Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

HP i speed do klasy, bez punktow statystyk

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
23 odpowiedzi w tym temacie

#21 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 10.02.2015 21:08

STÓJ

 

Jest źle!

public ZastosujAtrybuty(id)
{
	redukcja_obrazen_gracza[id] = 0.7*(1.0-floatpower(1.1, -0.112311341*PobierzWytrzymalosc(id, 1, 1, 1)));
	
	switch(klasa_gracza[id])
	{
            case PobierzKlasePrzezNazwe("Komandos"):
            {
                  szybkosc_gracza[id] = 350.0+PobierzKondycje(id, 1, 1, 1)*1.3;
                  maksymalne_zdrowie_ gracza[id] = 130.0+PobierzZdrowie(id, 1, 1, 1);
            }
            case PobierzKlasePrzezNazwe("Sanitariusz"):
            {
                  szybkosc_gracza[id] = 350.0+PobierzKondycje(id, 1, 1, 1)*1.3;
                  maksymalne_zdrowie_ gracza[id] = 130.0+PobierzZdrowie(id, 1, 1, 1);
            }
            case PobierzKlasePrzezNazwe("Technik"):
            {
                  szybkosc_gracza[id] = 350.0+PobierzKondycje(id, 1, 1, 1)*1.3;
                  maksymalne_zdrowie_ gracza[id] = 130.0+PobierzZdrowie(id, 1, 1, 1);
            }
            default:
            {
                  szybkosc_gracza[id] = STANDARDOWA_SZYBKOSC+PobierzKondycje(id, 1, 1, 1)*1.3;
                  maksymalne_zdrowie_ gracza[id] = 130.0+PobierzZdrowie(id, 1, 1, 1);
            }
      }
      
      set_pev(id, pev_health, maksymalne_zdrowie_gracza[id]);
}

Lub druga metoda ( z if'ami)

public ZastosujAtrybuty(id)
{
      redukcja_obrazen_gracza[id] = 0.7*(1.0-floatpower(1.1, -0.112311341*PobierzWytrzymalosc(id, 1, 1, 1)));
    
      if(klasa_gracza[id] == PobierzKlasePrzezNazwe("Komandos"))
      {
            szybkosc_gracza[id] = 350.0+PobierzKondycje(id, 1, 1, 1)*1.3;
            maksymalne_zdrowie_gracza[id] = 130.0+PobierzZdrowie(id, 1, 1, 1);
      }
      else if(klasa_gracza[id] == PobierzKlasePrzezNazwe("Sanitariusz"))
      {
            szybkosc_gracza[id] = 350.0+PobierzKondycje(id, 1, 1, 1)*1.3;
            maksymalne_zdrowie_gracza[id] = 130.0+PobierzZdrowie(id, 1, 1, 1);
      }
      else if(klasa_gracza[id] == PobierzKlasePrzezNazwe("Technik"))
      {
            szybkosc_gracza[id] = 350.0+PobierzKondycje(id, 1, 1, 1)*1.3;
            maksymalne_zdrowie_gracza[id] = 130.0+PobierzZdrowie(id, 1, 1, 1);
      }
      else
      {
            szybkosc_gracza[id] = STANDARDOWA_SZYBKOSC+PobierzKondycje(id, 1, 1, 1)*1.3;
            maksymalne_zdrowie_gracza[id] = 100.0+PobierzZdrowie(id, 1, 1, 1);
      }
    
      set_pev(id, pev_health, maksymalne_zdrowie_gracza[id]);
}

  • +
  • -
  • 1

#22 wickedmaks

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:55
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 10.02.2015 21:13

A co jest zle? Bo dziala mi poprzednia wersja.


  • +
  • -
  • 0

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png


#23 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 10.02.2015 21:19

A no to że to że jakbyś miał item co leczy max hp to brakowałoby tyle ile dodatkowego ustawiłeś....

 

Bo ja dodawałem "na sztywno", a teraz dodaje do zmiennej maksymalne_zdrowie_gracza, która trzyma maksymalną wartość hp gracza :D


  • +
  • -
  • 1

#24 ka.linux

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 46
Pomocny

  • Postów:78
  • GG:
  • Imię:Marek
  • Lokalizacja:Konin
Offline

Napisano 17.02.2015 21:11

Jeśli nie chcesz by statystyki klasy występowały w statystykach to:

 

Silnik cod znajdz

public PrzydzielPunkty(id)

i zamień po prostu format'y na to:

    format(inteligencja, charsmax(inteligencja), "Inteligencja: \y%i \r(Zwieksza sile perkow i umiejetnosci klasy)", inteligencja_gracza[id]+bonusowa_inteligencja_gracza[id]);
    format(zdrowie, charsmax(zdrowie), "Zdrowie: \y%i \r(Zwieksza zdrowie)", zdrowie_gracza[id]+bonusowe_zdrowie_gracza[id]);
    format(wytrzymalosc, charsmax(wytrzymalosc), "Wytrzymalosc: \y%i \r(Zmniejsza obrazenia)", wytrzymalosc_gracza[id]+bonusowa_wytrzymalosc_gracza[id]);
    format(kondycja, charsmax(kondycja), "Kondycja: \y%i \r(Zwieksza tempo chodu)", kondycja_gracza[id]+bonusowa_kondycja_gracza[id]);

I możesz dodać w klasie ile ci sie podoba, a w statystykach i tak nie będą pokazane te z klasy tylko (dodane + perki // z klasy (bonusowe) nie podstawa)


Użytkownik Tresher edytował ten post 17.02.2015 21:18

  • +
  • -
  • 0

POMAGAM PŁATNIE NA PROŚBĘ!






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych