public player_TakeDamage(def, byt, off, Float:dmg, typ) {
new Float:damage = dmg;
if(is_user_alive(def) && is_user_connected(def) && is_user_alive(off) && is_user_connected(off) && off != def && get_user_team(def) != get_user_team(off) && typ == DMG_BULLET) {
if(staty_zrecznosc[def] > 0) {
damage *= (1-player_damreduction[def]) * 1.0; // redukcja obrazen z powodu statystyki zrecznosci (STATYSTYKA)
if(pi_los_zrecznosc[off] > 0 && random_num(1,pi_los_zrecznosc[off]) == 1) damage = dmg; // szansa przy strzale, ze ominiesz zrecznosc (PRZEDMIOT)
if(pc_los_zrecznosc[off] > 0 && random_num(1,pc_los_zrecznosc[off]) == 1) damage = dmg; // szansa przy strzale, ze ominiesz zrecznosc (KLASA)
}
if(haswhpnnmg[off] && has_minigun[off] == true) damage *= get_pcvar_float(DMGMG); // obrazenia zadane przez minigun (BRON)
if(pi_los_krytyk[off] > 0 && random_num(1,pi_los_krytyk[off]) == 1) damage *= 2.0; // szansa przy strzale, na krytyka [czyt. 2 razy wieksze obrazenia] (PRZEDMIOT)
if(pc_los_krytyk[off] > 0 && random_num(1,pc_los_krytyk[off]) == 1) damage *= 2.0; // szansa przy strzale, na krytyka [czyt. 2 razy wieksze obrazenia] (KLASA)
if((pi_wrog_na_flash[off] || pc_wrog_na_flash[off]) && jest_oslepiony[def] && get_user_weapon(off) == CSW_SCOUT) {
cs_set_user_armor(def,0,CS_ARMOR_NONE);
damage = get_user_health(def) * 1.1; // jesli przeciwnik jest oslepiony - zabijasz od razu (KLASA I PRZEDMIOT)
}
if((pi_klon[off] > 0 || pc_klon[off] > 0) && !moze_atakowac[off]) damage = 0.0; // jesli klon aktywny, prawdziwy gracz nie moze zadawac obrazen (KLASA I PRZEDMIOT)
SetHamParamFloat(4, damage)
return HAM_IGNORED
}
return HAM_IGNORED
}
Zauważyłem, że problem tkwi w pierwszym warunku, wrzucałem client_print'y co kilka linijek i sprawdzałem, które się wywołają i kiedy.
Początkowo testowałem na nożach.. nie działało, pomysł: bullet.. pocisk, w sumie to nie uderzenie z noża, wrzuciłem tam 2 damagebits'a z SLASH'em, ale to samo.. z broni palnej to samo..
Testowałem na botach, nie mam obecnie chętnego na odwiedziny.. nie wiem co jest nie tak
A nawet jeśli na graczu zadziała - chcę by na botach również działało. Więc pytanie: co w tym warunku jest nie tak, że się nie spełnia ?


Dodatki SourceMod



Temat jest zamknięty









