←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Problem przy dodaniu autobh pod flage

  • +
  • -
Wladca - zdjęcie Wladca 15.02.2015

Tak jak w temacie , chciałem dodać do pluginu flagę s ale jak wgrywam na serwer to nie dziala .

Kod pluginu

/*
 *
 *	Author:		Cheesy Peteza
 *	Date:		22-Apr-2004 (updated 2-March-2005)
 *
 *
 *	Description:	Enable bunny hopping in Counter-Strike.
 *
 *	Cvars:
 *			bh_enabled		1 to enable this plugin, 0 to disable.
 *			bh_autojump		If set to 1 players just need to hold down jump to bunny hop (no skill required)
 *			bh_showusage		If set to 1 it will inform joining players that bunny hopping has been enabled
 *						and how to use it if bh_autojump enabled.
 *
 *	Requirements:	AMXModX 0.16 or greater
 *
 *
 */

#include <amxmodx>
#include <engine>

#define	FL_WATERJUMP	(1<<11)	// player jumping out of water
#define	FL_ONGROUND	(1<<9)	// At rest / on the ground

public plugin_init() {
	register_plugin("Super Bunny Hopper", "1.2", "Cheesy Peteza")
	register_cvar("sbhopper_version", "1.2", FCVAR_SERVER)

	register_cvar("bh_enabled", "1")
	register_cvar("bh_autojump", "1")
	register_cvar("bh_showusage", "1")
}

public client_PreThink(id) {
	if (!get_cvar_num("bh_enabled"))
		return PLUGIN_CONTINUE

	entity_set_float(id, EV_FL_fuser2, 0.0)		// Disable slow down after jumping

	if (!get_cvar_num("bh_autojump"))
		return PLUGIN_CONTINUE

// Code from CBasePlayer::Jump (player.cpp)		Make a player jump automatically
	if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2) {	// If holding jump
		new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags)

		if (flags & FL_WATERJUMP)
			return PLUGIN_CONTINUE
		if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 )
			return PLUGIN_CONTINUE
		if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
			return PLUGIN_CONTINUE

		new Float:velocity[3]
		entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
		velocity[2] += 250.0
		entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)

		entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6)	// Play the Jump Animation
	}
	return PLUGIN_CONTINUE
}

public client_authorized(id)
	set_task(30.0, "showUsage", id)

public showUsage(id) {
	if ( !get_cvar_num("bh_enabled") || !get_cvar_num("bh_showusage") )
		return PLUGIN_HANDLED

	if ( !get_cvar_num("bh_autojump") ) {
		client_print(id, print_chat, "[AMX] Bunny hopping is enabled on this server. You will not slow down after jumping.")
	} else {
		client_print(id, print_chat, "[AMX] Auto bunny hopping is enabled on this server. Just hold down jump to bunny hop.")
	}
	return PLUGIN_HANDLED
}
Odpowiedz

  • +
  • -
LulzSec. - zdjęcie LulzSec. 15.02.2015

http://amxx.pl/topic...ko-dla-flagi-t/

 

Tutaj masz przyklad.

 

 

Odpowiedz

  • +
  • -
Wladca - zdjęcie Wladca 15.02.2015

Robilem tylko ze mi potem nie dziala bh jak według tego zrobiłem 

Odpowiedz

  • +
  • -
LulzSec. - zdjęcie LulzSec. 15.02.2015

Tam nawet jest AutoBH na flage zrobione z Generatora..

if(get_user_flags(id) & 524288 == 524288

Możesz zmienić na:

get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H == ADMIN_LEVEL_H

Załączone pliki

Odpowiedz

  • +
  • -
Alelluja - zdjęcie Alelluja 15.02.2015

a takie coś może być ?

Załączone pliki

  • Załączony plik  bh.sma   1 KB   32 Ilość pobrań
Odpowiedz

  • +
  • -
Wladca - zdjęcie Wladca 15.02.2015

a sprawdzaliście czy to działa jak macie flage ?? bo jak wgralem na serwer to nie działa 

Odpowiedz

  • +
  • -
IntelCom - zdjęcie IntelCom 15.02.2015

Nie działa, ponieważ ADMIN_LEVEL_H to nie flaga "s" tylko "t".

Powinno być ADMIN_LEVEL_G - flaga dostępu "s".

https://amxx.pl/topic/60353-flagi/
Odpowiedz

  • +
  • -
Wladca - zdjęcie Wladca 15.02.2015

up@ zmieniłem w sma tego alleluja na s i nie działało i ja mam all flagi dodane 

Odpowiedz

  • +
  • -
LulzSec. - zdjęcie LulzSec. 15.02.2015

A zobacz to na flage "s":

 

EDIT@

Albo to drugie: Auto_BH.sma

 

 

Załączone pliki

  • Załączony plik  bh.sma   1,26 KB   28 Ilość pobrań
  • Załączony plik  Auto_BH.sma   2,39 KB   28 Ilość pobrań

Użytkownik consoN edytował ten post 15.02.2015 17:13
Odpowiedz

  • +
  • -
Wladca - zdjęcie Wladca 15.02.2015

zara sprawdze ten 2 bo ten 1 nie działa 

 

 

Edit@ 2 plugin tez nie działa , a wy wogóle sprawdzacie czy działają te pluginy


Użytkownik Wladca edytował ten post 15.02.2015 17:47
Odpowiedz

  • +
  • -
grankee - zdjęcie grankee 15.02.2015

/*
 *
 *	Author:		Cheesy Peteza
 *	Date:		22-Apr-2004 (updated 2-March-2005)
 *
 *
 *	Description:	Enable bunny hopping in Counter-Strike.
 *
 *	Cvars:
 *			bh_enabled		1 to enable this plugin, 0 to disable.
 *			bh_autojump		If set to 1 players just need to hold down jump to bunny hop (no skill required)
 *			bh_showusage		If set to 1 it will inform joining players that bunny hopping has been enabled
 *						and how to use it if bh_autojump enabled.
 *
 *	Requirements:	AMXModX 0.16 or greater
 *
 *
 */

#include <amxmodx>
#include <engine>

#define	FL_WATERJUMP	(1<<11)	// player jumping out of water
#define	FL_ONGROUND	(1<<9)	// At rest / on the ground
new bool:autobh_enabled[33]
public plugin_init() {
	register_plugin("Super Bunny Hopper", "1.2", "Cheesy Peteza")
	register_cvar("sbhopper_version", "1.2", FCVAR_SERVER)

	register_cvar("bh_enabled", "1")
	register_cvar("bh_autojump", "1")
	register_cvar("bh_showusage", "1")
}
	
	
public client_disconnect(id) 
	autobh_enabled[id]=false
	
public client_PreThink(id) {
	if (!get_cvar_num("bh_enabled") || !autobh_enabled[id])
		return PLUGIN_CONTINUE

	entity_set_float(id, EV_FL_fuser2, 0.0)		// Disable slow down after jumping

	if (!get_cvar_num("bh_autojump"))
		return PLUGIN_CONTINUE

// Code from CBasePlayer::Jump (player.cpp)		Make a player jump automatically
	if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2) {	// If holding jump
		new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags)

		if (flags & FL_WATERJUMP)
			return PLUGIN_CONTINUE
		if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 )
			return PLUGIN_CONTINUE
		if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
			return PLUGIN_CONTINUE

		new Float:velocity[3]
		entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
		velocity[2] += 250.0
		entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)

		entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6)	// Play the Jump Animation
	}
	return PLUGIN_CONTINUE
}

public client_authorized(id)
{
	set_task(30.0, "showUsage", id)
	if(get_user_flags(id)&ADMIN_LEVEL_G) autobh_enabled[id]=true
}
public showUsage(id) {
	if ( !get_cvar_num("bh_enabled") || !get_cvar_num("bh_showusage") )
		return PLUGIN_HANDLED

	if ( !get_cvar_num("bh_autojump") ) {
		client_print(id, print_chat, "[AMX] Bunny hopping is enabled on this server. You will not slow down after jumping.")
	} else {
		client_print(id, print_chat, "[AMX] Auto bunny hopping is enabled on this server. Just hold down jump to bunny hop.")
	}
	return PLUGIN_HANDLED
}
Odpowiedz