Witam. 2 dni się z tym już męczę i nie wychodzi. Próbuję zrobić rozchodzący się okrąg na bycie. Robiłem to na kilka sposobów, żaden nie chce działać. Najpierw wysyłam id bytu do CreateTimer, a następnie pobieram jego współrzędne i odpalam funkcję. Modele pobieram wcześniej w OnMapStart.
public Action:Lecz(Handle:timer, Handle:data)
{
new client;
new ent;
ResetPack(data);
client = ReadPackCell(data);
ent = ReadPackCell(data);
new Float: locationEnt[3], Float:locationPlayer[3], Float:locationOwner[3];
GetEntPropVector(ent, Prop_Send, "m_vecOrigin", locationEnt);
GetClientAbsOrigin(client, locationOwner);
//rozchodzace sie kolo
new ringColor[4]={0,255,0,0};
TE_SetupBeamRingPoint(locationEnt, 20.0, 200.0, g_beam, g_halo, 5, 15, 1.0 ,15.0 ,0.0 ,ringColor, 1, 0);
TE_SendToAll();
...
}
Wie ktoś co jest nie tak? error logi czyste.


Dodatki SourceMod












