Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
JailBreak

[CYPIS] - Godzina otwarcia cel

jailbreak

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Wielkie Jol

    REPREZENTUJE SIEBIE I CAŁĄ GALAKTYKĘ

  • Support Team

Reputacja: 683
Wszechmogący

  • Postów:1 258
  • GG:
  • Lokalizacja:AMXX
Offline

Napisano 17.02.2015 17:58

Dobry,

 

Prosty dodatek, a urozmaicający rozgrywkę. Co on nam da? A to, że przy każdym otworzeniu cel zostanie na czacie wyświetlona godzina ich otworzenia.

(godzina - aktualna godzina).

Zmiany dokonujemy w jail_api_jailbreak.sma

Oczywiście można zrobić z tego oddzielny plugin.

 

Znajdujemy funkcję public OtworzCele()

 

I podmieniamy ją na następującą.

To wszystko :)

Screena nie dam, bo nie jestem w stanie zrobić. Wymagany moduł ColorChat.

public OtworzCele(){
	for(new i=0; i<sizeof(g_Buttons); i++)
	{
		if(!pev_valid(g_Buttons[i]) || !g_Buttons[i])
			continue;
                ExecuteHam(Ham_Use, g_Buttons[i], 0, 0, 2, 1.0);
	}
        new Time[9]
        get_time("%H:%M:%S",Time,8)
        ColorChat(0, GREEN, "[WIEZIENIE]^x01 Cele zostaly^x03 otwarte^x01 o godzinie^x03 %s", Time);
}

Użytkownik Wielkie Jol edytował ten post 17.02.2015 19:39

  • +
  • -
  • 3

"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.


#2 woras

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:146
  • Lokalizacja:bydgoszcz
Offline

Napisano 17.02.2015 19:02

Informacja o otwarciu cel, zostaje wysłana aż 4 razy ! 

Wszystkie pod rząd.

Można zrobić by wysyłało tylko raz ?

Idzie zrobić tak, że pokazuje otwarcie cel w minutach rundy a nie godziny ?


Wielkie Jol (17.02.2015 19:33):
Jasne, że się da. W ciągu tygodnia jak znajdę czas to zaaktualizuję temat i dodam takie coś.

  • +
  • -
  • 0

#3 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1 291
Godlike

  • Postów:2 371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 17.02.2015 19:26

bo poradnik jest na odwal sie xD

    public OtworzCele(){
    for(new i=0; i<sizeof(g_Buttons); i++)
    {
    if(!pev_valid(g_Buttons[i]) || !g_Buttons[i])
    continue;

    ExecuteHam(Ham_Use, g_Buttons[i], 0, 0, 2, 1.0);
   
    }
    new Time[9]
    get_time("%H:%M:%S",Time,8)
 ColorChat(0, GREEN, "[WIEZIENIE]^x01 Cele zostaly^x03 otwarte^x01 o godzinie^x03 %s", Time);
    }

tak to powinno wygladac

+

dalej nie wiem po co to, skoro to pokazuje godzine jaka aktualnie jest, a nie czas rundy, wiec po co :(


Wielkie Jol (17.02.2015 19:32):
Prosty dodatek, a urozmaicający rozgrywkę. Co on nam da? A to, że przy każdym otworzeniu cel zostanie na czacie wyświetlona godzina ich otworzenia.

ludzie się pytają jak coś takiego zrobić, dlatego postanowiłem to udostępnić. Nie jest to jakieś super ekstra jak wersja Jailbreaka w Twoim wydaniu ale rozgrywkę urozmaica jakby nie patrzeć. Czasami lepiej, by było coś na forum, niż by czegoś nie było bo w przyszłości może się zdarzyć temat, w którym ktoś zahaczy o takie coś, a tu będzie wszystko gotowe.
Droso (17.02.2015 19:36):
dalej błąd w poradniku

Użytkownik Droso edytował ten post 17.02.2015 19:27

  • +
  • -
  • 1

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#4 woras

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:146
  • Lokalizacja:bydgoszcz
Offline

Napisano 19.02.2015 03:06

Jak to będzie :D?


  • +
  • -
  • 0

#5 Wielkie Jol

    REPREZENTUJE SIEBIE I CAŁĄ GALAKTYKĘ

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 683
Wszechmogący

  • Postów:1 258
  • GG:
  • Lokalizacja:AMXX
Offline

Napisano 19.02.2015 07:14

Jak to będzie :D?

Co jak będzie?
  • +
  • -
  • 0

"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.


#6 woras

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:146
  • Lokalizacja:bydgoszcz
Offline

Napisano 19.02.2015 08:10

 

Jak to będzie :D?

Co jak będzie?

 

Poprawisz do końca tygodnia ?


Wielkie Jol (19.02.2015 08:11):
co mam poprawić? toć plugin działa, a dodatek zrobię tylko i wyłącznie w wolnym czasie.

  • +
  • -
  • 0

#7 Kalyente

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: -3
Nowy

  • Postów:46
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 19.02.2015 12:12

bo poradnik jest na odwal sie xD

    public OtworzCele(){
    for(new i=0; i<sizeof(g_Buttons); i++)
    {
    if(!pev_valid(g_Buttons[i]) || !g_Buttons[i])
    continue;

    ExecuteHam(Ham_Use, g_Buttons[i], 0, 0, 2, 1.0);
   
    }
    new Time[9]
    get_time("%H:%M:%S",Time,8)
 ColorChat(0, GREEN, "[WIEZIENIE]^x01 Cele zostaly^x03 otwarte^x01 o godzinie^x03 %s", Time);
    }

tak to powinno wygladac

+

dalej nie wiem po co to, skoro to pokazuje godzine jaka aktualnie jest, a nie czas rundy, wiec po co :(

 

Hubert, a zrobiłbyś tak żeby wyświetlał się czas rundy, a nie ogólny?


  • +
  • -
  • 0

Sprzedaje unikatowe zabawy Jailbreak: (Śmingus Dyngus, Wojna na śnieżki, Zbijak, Plazma Day, KillDay (przerobiony) oraz ChuckNorris Style).. oraz całą paczkę wraz z zabawami oraz unikatowymi pluginami oraz przerobionym silnikiem (więcej info na PW).

 

 


#8 woras

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:146
  • Lokalizacja:bydgoszcz
Offline

Napisano 24.02.2015 03:32

 

bo poradnik jest na odwal sie xD

    public OtworzCele(){
    for(new i=0; i<sizeof(g_Buttons); i++)
    {
    if(!pev_valid(g_Buttons[i]) || !g_Buttons[i])
    continue;

    ExecuteHam(Ham_Use, g_Buttons[i], 0, 0, 2, 1.0);
   
    }
    new Time[9]
    get_time("%H:%M:%S",Time,8)
 ColorChat(0, GREEN, "[WIEZIENIE]^x01 Cele zostaly^x03 otwarte^x01 o godzinie^x03 %s", Time);
    }

tak to powinno wygladac

+

dalej nie wiem po co to, skoro to pokazuje godzine jaka aktualnie jest, a nie czas rundy, wiec po co :(

 

Hubert, a zrobiłbyś tak żeby wyświetlał się czas rundy, a nie ogólny?

 

no każdy na to czeka :D


  • +
  • -
  • 0

#9 MrBoNiFacy

    Nowy

  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3
  • Steam:steam
  • Imię:Grzegorz
  • Lokalizacja:Internet
Offline

Napisano 13.10.2022 07:28

Przepraszam za totalny odkop 7 letniego wątku, ale nie moge sobie poradzić z zamianą aktualnej godziny podczas otwierania cel na aktualny czas rundy. Mógłby ktoś pomóc?

 

Tak wygląda mój kod

public OtworzCele()
{
	for(new i=0; i<sizeof(g_Buttons); i++)
	{
	if(!pev_valid(g_Buttons[i]) || !g_Buttons[i])
	continue;
	ExecuteHam(Ham_Use, g_Buttons[i], 0, 0, 2, 1.0);
	new Time[9]
	get_time("%H:%M:%S",Time,8)
	ColorChat(0, GREEN, "[Cele]^x01 Cele zostaly^x03 otwarte^x01 o godzinie^x03 %s", Time);
	}
}

 

 


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: jailbreak

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych