Witam, napisałem klasę która ma bezlik ammo (powklejane, przerobione gotowce) i dodałem do niego również task na 5sek jednakże bezlik ammo zamiast działać po użyciu skilla działa cały czas i po naciśnięciu E pasek leci a bezlik sie nie wyłącza potem
Prośba moja taka, żeby ktoś poprawił tak, żeby:
Na początku nie było bezliku ammo
Po naciśnięciu E (tak jak np. niewidka przy predatorze czy nieśmiertelność) był ten pasek który jest i przez ten czas działał bezlik ammo
Po skończeniu normalnie traci amunicje
Klasa:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fun>
#include <ColorChat>
#include <fakemeta>
#define CZAS_BEZLIK 5
#pragma tabsize 0
new const nazwa[] = "Szturmowiec";
new const opis[] = "Bezlik ammo na 5 sekund";
new const bronie = (1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new const pancerz = 20;
new bool:wykorzystal[33];
new bool:ma_klase[33];
new msg_bartime;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc, pancerz);
msg_bartime = get_user_msgid("BarTime");
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
ResetHUD(id);
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
}
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public CurWeapon(id)
{
if(!is_user_connected(id))
return;
if(!ma_klase[id])
return;
set_user_clip(id, 2);
}
stock set_user_clip(id, ammo)
{
new weaponname[32], weaponid = -1, weapon = get_user_weapon(id, _, _);
get_weaponname(weapon, weaponname, 31);
while ((weaponid = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, weaponid, "classname", weaponname)) != 0)
if (pev(weaponid, pev_owner) == id) {
set_pdata_int(weaponid, 51, ammo, 4);
return weaponid;
}
return 0;
}
public cod_class_skill_used(id)
{
if(!is_user_alive(id))
return;
if(wykorzystal[id])
{
ColorChat(id, RED, "Wykorzystales juz bezlik ammo.");
return;
}
wykorzystal[id] = true;
set_user_clip(id, 1);
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0);
set_task(CZAS_BEZLIK.0, "WylaczBezlik", id);
message_begin(MSG_ONE, msg_bartime, _, id)
write_short(CZAS_BEZLIK)
message_end()
}
public WylaczBezlik(id)
{
if(!is_user_connected(id)) return;
set_user_clip(id, 0);
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0);
}
public ResetHUD(id)
wykorzystal[id] = false;


Dodatki SourceMod













