Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[KOSZ] Błąd registerham


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 KryzysMajatkowy

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:62
  • Lokalizacja:Legionowo
Offline

Napisano 17.02.2015 19:38

Witam, mam oto taki problem z serwerem gdy próuję go odpalić nie chce się włączyć

L 02/17/2015 - 19:36:27: Start of error session.
L 02/17/2015 - 19:36:27: Info (map "de_dust2") (file "addons/amxmodx/logs/error_20150217.log")
L 02/17/2015 - 19:36:27: [HAMSANDWICH] Failed to retrieve vtable for "player", hook for "SpawnPlayer" not active.
L 02/17/2015 - 19:36:27: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "klasypaintball.amxx")
L 02/17/2015 - 19:36:27: [AMXX] Run time error 10: native error (native "RegisterHam")
L 02/17/2015 - 19:36:27: [AMXX]    [0] klasypaintballmod_2766316.sma::plugin_init (line 197)
L 02/17/2015 - 19:37:05: Start of error session.
L 02/17/2015 - 19:37:05: Info (map "de_dust2") (file "addons/amxmodx/logs/error_20150217.log")
L 02/17/2015 - 19:37:05: [HAMSANDWICH] Failed to retrieve vtable for "player", hook for "SpawnPlayer" not active.
L 02/17/2015 - 19:37:05: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "klasypaintball.amxx")
L 02/17/2015 - 19:37:05: [AMXX] Run time error 10: native error (native "RegisterHam")
L 02/17/2015 - 19:37:05: [AMXX]    [0] klasypaintballmod_2766316.sma::plugin_init (line 197) 
 public plugin_init()
{
register_plugin("Deathrun EXP Mod", "v5.1", "Mentos");

register_event("DeathMsg", "Death", "a");
register_logevent("EventRoundEnd", 2, "1=Round_End");
register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
register_forward(FM_AddToFullPack, "FwdAddToFullPack", 1);

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "SpawnPlayer", 1);

register_logevent("PoczatekRundy", 2, "1=Round_Start");

register_concmd("reset_player", "CmdReset", ADMIN_IMMUNITY, "<nick, #userid, authid>");
register_concmd("give_exp", "CmdGiveLvl", ADMIN_IMMUNITY, "<nick, #userid, authid>");
register_clcmd("say /klasa", "WybierzKlase");
register_clcmd("say /klasy", "MenuOpisKlas");
register_clcmd("say /staty", "PrzydzielPunkty");
register_clcmd("say /statystyki", "PrzydzielPunkty");
register_clcmd("say /reset", "Resetuj");

xp_kill = register_cvar("xp_kill", "15");
xp_higher = register_cvar("xp_higher", "5");
xp_vip = register_cvar("xp_vip", "5");

SyncHud = CreateHudSyncObj();
g_vault = nvault_open("DeathrunXP");

register_message(get_user_msgid("SayText"),"handleSayText");
register_event( "CurWeapon", "Event_CurWeapon", "be" );
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player","TakeDamage");

g_msgHostageAdd = get_user_msgid("HostagePos");
g_msgHostageDel = get_user_msgid("HostageK");
set_task (2.0,"radar_scan",_,_,_,"b");

register_clcmd("say /testt", "PlayerInfo");
//set_task(0.1, "PlayerInfo",0,"",0,"b");

register_event("HLTV", "round_bstart", "a", "1=0", "2=0")

register_event("TextMsg", "Restart", "a", "2=#Game_will_restart_in")
register_clcmd("fullupdate", "Update")
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "b")

pThrowSpeed =  register_cvar("sv_hookthrowspeed", "1000")
pSpeed =  register_cvar("sv_hookspeed", "300")
pWidth =  register_cvar("sv_hookwidth", "32")
pSound =  register_cvar("sv_hooksound", "1")
pPlayers =  register_cvar("sv_hookplayers", "0")
pInterrupt =  register_cvar("sv_hookinterrupt", "0")
pHookSky =  register_cvar("sv_hooksky", "0")
pOpenD


Dokładnie linia 197 to ta 

 
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "SpawnPlayer", 1);

Użytkownik KryzysMajatkowy edytował ten post 17.02.2015 19:42

  • +
  • -
  • 0

#2 ogieR8

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 203
Profesjonalista

  • Postów:637
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Ruda Śląska
Offline

Napisano 18.02.2015 12:41

Event zarejestrowales, a odwołałeś się do niego ? Masz coś takiego ja public 'SpawnPlayer' ?


  • +
  • -
  • 0
DiabloEwenement v.2.0 [||||||_____]
 

Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !
CodeGenerators.pl - skopiuj kod do okna po prawej, kliknij 'Ułóż". To wszystko, trudne ?


#3 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 932
Master

  • Postów:2725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 18.02.2015 21:34

Nazywaj tematy zgodnie z ich treścią.
Napisz ponownie temat nazywając go tak, aby każdy wiedział o co chodzi.

Jednoznacznie określ problematykę tematu, wyróżniając go spośród reszty.
Nie dodawaj zbędnych informacji, znaków, ani emotikon w nazwie tematu.

Ten temat w ciągu 24 godzin zostanie przeniesiony do kosza.
  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych