):0);
	give_item(id, "weapon_flashbang");
	++fbnum;
	cs_set_user_bpammo(id, CSW_FLASHBANG, 2);
	new sgnum=(user_has_weapon(id,CSW_SMOKEGRENADE)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_SMOKEGRENADE):0);
	give_item(id, "weapon_smokegrenade");
	++sgnum;
}
public DeathMsg(){
	new killer=read_data(1);
	new victim=read_data(2);
	
	if(is_user_alive(killer) && g_Vip[killer] && get_user_team(killer) != get_user_team(victim)){
		DeathMsgVip(killer,victim,read_data(3));
	}
}
public DeathMsgVip(kid,vid,hs){
	set_user_health(kid, min(get_user_health(kid)+(hs?15:10),130));
	cs_set_user_money(kid, cs_get_user_money(kid)+(hs?450:300));
	cod_set_user_xp(kid, cod_get_user_xp(kid)+(hs?15:10));
}
public VipStatus(){
	new id=get_msg_arg_int(1);
	if(is_user_alive(id) && g_Vip[id]){
		set_msg_arg_int(2, ARG_BYTE, get_msg_arg_int(2)|4);
	}
}
public ShowMotd(id){
	show_motd(id, "vip.txt", "Informacje o vipie");
}
public handleSayText(msgId,msgDest,msgEnt){
	new id = get_msg_arg_int(1);
	
	if(is_user_connected(id) && g_Vip[id]){
		new szTmp[256],szTmp2[256];
		get_msg_arg_string(2,szTmp, charsmax(szTmp))
		
		new szPrefix[64] = "^x04[VIP GOLD]";
		
		if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All")){
			add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
			add(szTmp2,charsmax(szTmp2)," ");
			add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szTmp);
		}
		else{
			add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
			add(szTmp2,charsmax(szTmp2),"^x03 %s1^x01 :  %s2");
		}
		set_msg_arg_string(2,szTmp2);
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
public bomb_planted(id){
	if(is_user_alive(id) && g_Vip[id]){
		cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id) + 300);
	}
}
public bomb_defused(id){
	if(is_user_alive(id) && g_Vip[id]){
		cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id) + 300);
	}
}
public plugin_cfg(){
	maxPlayers=get_maxplayers();
}
public RoundEnd(){
	for(new i = 1; i <= maxPlayers; i++){
		if(is_user_alive(i) && g_Vip[i]){
			cs_set_user_money(i,cs_get_user_money(i) + 500);
		}
	}
}


  • +
  • -
  • 0

#2 NieWiemMamMac@

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 166
Profesjonalista

  • Postów:289
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Lokalizacja
Offline

Napisano 19.02.2015 18:07

Zamiast

give_item

użyj:

cod_give_weapon

http://amxx.pl/dokum...cod_give_weapon


  • +
  • -
  • 1

Pomagam z klasami/perkami/silnikiem COD

Kontakt:

[email protected]

PW

 


#3 Vacik

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:75
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 21.02.2015 15:42

Niestety próbowałem to zrobić ale chyba coś popsułem:

Erory

vip_silver.sma(44) : error 035: argument type mismatch (argument 2)
vip_silver.sma(45) : error 035: argument type mismatch (argument 2)
vip_silver.sma(46) : error 035: argument type mismatch (argument 2)

A tu sma

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <cstrike>
#include <csx>
#include <fun>
#include <hamsandwich>

new CsArmorType:armortype, bool:g_Vip[33], maxPlayers;

public plugin_init(){
	register_plugin("VIP Ultimate", "12.3.0.2", "benio101 & speedkill");
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "SpawnedEventPre", 1);
	register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a");
	register_message(get_user_msgid("ScoreAttrib"), "VipStatus");
	register_clcmd("say /vipsilver", "ShowMotd");
	register_logevent("RoundEnd", 2, "1=Round_End");
}
public client_authorized(id){
	if(get_user_flags(id) & 33570818 == 33570818){
		client_authorized_vip(id);
	}
}
public client_authorized_vip(id){
	g_Vip[id]=true;
}
public client_disconnect(id){
	if(g_Vip[id]){
		client_disconnect_vip(id);
	}
}
public client_disconnect_vip(id){
	g_Vip[id]=false;
}
public SpawnedEventPre(id){
	if(g_Vip[id]){
		if(is_user_alive(id)){
			SpawnedEventPreVip(id);
		}
	}
}
public SpawnedEventPreVip(id){
	set_user_health(id, get_user_health(id)+10);
	cs_set_user_armor(id, min(cs_get_user_armor(id,armortype)+50, 200), armortype);
	cod_give_weapon(id, "weapon_hegrenade");
	cod_give_weapon(id, "weapon_flashbang");
	cod_give_weapon(id, "weapon_smokegrenade");
	if(get_user_team(id)==2){
		give_item(id, "item_thighpack");
	}
}
public DeathMsg(){
	new killer=read_data(1);
	new victim=read_data(2);
	
	if(is_user_alive(killer) && g_Vip[killer] && get_user_team(killer) != get_user_team(victim)){
		DeathMsgVip(killer,victim,read_data(3));
	}
}
public DeathMsgVip(kid,vid,hs){
	set_user_health(kid, min(get_user_health(kid)+(hs?10:5),1000));
	cs_set_user_money(kid, cs_get_user_money(kid)+(hs?300:150));
	cod_set_user_xp(kid, cod_get_user_xp(kid)+(hs?10:5));
}
public VipStatus(){
	new id=get_msg_arg_int(1);
	if(is_user_alive(id) && g_Vip[id]){
		set_msg_arg_int(2, ARG_BYTE, get_msg_arg_int(2)|4);
	}
}
public ShowMotd(id){
	show_motd(id, "vip.txt", "Informacje o vipie");
}
public bomb_planted(id){
	if(is_user_alive(id) && g_Vip[id]){
		cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id) + 150);
	}
}
public bomb_defused(id){
	if(is_user_alive(id) && g_Vip[id]){
		cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id) + 150);
	}
}
public plugin_cfg(){
	maxPlayers=get_maxplayers();
}
public RoundEnd(){
	for(new i = 1; i <= maxPlayers; i++){
		if(is_user_alive(i) && g_Vip[i]){
			cs_set_user_money(i,cs_get_user_money(i) + 250);
		}
	}
}

  • +
  • -
  • 0

#4 glut

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 954
Master

  • Postów:2 086
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Namysłów
Offline

Napisano 21.02.2015 16:29

Zamień

cod_give_weapon(id, "weapon_hegrenade");
	cod_give_weapon(id, "weapon_flashbang");
	cod_give_weapon(id, "weapon_smokegrenade");
na

cod_give_weapon(id, CSW_HEGRENADE);
	cod_give_weapon(id, CSW_FLASHBANG);
	cod_give_weapon(id, CSW_SMOKEGRENADE);

  • +
  • -
  • 1

Nie pomagam za darmo na PW/GG/Steam od tego jest forum

 

TP Game + RR

 

Znak rozpoznawczy :coto:


#5 Vacik

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:75
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 21.02.2015 17:06

Dzięki działa :)


  • +
  • -
  • 0

#6 Hiroshima

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 327
Godlike

  • Postów:4 984
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Málaga
Offline

Napisano 21.02.2015 22:16

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych