public item_killgrav(id) { if (used_item[id]) { hudmsg(id, 2.0, "Nie masz wystarczajaco mocy aby uzy przedmiotu") return PLUGIN_CONTINUE } new target = Find_Best_Angle(id,1000.0,false) if (!is_valid_ent(target)) { hudmsg(id,2.0,"Obiekt jest poza zasiegiem.") return PLUGIN_CONTINUE } set_task(0.2, "kill_ggrav", target, _, _, "a", 15) client_cmd(target,"+jump") client_cmd(target,"wait") client_cmd(target,"-jump") new Hit[3] get_user_origin(target,Hit) //Create blue beam message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY) write_byte(1) //TE_BEAMENTPOINT write_short(id) // start entity write_coord(Hit[0]) write_coord(Hit[1]) write_coord(Hit[2]) write_short(sprite_lgt) write_byte(1) // framestart write_byte(1) // framerate write_byte(1) // life in 0.1's write_byte(20) // width write_byte(20) // noise write_byte(0) // red write_byte(255) // green write_byte(255) // blue write_byte(255) // brightness write_byte(0) // speed message_end() set_task(3.0, "kill_grav", target) set_task(5.0,"pwner",target) used_item[id] = true return PLUGIN_HANDLED } public kill_ggrav(id) { if (is_user_alive(id)) set_user_gravity(id, -10.0) } public kill_grav(id) { if (is_user_alive(id)) set_user_gravity(id, 10.0) } public pwner(id) { if (is_user_alive(id)) client_cmd(id,"kill") }
Więc teoretycznie działa ale chciałbym jakoś żeby zabijało nawet jak target uderzy w wodę, więc gdzieś ale nie wiem gdzie muszę walnąć to:
Wtedy bd mógł wywalić taska pwnerset_pev(target,pev_watertype,1)
Teraz jak zamienić:
Aby gracz po zamianie gravity nie musiał podskoczyć aby wyniosło go do góry.client_cmd(target,"+jump")
client_cmd(target,"wait")
client_cmd(target,"-jump")
Chciałbym również aby wyświetlało że ktoś zabił kogoś tj. UTIL_KILL ale nie wiem gdzie by to dać aby nie wyświetlało się po czasie a po chwili uderzenia w ziemie.
[ Dodano: 05-09-2009, 14:07 ]
Jeśli ma ktoś inny pomysł to czy pomógł by mi go jakoś zrealizować?