Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Błąd kompilacji "unreachable code"

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 GreM!

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:128
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Piotrków Trybunalski
Offline

Napisano 16.02.2015 17:24

Witam, napotkałem błąd przy kompilacji, wyczytałem że może spowodować zatrzymanie tej części kodu. 

Dodałem dodatkowe obrażenia, oraz odbicie ciosu co musiało dwukrotnie użyć

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

i wywalało błąd, więc postanowiłem połączyć dwa "public'i". Zrobiłem coś źle i wyskakuje warning

(87) warning 225: unrechable code

Z góry dziękuję za pomoc.

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich> 

#define DMG_BULLET (1<<1)

new const nazwa[] = "Wyszkolony Lekki Strzelec";
new const opis[] = "Zadajesz +5 obrazen z famasa, mozesz wykonac skok w powietrzu, 1/12 na odbicie pocisku";
new const bronie = 1<<CSW_FAMAS | 1<<CSW_FIVESEVEN;
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 5;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new bool:ma_klase[33];
new skoki[33];


public plugin_init() 
{
	cod_register_advance(cod_get_classid("Lekki Strzelec"), 40, nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
{
	ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{
	ma_klase[id] = false;

}

public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
	if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
	return FMRES_IGNORED;

	new flags = pev(id, pev_flags);

	if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
	{
		skoki[id]--;
		new Float:velocity[3];
		pev(id, pev_velocity,velocity);
		velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
		set_pev(id, pev_velocity,velocity);
	}
	else if(flags & FL_ONGROUND)
	skoki[id] = 1;

	return FMRES_IGNORED;
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
	return HAM_IGNORED;

	if(!ma_klase[idattacker])
	return HAM_IGNORED;

	if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_FAMAS && damagebits & DMG_BULLET)

	cod_inflict_damage(idattacker, this, 5.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
	}
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
	return HAM_IGNORED;

	if(!ma_klase[this])
	return HAM_IGNORED;

	if(random(12))
	return HAM_IGNORED;

	cod_inflict_damage(this, idattacker, damage, 0.0, idinflictor,

	damagebits);
	return HAM_SUPERCEDE;

	return HAM_IGNORED;}

}

/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/


Użytkownik wafeleq edytował ten post 16.02.2015 17:29

  • +
  • -
  • 0

g7tp9rhu9dy2.png

Call Of Duty Mod

| Unikat | System Prac | 251 LVL |

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png


#2 LulzSec.

    Nie, nie wiem, ani on nie wie, nie pomoge !

  • Użytkownik

Reputacja: 60
Pomocny

  • Postów:242
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 16.02.2015 17:40

Lokalnie musiałeś skompilować.

 

Łap:

Załączone pliki

  • Załączony plik  Klasa.rar   5,4 KB  21 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 0

- Only DD2 | Asysty ! b_350_20_F7FBFC_F7FBFC_000000_F7FBFC.png

- 4 Maps | Skiny | Asysty ! b_350_20_F7FBFC_F7FBFC_000000_F7FBFC.png

- Cod Mod 401 LvL ! b_350_20_F7FBFC_F7FBFC_000000_F7FBFC.png

 

Zapraszam na CSowicze.pl


#3 GreM!

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:128
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Piotrków Trybunalski
Offline

Napisano 16.02.2015 17:42

Czytanie ze zrozumieniem... :facepalm2:

Kompiluje się ale wywala ten błąd i funkcja nie będzie działać...


  • +
  • -
  • 0

g7tp9rhu9dy2.png

Call Of Duty Mod

| Unikat | System Prac | 251 LVL |

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png


#4 KarlikAśki

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:269
  • Imię:Jakub
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 16.02.2015 21:08

Podpowiem ci ale spróbuje jutro jak wejdę na komputer.Wykonujesz kod który nigdy nie użyłeś,lub gdzieś w kodzie daj po return 1/0; albo po funkcjii
break; w pętlii
  • +
  • -
  • 0

#5 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 16.02.2015 22:25

Dwa returny Masz po sobie. Jeden tam daj. Zostaw supercede
  • +
  • -
  • 1

#6 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 17.02.2015 05:59

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum

Mody > Call of Duty Mod > Problemy

do

Scripting AMXX > Prośby o kompilacje pluginów / Problemy z kompilacją
  • +
  • -
  • 0

#7 GreM!

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:128
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Piotrków Trybunalski
Offline

Napisano 17.02.2015 15:25

@TibacK dzięki, do zamkniecia :)


Użytkownik wafeleq edytował ten post 17.02.2015 15:26

  • +
  • -
  • 0

g7tp9rhu9dy2.png

Call Of Duty Mod

| Unikat | System Prac | 251 LVL |

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy,

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych