Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

[KOSZ] Cod Mod + PaintBall i 1/1 Scout

cod nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Game4Fun

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:38
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 27.01.2015 12:40

Witam,

mam moda PaintBall + Exp.

 

Chcę w nim zrobić 1/1 scout czy inna tam broń.

 

Przykład klasy na samym Cod Mod:

Spoiler

 

Gdy jest paintball włączany to nie działa i zadaje maksymalnie 100 obrażeń, dlatego iż w paintballu jest cvar:

pbgun_damage 100

 

Oto painballgun:

Spoiler

 

Czy da się zrobić aby jakos ta klasa zadawała te całe obrażenia?


Użytkownik Game4Fun edytował ten post 27.01.2015 12:45

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

Serdecznie zapraszam na Game4Fun.pl


#2 Wielkie Jol

    REPREZENTUJE SIEBIE I CAŁĄ GALAKTYKĘ

  • Support Team

Reputacja: 678
Wszechmogący

  • Postów:1258
  • GG:
  • Lokalizacja:AMXX
Offline

Napisano 28.01.2015 16:14

A jak chcesz, żeby gracz niby umarł po otrzymaniu obrażeń ze scouta, skoro na paintballu scoutów nie ma? Nie rozumiem.


  • +
  • -
  • 0

"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.


#3 Game4Fun

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:38
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 28.01.2015 16:41

W tym paintballu jest Scout :)

Zobacz w kod :)

Tylko jak wcześniej pisałem, trzeba jakoś przerobić aby zabijało.


b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

Serdecznie zapraszam na Game4Fun.pl


#4 Wielkie Jol

    REPREZENTUJE SIEBIE I CAŁĄ GALAKTYKĘ

  • Support Team

Reputacja: 678
Wszechmogący

  • Postów:1258
  • GG:
  • Lokalizacja:AMXX
Offline

Napisano 28.01.2015 17:16

Masz negację bitową przy sprawdzaniu obrażeń, jakie są zadawane graczowi, natychmiastowo wyklucza strzały z broni palnej.


  • +
  • -
  • 0

"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.


#5 Wielkie Jol

    REPREZENTUJE SIEBIE I CAŁĄ GALAKTYKĘ

  • Support Team

Reputacja: 678
Wszechmogący

  • Postów:1258
  • GG:
  • Lokalizacja:AMXX
Offline

Napisano 11.02.2015 16:12

Próbowałeś usunąć tą część kodu?

~damagebits & DMG_BULLET  ||

  • +
  • -
  • 0

"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.


#6 Game4Fun

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:38
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 12.02.2015 16:14

Ta, też zadaje 100 hp, nie wiecej


Użytkownik Game4Fun edytował ten post 12.02.2015 16:14

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

Serdecznie zapraszam na Game4Fun.pl


#7 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Moderator

Reputacja: 625
Wszechmogący

  • Postów:1510
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 15.03.2015 17:46

Nazywaj tematy zgodnie z ich treścią.
Napisz ponownie temat nazywając go tak, aby każdy wiedział o co chodzi.

Jednoznacznie określ problematykę tematu, wyróżniając go spośród reszty.
Nie dodawaj zbędnych informacji, znaków, ani emotikon w nazwie tematu.

Ten temat w ciągu 24 godzin zostanie przeniesiony do kosza.
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych