Witam mam takie pytanie gdyz tworze 3 enty z innym classname. No i musze zrobic tak:
if(spawn[1]){ origin[0] = -2063.0; origin[1] = -797.0; origin[2] = 164.0; entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "ent_1"); entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_NOT); entity_set_vector(ent, EV_VEC_origin, origin); entity_set_model(ent, "sprites/xx.spr"); drop_to_floor(ent); spawn[1] = false; } else if(spawn[2]){ origin[0] = -1671.0; origin[1] = -389.0; origin[2] = 164.0; entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "ent_2"); entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_NOT); entity_set_vector(ent, EV_VEC_origin, origin); entity_set_model(ent, "sprites/xx2.spr"); drop_to_floor(ent); spawn[2] = false; } else if(spawn[3]){ origin[0] = -1636.0; origin[1] = -869.0; origin[2] = 164.0; entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "ent_3"); entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_NOT); entity_set_vector(ent, EV_VEC_origin, origin); entity_set_model(ent, "sprites/xx3.spr"); drop_to_floor(ent); spawn[3] = false; }
I gdy bym chcial utworzyc wiecej to zajmuje duzo liniejk i czasu na kopiuj wklej aby tylko classname sie zmienil.
Czy istnieje mozliwosc aby classname mozna bylo pobrac z tablicy ??
Jezeli tak to prosilbym o przykladowy kod.