Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Plugin który sprawdza czy był crash


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 ExcellentShoot

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:64
  • Lokalizacja:Dzietrzkowice
Offline

Napisano 17.02.2015 19:33

Chodzi mi o plugn który sprawdzi czy był cash lub czy czas mapy się zakonczył, tzn ze jesli czas mapy trwa 60 min a wyłaczyl się on npo w 34minucie. zapisało mi się to w logach. 


  • +
  • -
  • 0

Zapraszam na zajebistego CoDMoDa :)

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png


#2 Wielkie Jol

    REPREZENTUJE SIEBIE I CAŁĄ GALAKTYKĘ

  • Support Team

Reputacja: 683
Wszechmogący

  • Postów:1 258
  • GG:
  • Lokalizacja:AMXX
Offline

Napisano 17.02.2015 19:37

Nie da rady złapać "eventu crasha", bo gdy serwer pada, to jest trrrach i nic nie może zostać przetworzone, żadne eventy, nic. 

 

Jeżeli w panelu Twojego hostingu można uruchomić autorestarter, to powinny być logi, o której serwer próbował się zautorestartować, czyli możesz przypuszczać, że kilka minut wcześniej wystąpił crash.


  • +
  • -
  • 2

"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.


#3 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 17.02.2015 19:44

Jak się nie da, jak się da? Nie mówię tutaj o bardzo dokładnym sposobie, bo to będzie wykrywać jako crash także zwykły restart serwera, ale generalnie to w niczym nie przeszkadza. Dokładniej chodzi mi o set_localinfo, zapisujesz i odczytujesz wartość przy ładowaniu i przy wyłączaniu pluginu i robisz odpowiednie warunki ;]
  • +
  • -
  • 1

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#4 ExcellentShoot

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:64
  • Lokalizacja:Dzietrzkowice
Offline

Napisano 17.02.2015 19:52

Czyli jak ten plugin miałby wygladac?:)


  • +
  • -
  • 0

Zapraszam na zajebistego CoDMoDa :)

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png


#5 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 17.02.2015 20:02

Zapomniałem tylko jeszcze dodać, że oczywiście serwer będzie musiał "umieć" sam wstać po crashu, czyli tutaj ważny jest hosting, czy daje taką możliwość.
  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#6 ExcellentShoot

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:64
  • Lokalizacja:Dzietrzkowice
Offline

Napisano 17.02.2015 21:51

Tak daje :) wstaje automatycznie po crashu.


  • +
  • -
  • 0

Zapraszam na zajebistego CoDMoDa :)

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png


#7 ExcellentShoot

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:64
  • Lokalizacja:Dzietrzkowice
Offline

Napisano 18.02.2015 22:18

da tez sie zrobic, aby pokazywalo co wywolalo crash. np plugin, gracz, przeciazenie.
  • +
  • -
  • 0

Zapraszam na zajebistego CoDMoDa :)

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png


#8 Wielkie Jol

    REPREZENTUJE SIEBIE I CAŁĄ GALAKTYKĘ

  • Support Team

Reputacja: 683
Wszechmogący

  • Postów:1 258
  • GG:
  • Lokalizacja:AMXX
Offline

Napisano 18.02.2015 23:07

da tez sie zrobic, aby pokazywalo co wywolalo crash. np plugin, gracz, przeciazenie.


Sprawdź error logi czy pokrywają się z godzina wystąpienia crasha. W jakim sensie chcesz sprawdzić czy gracz spowodował crasha?
  • +
  • -
  • 0

"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.


#9 NoLiFeR

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 103
Zaawansowany

  • Postów:483
  • GG:
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 18.02.2015 23:49

Gracz na zabezpieczonym odpowiednio serwerze nie daje crashy :)

Ale może być koma np z nieskończoną pętlą wtedy uruchomienie takiej komendy da crasha.


  • +
  • -
  • 0

#10 ExcellentShoot

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:64
  • Lokalizacja:Dzietrzkowice
Offline

Napisano 19.02.2015 09:17

L 02/19/2015 - 00:47:57: Start of error session.
L 02/19/2015 - 00:47:57: Info (map "de_dust2") (file "addons/amxmodx/logs/error_20150219.log")
L 02/19/2015 - 00:47:57: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "QTM_CodMod.amxx")
L 02/19/2015 - 00:47:57: [AMXX] Run time error 4: index out of bounds 
L 02/19/2015 - 00:47:57: [AMXX]    [0] QTM_CodMod.sma::PobierzInteligencje (line 1668)
L 02/19/2015 - 00:47:57: [AMXX]    [1] QTM_CodMod.sma::ZadajObrazenia (line 1768)
L 02/19/2015 - 00:47:57: Unhandled dynamic native error
L 02/19/2015 - 00:47:57: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "codclass_assasin.amxx")
L 02/19/2015 - 00:47:57: [AMXX] Run time error 10: native error (native "cod_inflict_damage")
L 02/19/2015 - 00:47:57: [AMXX]    [0] Klasa_2766190.sma::knife_touch (line 209)
L 02/19/2015 - 00:50:10: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "QTM_CodMod.amxx")
L 02/19/2015 - 00:50:10: [AMXX] Run time error 4: index out of bounds 
L 02/19/2015 - 00:50:10: [AMXX]    [0] QTM_CodMod.sma::PobierzInteligencje (line 1668)
L 02/19/2015 - 00:50:10: [AMXX]    [1] QTM_CodMod.sma::ZadajObrazenia (line 1768)
L 02/19/2015 - 00:50:10: Unhandled dynamic native error
L 02/19/2015 - 00:50:10: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "codclass_assasin.amxx")
L 02/19/2015 - 00:50:10: [AMXX] Run time error 10: native error (native "cod_inflict_damage")
L 02/19/2015 - 00:50:10: [AMXX]    [0] Klasa_2766190.sma::knife_touch (line 209)

To jest moje error log

a tutaj debug log

Dodaje 2 ostatnie

----------------------------------------------
CRASH: Thu Feb 19 02:48:51 MSK 2015
Start Line: ./hlds_linux -game cstrike +ip 178.19.105.4 -port 27031 -maxplayers 32 -sys_ticrate 1000 -pingboost 0 +map de_dust2 +servercfgfile server.cfg +rcon_password *********
+sv_password -pidfile nozo.pid -sport 23329
End of crash report
----------------------------------------------
----------------------------------------------
CRASH: Thu Feb 19 12:08:46 MSK 2015
Start Line: ./hlds_linux -game cstrike +ip 178.19.105.4 -port 27031 -maxplayers 32 -sys_ticrate 1000 -pingboost 0 +map de_dust2 +servercfgfile server.cfg +rcon_password *******8 +sv_password -pidfile nozo.pid -sport 23329
End of crash report
----------------------------------------------

  • +
  • -
  • 0

Zapraszam na zajebistego CoDMoDa :)

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png


#11 NoLiFeR

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 103
Zaawansowany

  • Postów:483
  • GG:
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 19.02.2015 14:28

Index out of bounds :/

 

 

Znowu to samo


Próbujesz ustawić zmiennej/tablicy element znajdujący się poza jej zadeklarowaną pamięcią (Przykład : ustawiasz tablicy "name[33]" znak w komórce 34)


  • +
  • -
  • 0

#12 ExcellentShoot

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:64
  • Lokalizacja:Dzietrzkowice
Offline

Napisano 19.02.2015 22:52

error logi nie pokrywaja sie z godzina crashu.
  • +
  • -
  • 0

Zapraszam na zajebistego CoDMoDa :)

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych