Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Modyfikacja

Modyfikacja roundsound

Modyfikacja

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 csMisieK

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:85
  • Lokalizacja:Tomaszów
Offline

Napisano 06.09.2009 13:51

Witam. Czy mógłby mi ktoś zmodyfikować ten kod tak aby po wpisaniu /roundsound na sayu dzwieki na koniec rundy nie były odgrywane a po ponownym wpisaniu /roundsound dzwieki na koniec rundy beda przywracane

//RoundSound.amxx -by PaintLancer

#include <amxmodx>

public plugin_init()
{
  register_plugin("RoundSound","1.0","PaintLancer")
  register_event("SendAudio", "t_win", "a", "2&%!MRAD_terwin")
  register_event("SendAudio", "ct_win", "a", "2&%!MRAD_ctwin") 
}

public t_win()
{
  new rand = random_num(0,3)

  client_cmd(0,"stopsound")

  switch(rand)
  {
    case 0: client_cmd(0,"spk misc/stereo")
    case 1: client_cmd(0,"spk misc/monday")
    case 2: client_cmd(0,"spk misc/housework")
    case 3: client_cmd(0,"spk misc/still")
  }

  return PLUGIN_HANDLED
}

public ct_win()
{
  new rand = random_num(0,3)

  client_cmd(0,"stopsound")

  switch(rand)
  {
    case 0: client_cmd(0,"spk misc/intox")
    case 1: client_cmd(0,"spk misc/turn")
    case 2: client_cmd(0,"spk misc/rocco")
    case 3: client_cmd(0,"spk misc/ring")
  }

  return PLUGIN_HANDLED
}

public plugin_precache()
{
  precache_sound("misc/intox.wav")
  precache_sound("misc/turn.wav")
  precache_sound("misc/rocco.wav")
  precache_sound("misc/ring.wav")
  precache_sound("misc/stereo.wav")
  precache_sound("misc/monday.wav")
  precache_sound("misc/housework.wav")
  precache_sound("misc/still.wav")


  return PLUGIN_CONTINUE
}

Pozdrawiam
  • +
  • -
  • 0

#2 DK

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 49
Pomocny

  • Postów:411
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:KrK / Wadowice
Offline

Napisano 06.09.2009 15:27

http://amxx.pl/viewtopic.php?t=187
  • +
  • -
  • 0

#3 csMisieK

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:85
  • Lokalizacja:Tomaszów
Offline

Napisano 06.09.2009 16:16

Chodzi mi o przerobienie dokładnie tego pluginu... Tamten nie za bardzo mnie interesuje
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Modyfikacja

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych