Witam!
Czy da się w jakiś prosty sposób zrobić,aby dźwięk emitowany przez emit_sound był słyszalny tylko dla danego teamu?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 13.01.2015 18:13
Witam!
Czy da się w jakiś prosty sposób zrobić,aby dźwięk emitowany przez emit_sound był słyszalny tylko dla danego teamu?
Napisano 13.01.2015 20:20
Tak.
Zadajesz bardzo proste pytanie, dostajesz bardzo prostą odpowiedź. Nie żebyś mógł od razu opisać o co chodzi, który team, jakiś kod w którym chcesz to zastosować...
Użytkownik grankee edytował ten post 13.01.2015 20:25
Napisano 13.01.2015 22:36
Co ma piernik do wiatraka?
http://amxx.pl/dokum...f143/emit_sound
masz z tego kod:
emit_sound(id, CHAN_AUTO, "misc/cos.wav", VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
I to ma emitować dla danej drużyny. Ciężko wytężyć umysł?
Napisano 13.01.2015 22:56
Ciężko wytężyć umysł?
Spróbuj najpierw sam wytężyć umysł i zrozumieć o co mu chodziło. Zadajesz pytanie czy się da, to Ci odpowiedział że się da i tyle.
Wykonuję strony internetowe, zlecenia AMXX i HLDS - w tym pisanie pluginów, ogarnianie serwerów, edycja i tworzenie modeli.
Potrzebujesz czegoś? Pisz!
"śpieszmy się pisać posty, tak szybko banują..." ~ sebul
Napisano 13.01.2015 22:58
No raczej chcę w odpowiedzi usłyszeć w jaki sposób, tak? Forum chyba nie jest teleturniejem 1 z 10, gdzie odpowiedzi są krótkie.
Nie mam pojęcia jak to wykonać, dlatego napisałem ten temat i chcę uzyskać odpowiedź.
Napisano 14.01.2015 00:20
Skoro nie wiesz i chcesz uzyskać pomocy, to może byś tak łaskawie opisał dokładniej co chcesz osiągnąć? Co to za dźwięk? Kiedy się wywołuje? A nie tylko "czy da się". Oczekujesz, że ktoś wykona za Ciebie całą robotę, to chociaż zrób wszystko, żeby ktoś taki w ogóle się znalazł i szybciej/chętniej to zrobił...
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Napisano 14.01.2015 02:39
Podałem przykład emit sound. Więc co jeszcze podać?
Na co Ci wiedziec kiedy ma się wywoływać? Po prostu pragnę uzyskać od was pomoc z przykładem jak EMIT SOUND wywołać dla danego teamu.
Napisano 14.01.2015 04:25
if(cs_get_user_team(id) == DRUZYNA) emit_sound(id , CHAN_VOICE , "sciezka/nazwa.wav" , 1.0 , ATTN_NORM , 0 , PITCH_NORM);
Nie testowałem, ale najprostszy sposób, jaki mi wpadł do głowy
DRUZYNA:
CS_TEAM_T
CS_TEAM_CT
Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !
Napisano 14.01.2015 11:28
Oczekujesz, że ktoś wykona za Ciebie całą robotę,
i jeszcze wytęży umysł...
I to ma emitować dla danej drużyny. Ciężko wytężyć umysł?
Po pierwsze naucz się, że jak o coś prosisz to jesteś grzeczny i współpracujesz, to nie my przychodzimy z prośbą, żeby Ci pomóc. Po drugie poczytaj trochę tematy na tym czy innym forum, 4/5 przypadków najpierw pada pytanie "czy się da", następnie "jak to zrobić" a na koniec jakby było mało "jak to zastosować w moim kodzie/pluginie". Myślę, że nie tylko mi szkoda czasu na trzykrotne pomaganie w tym samym, a wystarczy, żeby autor od początku napisał wszystko o przyszłym zastosowaniu tego. Ponadto zależnie od przeznaczenia często gęsto wybiera się różne rozwiązania.
Napisano 14.01.2015 12:35
if(cs_get_user_team(id) == DRUZYNA) emit_sound(id , CHAN_VOICE , "sciezka/nazwa.wav" , 1.0 , ATTN_NORM , 0 , PITCH_NORM);Nie testowałem, ale najprostszy sposób, jaki mi wpadł do głowy
DRUZYNA:
CS_TEAM_T
CS_TEAM_CT
To wykonuje dany team A emit sound i tak jest słyszalny przez wszystkich. Ja nie prosiłem,abyście powiedzieli mi, w jaki sposób emitować ma dany team, bo takie rzeczy to ja wiem, tylko żeby dany team słyszał ten emit sound. I zapewne grankee również zrozumiał, że chodzi oto, w czym mi kolega wyżej "pomógł". Minusujcie mnie do zera, skoro nie potraficie mi pomóc. Przyjemność może wam to wielką sprawii. Zamiast wypisywać referaty, na temat tego jak wyglądają tematy w sprawie pomocy, to określ się, skoro wiesz jak mi pomóc. Pomożesz mi czy nie?
Myślę, że nie tylko mi szkoda czasu na trzykrotne pomaganie w tym samym, a wystarczy, żeby autor od początku napisał wszystko o przyszłym zastosowaniu tego. Ponadto zależnie od przeznaczenia często gęsto wybiera się różne rozwiązania.
Zanim założyłem ten temat przeglądałem wszystkie tematy na amxx z Emit Sound, tak samo na allied i nigdzie nie było rozwiązania mojego problemu. Masz podany przykład w dokumentacji i ten oto emitowany dźwięk ma słyszeć dany team.
zy da się w jakiś prosty sposób zrobić,aby dźwięk emitowany przez emit_sound był słyszalny tylko dla danego teamu?
Użytkownik ExTaza?! edytował ten post 14.01.2015 12:47
Napisano 14.01.2015 13:07
Dziwny zbieg okoliczności że akurat siedzę od godziny nad podobnym problemem choć o wiele bardziej złożonym. To o co pytasz myślę że jest proste.
Rozwiązanie to <fakemeta> i register_forward
register_forward(FM_EmitSound,"fw_emitsound");
public fw_emitsound(entity,channel,sample[],Float:volume,Float:attenuation,fFlags,pitch) { if(equali(sample,"player/sprayer.wav") && get_user_team(entity) == 1) { return FMRES_SUPERCEDE; } return FMRES_IGNORED; }
Terro nie będzie mogło emitować dźwięku spray'a.
Numery teamów znajdziesz w dokumentacji: get_user_team
Mogłem coś pominąć, jak nie działa, to napisz co chcesz dokładnie osiągnąć.
Użytkownik psilocybe edytował ten post 14.01.2015 13:12
Napisano 14.01.2015 22:42
Minusujcie mnie do zera, skoro nie potraficie mi pomóc. Przyjemność może wam to wielką sprawii. Zamiast wypisywać referaty, na temat tego jak wyglądają tematy w sprawie pomocy, to określ się, skoro wiesz jak mi pomóc. Pomożesz mi czy nie?
Jeśli dobrze zrozumiałem autora to nie chodzi o to kto może emitować dźwięk, ale o to kto może go usłyszeć. Przykład: dźwięk spraya może usłyszeć wyłącznie ta sama drużyna.Terro nie będzie mogło emitować dźwięku spray'a.
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
Napisano 15.01.2015 09:36
Jeśli dobrze zrozumiałem autora to nie chodzi o to kto może emitować dźwięk, ale o to kto może go usłyszeć.
No przecież to napisałem w 1 swoim poście. Znalazłem tutaj plugin, który daje inny dźwięk po rzuceniu granata, lecz wtedy słyszy nawet przeciwnik, który jest w znacznej odległości od gracza, który emituje dźwięk.
Napisano 15.01.2015 18:02
Zresztą, dział nazywa się "Pytania",a dopierdalacie się dlatego, że zadaje pytanie. No ludzie...
Napisano 15.01.2015 18:09
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych