Pytanie dość proste, odpowiedź nie koniecznie, siedzę nad tym trochę i nie wiele wymyśliłem 
Chodzi o to, że potrzebuje funkcji wyznaczającej origin za plecami gracza jednostek X, za plecami czyli dokładnie przeciwny kierunek do miejsca w które gracz mierzy. Powiedzmy że mamy coś takiego:
 
A - Gracz
B - Miejsce w które mierzy
C - szukany punkt
x - odległość (zmienna do ustalenia późniejszego  )
)
Czyli potrzebuję punkt po przeciwnej względem gracza stronie od miejsca gdzie mierzy (np get_user_aiming)
Oczywiście nie bierzemy pod uwagę wysokości (origin[2]) tylko [0] i [1].
Zacząłem już nawet rozpisywać funkcję i szukać na to matematycznego wzoru, ale utknąłem 
Doszedłem do tego tylko że C znajduję się na tej samej prostej co A i B i kombinowałem z tym coś 
Ma ktoś pomysł co zrobić?
Jeżeli odpowiedź  jest banalnie prosta to sory, zawiesiłem się 
PS najlepiej origin we Float 
Użytkownik Ossal edytował ten post 15.02.2015 01:28


 Forum
 
Forum
 Użytkownicy
 
Użytkownicy
 Kalendarz
 
Kalendarz
 Dodatki SourceMod
 
Dodatki SourceMod



 
	
 Temat jest zamknięty
 Temat jest zamknięty![[ROZWIĄZANE] Jak wyznaczyć origin znajdujący się za plecami gracza?: post #1](https://amxx.pl/public/style_images/tctc91_luminous/icon_share.png) 
					

 
				
				

 
				
				 
				
				








